18.

367 35 6
                                    

Doktor sa približoval k Mii. Ruky natiahol k prístroju. ,,Čo mám robiť?!" spýtala som sa Smrti. Už som mala slzy na kraji. Mala som chuť chytiť toho sprostého doktora okolo krku a zadusiť ho! ,,Čo máš robiť? Počúvaj svoj inštinkt." mrkla na mňa a zmizla. Mám počúvaťsvoj inštinkt? Akože ho mám zabiť? Ruky načiahol k Mii a začal jej odpájať kábliky. Neváhala som a schmatla som ho za krk. V ten moment sa začal dusiť. Pritlačila som. Cítila som na dlani ako mu v tepne na krku bije srdce. Jeho srdce pomali slablo, cítila som ho stále menej a menej. Pozerala som sa ako mu v očiach vyhasol život. Duša mu vystúpila z tela a to spadlo na zem. Dušu som držala stále v zovretí za krk. Pozeral na mňa úplne prázdnym výrazom. Pustila som ho. Jeho duša spadla na zem a keď sa znova postavila mal čierne oči. Otvoril ústa a začal kričať. Kričal hlasno. Ruplo mu v sánke a kútiky pier sa roztrhli až k ušiam. Stále kričal. Spodná časť úst mu vysela až k hrudi. Videla som mu až do hrdla. S krikom prešiel cez stenu a premával sa na chodbe. Bolo to dosť psycho. Ešte nikdy som nič také nevidela. To bola prvá vec čo som musela spraviť pre Miinu záchranu. Jej mama stála v strede izby: ,,Vďaka Marry." usmiala sa. ,,Počujete ma?" spýtala som sa a postavila som sa pred ňu. ,,Marry verím že si stále tu pretože moja Miuška je v kóme, ale mala by si ísť už do neba." hovorila. Do neba. Ludia... ste naivný. Ale jej mama...nepočuje ma. Už som sa tešila že bude ďalšia čo ma počuje. Rovnako ako Mia. Mia... ,,Mia? Počuješ ma?" sadla som si k nej. ,,Miuška?" už ma nepočula. Prečo? Možno sa jej zlepšil stav. Ale nemám sa to ako dozvedieť, zabila som jej doktora. Vyšla som na chodbu. Stále tam lietal doktor. Myslela som že ma tam bude čakať Smrť ale nikde nebola. Čo mám robiť? Pri automate na kávu čakal portál. Je pre mňa? Nemá žiadnu farbu. Nemá určený smer. ,,Pre ďalšiu úlohu na záchranu Mii." sfarbil sa na bordovo. Nadýchla som sa a vstúpila. Miesto kde som vystúpila ma vyšokovalo viac ako čokolvek iné v tomto svete. Najviac vo všetkých svetoch ktoré poznám.

baby táto časť je nudná a krátka. strácam inšpiráciu, neviem o čom mám písať, nekomentujete mi tu nič (česť výnimkám), asi dokončím túto misiu a ukončím story. Napíšte mi do komentárov či by ste čítali aj inú story alebo mám ešte pokračovať v tomto... lebo mám pocit že posledné štyri alebo päť častí bolo úplne o hovne a úplne nudné.

takže komentujte prosím aby som vedela...

Čítajte, Votečkujte, Komentujte a Usmievajte sa :)

Bye. :)

Marry'sLife (sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat