Sedela som v izbe nad učebnicou z chémie. Vôbec tomu nechápem. Načo mi to bude do života? Vykašlala som sa na to. Mama vie že mi chémia nejde a ani nikdy nepôjde. Išla som si do mrazničky pre zmrzlinu. Žiadnu som nemašla. Hm, klasika. Ani v chladničke nič nebolo. Fakt by už mohla mama nakúpiť. Žijem iba s ňou. Otca mama vykopla keď ju prvýkrát udrel. Nikdy na ten večer nezabudnem. Vlastne od vtedy mám psychické problémy. Chcela som sa s tým vyrovnať tak že budem emo. Lenže mama mi to nedovolila. Vždy proti tomu bola. Nenávidí emo. Jeden čas mi dokonca brala všetky moje veci. Lak na vlasy, na nechy, čierne oblečenie, make-up a tak. Nebolo mi najlepšie. Musela som ísť do školy vo farebnom svetry. Bol bieli s farebnými pásikmi. Celý deň som v škole plakala. Keď jej to učitelia povedali vrátila mi veci a čierne oblečenie akceptovala. Potom prišiel druhý obrovský problém: vlasy. Prirodzene ich mám medeno-hnedé. Prefarbenie neprichádzalo do úvahy v žiadnom prípade. Bola som z toho dosť zúfalá. Žiadne tupírovanie, žiadna iná farba, žiadna ofina. Proste nič. Až som ju jedného dňa presvedčila aby mi dovolila ofinu. Keď som prišla od kaderníčky hneď som si ju dostrihala do dnešnej podoby. Potom som si vlasy bez dovolenia nafarbila. Skoro ma zabila. Keď ju v práci povýšili mali sme viac peňazí a prestávala byť doma. Obidve som samozrejme využívala. Za peniaze si kupujem oblečenie skupín a keďže mama odchádza do roboty skoro ráno a vracia sa až okolo jedenástej môžem si vlasy tupírovať kolko chcem. Tento týždeň je mama chorá takže sa určite aspoň raz o vlasoch pohádame. Vykašlala som sa na zmrzlinu a zvalila som sa na gauč. Pustila som si Lost It All od BVB a pozerala som ako nám horí oheň v krbe.
Tomi si ku mne sadol na angličtine. Dnes bol v bielom tielku Falling In Reverse. ,,Ahoj Marry. Mohol som si prisadnúť?" usmial sa na mňa Tomi. ,,Jasné. Máš super tielko." štuchla som mu do nápisu. ,,Máš rada Falling In Reverse?" pozeral sa mi hlboko do očí. ,,Že sa vôbec pýtaš. Milujem ich! Hlavne Bad Girls Club! Pri tej pesničke vždy tancujem. Je taká super. A Game Over je asi tá najzaujímavejšia pesnička akú som kedy počula! A ako má teras Ronnie tie červené vlasy. Vyzerá trochu ako..." ani som nedokončila vetu a Tomi ma pobozkal! Najprv som nevedela čo robiť ale potom som mu bozk opätovala. Bozkávali sme sa stále viac a viac vášnivejšie. Rukami mi behal po chrbte. Bože môj on má piercing aj v jazyku! To je také super sa bozkávať s niekým kto má pierc v jazyku! Zrazu sme sa ocitli u mňa v izbe. Vyzliekla som ho z tielka a rozopla som mu gate. Tiež ma vyzliekol takže som bola len v čiernom spodnom prádle. ,,Hmm sexy." povedal Tomi. Nepáčilo sa mi že sme sa prestali bozkávať tak som ho znova pobozkala. Z pier mi prešiel na krk. Bozkával mi krk tak vášnivo že som myslela že odpadnem! Začal ma hryzkať. Znova prešiel k perám. Vyzliekli sme sa úplne. Prikryl nás paplónom. V tom zaštrngali v zámke klúče a prišla mama. Strhla som sa zo sna. Na tom gauči si ma ani nevšimla a hneď odišla do spálne. Niekedy sa cítim ako keby som pre ňu ani neexistovala. Dnes nocujem v obyvačke.
Kujem za Votes, Commenst a čítes :D
Bye :)
ČTEŠ
Marry'sLife (sk)
Teen Fiction#EMO Marry je dievča ktoré miluje hudbu. Má najlepšiu kamarátku Miu a kamaráta Daniela. Jej život je obyčajný a nudný. Miluje chlapca ktorý si ju nevšíma. Jej život začne naberať na obrátkach keď sa jej kamarátke stane niečo, čo úplne zmení jej živo...