8.

453 40 2
                                    

Jedno nové upozornenie a nová žiadosť na Facebooku. Hm len to? Na to že som tu nebola skoro týždeň je to dosť málo. Upozorneinie... nejaká blbá pozvánka do hry. Žiadosť... hm nejaký chalan. Nepoznám ho. Nula spoločných priatelov. Prečo ma požiadal? Je pekný. EMO. Criss. Potvridím ho, musím sa spýtať odkial ma pozná.

ja:ahoy ^.^

Criss:caw :)

ja:ako sa máš? :)

Criss:fajn. ty? :))

ja:dá sa :)... čo robíš? :))

Cirss:papám banán :3 ty?

ja:mňam banán :3 pozerám film. :))

Criss:aký? :))

ja:Human Centipede :33

Cirss :p nemám rád horory.

ja: ja ich milujem <33

Criss:videla si Suicide Room?:33

ja:nie čo to je? :))

Criss:úplne naj film :3 pozri si ho ;) je na youtube...

ja:dobre ^^

****************************************************************************

o dve hodiny neskôr

****************************************************************************

ja: Criss to je dokonalý film <33 úplne som pri ňom plakala :'( :3

Criss: tiež som totálne plakal :3 keď som videl tento film prvý krát rozmyslel som si to že sa chcem zabiť...

ja: tiež som si to práve rozmyslela, ďakujem ti :)

Criss: nemáš začo :))

ja: odkial ma vlastne poznáš?

Criss: ani neviem. iba som na teba náhodou narazil. :)

ja: aha :))

Criss: no to hej =]

ja: i must go, my planet needs me.

Criss: ahoj Superhrdina :D

ja: *Superhrdinka :DD

Cirss: dobre OMG :'D neposer sa :D

ja: no neviem :D

Criss: pokús sa to udržať v gaťoch :DD

ja: x''DDDDD

Ešte nikdy som nemala kamoša cez fb. Môže to byť zaujímavé.

S Crissom sme si písali stále viac a viac. Strašne sme si spolu rozumeli, boli sme ako pre seba stvorený. Zamilovala som sa do neho. Chcela som vedieť že je iba môj a aj keby to bolo len cez fb bolo by to krásne. Nevedela som na neho prestať myslieť. V škole, na obede, keď som zaspávala, keď som sa budila, učila, pozerala televíziu... stále.

,,Marry čo je to s tebou?! Si ako vymenená!" Mia mi šermovala pred očami pravítkom. ,,Aach ja som sa asi zamilovala." Mia na mňa vrhla pohlad akože: no to už všetci vieme. ,,Ale ty to nechápeš Miufka. On je proste dokonalý, stále si píšeme, a úplne si rozumieme, a je proste aaach." Mia sa zarazila... ,,Začala si si písať s Tomim?" ,,S Tomim? Nie. Ja hovorím o Crissovi." ,,O kom?" ,,O Crissovi, ešte som ti o ňom nehovorila?" ,,Nie. Už mi nič nehovoríš." ,,Píšeme si cez fb a ja ho strašne milujem a..." ,,Marry!," prerušila ma Mia, ,,ako môžeš milovať niekoho koho si nikdy nevidela?! Vôbec to nemusí byť on, môže to byť nejaký fake a v skutočnosti možno má 40 a je plešatý. A ani o ňom nemusíš vedieť nejaké dôležité veci a..." ,,Ty tomu nerozumieš! Nechaj ma na pokoji! Vôbec nevieš aké to je!" ani som ju nenechala dohovoriť a odišla som. Bežala som domov. Criss nebol online tak som si pustila hudbu. Blessthefall- To The Hell And Back. To je to čo teraz potrebujem. Škola- Hell. Po hodine prišiel Criss.

ja: pohádala som sa s Miou :'(

Criss: prečo? :O

ja: kôli tebe... povedala som jej čo k tebe v skutočnosti cítim...

Criss: a to je čo?

ja: milujem ťa Criss... <33

Criss: Marry ale... mne sa ty nepáčiš. akože rozumieme si... ale ja dávam prednosť chlapcom :3 ja mám aj priatela :3 <3

Seen by 15:32

Sedela som za notebookom a nevedela som čo mám robiť... mohlo sa to ešte viac posrať?

Kujem za Votes, Comments a čítes ^^

Bye. :))

Táto časť je venovaná Ester Plecháčkovej a Iwisii Zaire pretože vďaka nim som zase dostala chuť písať ^^ <3

Marry'sLife (sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat