,,Nebola to nejaká krátka misia? Ani ťažké to nebolo." povedala som Zadkielovi ktorý stál za mnou. ,,Budú aj ťažšie len počkaj." povedal a začal sa smiať. Aj ja som sa rozosmiala. Napadlo ma: kolko misií budem ešte musieť zvládnuť vo večnosti? Bude ich nekonečne vela? Táto myšlienka na znova rozosmiala. Nemám na výber. Je to moja práca naveky. Ráno sa zobudím a idem pomáhať prechádzať na druhú stranu. Zadkiel sa tiež smial. ,,Páčia sa mi emócie. U nás tam hore ich nemáme. U nás hore vlastne neni nič. Tam sa ani nevidíme. Ani som nevedel ako vyzerám. Nemôžeme mať výzor aby sme sa náhodou nezamilovali. V nebi je polovené milovať iba "Boha". Keď miluješ niečo alebo niekoho iného tak padneš. Aj Ester. Zamilovala sa do smrtelníka. To bol jej trest za lásku. Počula si už o dni keď sa Lucifer odpojil od Boha?" ,,Nie." nemala som ani tušenia o čom hovorí. ,,Jedného dňa sa jeden z archanjelov Lucifer rozhodol že anjeli majú právo milovať aj niečo iné ako len Boha ktorého sme vlastne ani nikdy nevideli. Serafovia mu začali protirečiť že oni Boha videli a že je skutočný lenže Lucifer chcel dôkaz." ,,A Serafovia dôkaz nemali." povedala som. ,,Presne! Serafovia nemali žiadny obrázok ani nič tak sa anjeli vzbúrili že Boh neexistuje a že oni chcú mať vlastné podoby a chcú milovať aj niečo iné ako poveru. Keď Serafovia začali anjelom trhať krídla a zhadzovať ich z neba Lucifer sa vzbúril a povedal že raz sa vráti aj s obrovskou armádou chimér a padlých a porazí Serafov a všetci anjeli sa pridajú na jeho stranu. A vlastne vtedy sa vytvorili dve strany: Božia armáda a Luciferova armáda. Ale Lucifera už nikto nevidel miliardy rokov. Ešte si ho pamätám ako archanjela. Boli sme priatelia. Chcel som sa pridať na jeho stranu ale nestihol som Už som iba videl ako letí na Zem a jeho krídla vzblkli do dvoch obrovských stĺpov plameňov. A tak som zostal v nebi." ,,Ale teraz si na Zemi." povedala som. Zadkiel rozprestrel obrovské krídla:,, Ale nie som padlý." usmial sa. Aj ja som sa usmiala. ,,Takže sa vôbec nevie kde je Lucifer?" spýtala som sa. ,,Hovorí sa že neprežil odtrhnutie krídel alebo že niekde číha a čaká na správny okamih." ,,Ty by si chcel aby sa vrátil?" ,,Ak by sa niekde znova objavil tak prvé čo by som urobil je že by som ho poriadny vyobijímal. Chýba mi ten môj malý braček." povedal Zadkiel a usmial sa.
Votečkujte, Kommentujte a Usmievajte sa.
Bye. :)
ČTEŠ
Marry'sLife (sk)
Teen Fiction#EMO Marry je dievča ktoré miluje hudbu. Má najlepšiu kamarátku Miu a kamaráta Daniela. Jej život je obyčajný a nudný. Miluje chlapca ktorý si ju nevšíma. Jej život začne naberať na obrátkach keď sa jej kamarátke stane niečo, čo úplne zmení jej živo...