26.

234 30 10
                                    

Blížil sa ku mne a v ruke mal oheň. Presne tak ako on som nemala ani tušenie o tom či duše horla alebo nie. Ale ja som to ani neolánovala zisťovať. Zato on áno. Stále bol bližšie a bližšie. Už bol celkom blízko. Lúbim ťa Mia. Chcela som aby moja posledná myšlienka bola na ňu.,,Zbohom maličká. Vieš...musíš zmiznúť aby mohla Miuška zomrieť. Maj sa dobre." povedal v priložil ku mne ruku. ,,Stoj!!" počula som výkrik ale nevedela som priradiť komu patril. Keď som sa lepšie pozrela zistila som že to bol...,,Braček!" zakričal Lucifer, zbalil oheň a rozbehol sa ku Zadkielovi. Silno ho objal a rozplakali sa. Obidvaja a rozplakali. Obijímali sa takto asi päť minút a potom sa pustili. ,,Braček neubližuj jej! Je to moja kamarátka a musí zachrániť Miu. Viem že si s ňou mal iné plány ale..." Nie...nechaj tak. Ludia nemali pravdu a ja sa im nebudem prispôsobovať. Prepáč Marry. Mia bude v poriadku slubujem." povedal Lucifer a usmial sa na Zadkiela. ,,Ďakujem." povedala som. Zjavila sa pri mne Ester.,,Ahoj anjelik." objala som ju. Chýbala mi. ,,Kto je tento krásny anjel?" spýtal sa Lucifer a pozeral na ňu ako na bohyňu. ,,Som Ester. Teší ma." podala mu ruku a usmiala sa. ,,Ja som Lucifer." podal jej aj on svoju. ,,O čo sa stavíš že skončia spolu?" pošepkal mi Zadkiel. ,,O nič pretože to viem." zasmiali sme sa. Pozerali sme ako si niečo hovoria a zrazu Lucifer Ester vyčaroval nádherné čierne krídla. Ester sa kúsok vzniesla a znova pristala na zemi. Ďakujem mu povedala asi miliónkrát. ,,Hm...Lucifer? Môžem niečo?" opýtala som sa. ,,Jasné pýtaj sa." ,,Čo bude s Wetiss?" opýtala som sa. Lucifer sa usmial a jej telo zmizlo. ,,Je vo svojej ríši, so svojou dušou a vo svojej posteli." povedal a odišiel k Ester. Všetko malo dobrý koniec. Nechápem odkial má Lucifer takú čarovnú moc ale nebudem aa o to zaujímať. ,,Bol som najvyšší archanjel. Preto." povedal a žmurkol na mňa. On vie čítať myšlienky? ,,Áno viem." povedal a rozosmial sa. ,,Je to divné prestaň s tým." snažila som sa nemyslieť na nič divné ani osobné. Pred nami sa objavil portál. Čierny. Vstúpili sme dovnútra a ocitli sa v mojej izbe. Na posteli sedela Smrť a pozerala na nás. ,,Ako vždy Marry...super!" povedala a odišla. Rozbehla som sa za ňou po chodbe. ,,Nič viac? Iba že super?" ,,Nemám ti čo viac povedať. Bola si super. Choď si odpočinúť a počkaj tu na Miu." povedala a zmizla.

Serte na Votečkovanie a komentujte! xD časť venovaná Jenny :))

bye :)

Marry'sLife (sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat