Posledné dni sa cítim ako telo bez duše. Neviem prečo. Je mi to jedno. Na matike Chris potreboval pomoc s jedným príkladom. Je zlatý keď je drzý na učitela. Ale nechcem ho. Nemôžem na neho myslieť. Videla som dnes Tomiho. Mala som pocit že by mi to mal vysvetliť. Ale čo? Je predsa jeho vec s kým sa zahadzuje. A to že je s Jess je iba jeho vec. Ale aj tak chcem aby mi to vysvetlil. Zabúdam že sa vlastne vôbec nepoznáme. Kašlem už na neho. Nechcem s ním mať nič spoločné. Zazvonilo na hodinu. Zobrala som si učebnine a tresla som dverami od mojej skrinky. ,,Ahoooooj Tominko môj." počula som preafektovaný hlas tej hnusnej Jess. ,,Nechaj ma na pokoji!" povedal jej Tomi a odstrčil ju od seba. ,,Ale no ták Tomiiii", povedala a hodila sa mu okolo krku ,,predsa ma lúbiš." Tomi ju zo seba strhol a ona spadla na zem. Začali sa zbiehať ludia. Toto nedopadne dobre. Jess stále ležala na zemi. ,,Nikdy som ťa nemal rád. Takže som ťa nemohol lúbiť. Si falošná, preafektovaná, hnusná, zákerná, škaredá a vychudnutá piča a ja s tebou nechcem nikdy nič mať!!" zakričal a začal sa predierať davom. ,,Čo sa to tu deje? Jesica prečo si na zemi?" dobehla k nám profesorka. Toto je úplne na hovno. ,,Pani profesorka Tomas ma udrel a ja som spadla na zem. Potom do mňa kopal a nadával mi že som škaredá!" Jess sa tvárila že plače. Neverím... žeby bola až taká sprostá? ,,Tomas!" zakričala profesorka. Tomi sa len otočil, dal si ruky do vreciek na mikine a pozeral do zeme. Nič nepovedal. S profesormi sa nerozprával. Nebude sa vôbec obhajovať? ,,Pani profesorka ja som to videla celé a všetko od začiatku." povedala som. ,,Pôjdem s vami a všetko vám poviem." videla som na Jess že sa zlakla. Keď dokážem že klamala profesorke môže byť podmienečne alebo trvalo vylúčená zo školy. ,,Do riaditelne. Všetci traja!!" Jess sa zozbierala zo zeme a všetci sme nasledovali profesorku do riaditelne. Ešte nikdy som tam nebola.
V riaditelni bolo ticho. Počula som iba tikať hodiny. Riaditel bol vysoký chlap v tmavomodrom obleku. V celej riaditelni voňala silná pánska voňavka. Sedel za stolom a niečo písal na notebooku. Mal okuliare. Mohol mať tak 35 ale nie som si istá pretože z neho vyžaroval rešpekt a to mu pridávalo roky. Stáli sme pred ním asi 10 minút kým nám kývol rukou aby sme prišli bližšie. Cítila som sa ako u nejakého krála. ,,Pán riaditel máme problém." podišla k nemu profesorka. ,,Počúvam." mal dosť hrubý hlas, tuším že až moc hrubý. ,,Na chodbe sa udiala jedna nepríjemná vec. Tomas napadol Jesicu. A ona..." ,,To nie je pravda!!" vykríkla som. Nedopustím aby Tomiho obviňovali. Riaditel aj profesorka na mňa pozreli. ,,Prepáčte že som vám skočila do reči ale tú situáciu ste nevideli. Všetko odvíjate iba od toho čo vám povedala Jess a to je hnusné klamstvo. Neoprávnene obviňujete Tomiho z niečoho čo neurobil! Uznávam že Jesicu zhodil ale určite nechcel aby skončila na zemi. A je to jej vina pretože sa naňho vešala." nenechám aby ho obviňovali! Budem sa biť za jeho nevinnu. ,,To je vážne obvinenie Marryla." povedal riaditel. OMG on mi povedal mojím celým menom. To je koniec. Jess sa mi bude smiať. Svoje meno neznášam. ,,Pán riaditel hádam jej neveríte!" začala hysteričiť Jess. Bolo na nej vidno že je nervózna. ,,Predsa sme ludia. Oni nie. Sú emo nemajú právo na život! Sú to satanisti, režú si žily a počúvajú satanistickú hudbu a robia nejaké rituáli!" kričala Jess na celú riaditelnu. Toto ma naštvalo. Tak kurva prečo sa vešá na Tomiho keď nás tak nenávidí?! Riaditel mi asi čítal myšlienky pretože sa jej opýtal:,, Keď tak nenávidíš ich životný štýl prečo si sa tak začala venovať Tomimu?" Jess celá zčervenela. Toto asi nechcela. ,,Je to satanista a napadol ma! Prečo sa to obrátilo proti mne? Najprv vyriešime to že ma chcel zabiť!!" Jess už bola dobre na nervy. ,,Máš pravdu Jesica. Pozrieme si záznamy z kamery." Jess spadla sánka. ,,V našej škole sú kamery?! Vy ste nejaký úchyl? To ste nám mali oznámiť nie?! Za to vás môžem udať!" ,,Vaši rodičia o tom vedia takže nemáte právo ma udať. Teraz si pozrieme tie záznamy a doriešime to." Na záznamoch z kamery bolo samozrejme vidieť ako sa to celé odohralo. Jess sedela v kresle a mračila sa. ,,Takže Jesica si nepodmienečne vylúčená zo školy, z..." ,,Nemôžete ma vylúčiť! Nemáte dôvody! Toto je predsa len malý priestupok!" skočila mu do reči. ,,K dôvodom vylúčenia by som sa dostal keby si ma neprerušovala! Si nepodmienečns vylúčená z dôvodov klamania profesorke a riaditelovi, krivého obvinenia Tomasa, nadávania a vyhrážania sa riaditelovi a šikanovania prváčok. Áno aj to viem zo záznamov! A teraz si pober všetky veci a odíď z tejto školy! Dovidenia!" ukázal riaditel na dvere. Jess sa postavila a vyšla z riaditelne. Medzi dverami sa ešte zastavila a otočila sa:,, Marry. Ty suka zničila si mi život. Za to mi zaplatíš!" povedala a odišla. Hm super to som sa mala akože zlaknúť? ,,A vy dvaja na hodinu!" ,,Áno Pán riaditel. Ďakujeme." povedala som a odišla. ,,Vďaka." povedal Tomi a išiel za mnou. ,,Hej Marry stoj," povedal Tomi keď sme už stáli na chodbe, ,,ďakujem." usmial sa na mňa Tomi. ,,Nemáš za čo ďakovať. Niekto sa za teba musel postaviť." usmiala som sa a vošla do triedy. Všetky oči padli na mňa ale ja som si len sadla do zadnej lavice. Celú hodinu som sa usmievala. Robíme s Tomim rituáli pri našej satanistickej hudbe. Ani si neviete predstaviť ako som musela zadržiavať smiech.
Kujem za Votes, Comments a čítes :D
Bye :))
ČTEŠ
Marry'sLife (sk)
Teen Fiction#EMO Marry je dievča ktoré miluje hudbu. Má najlepšiu kamarátku Miu a kamaráta Daniela. Jej život je obyčajný a nudný. Miluje chlapca ktorý si ju nevšíma. Jej život začne naberať na obrátkach keď sa jej kamarátke stane niečo, čo úplne zmení jej živo...