4.

518 44 4
                                    

,,Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!!!" dobehla som s krikom do triedy. Mali sme matiku a profesor ešte nebol v triede takže som hneď utekala ku Gab a ukázala som jej 2 vstupenky na koncert našej milovanej skupiny No Place For Heartless. Keď ich zbadala začala kričať aj ona. Obíjmali sme sa a poskakovali dokola. Tomi sa na nás smial ale teraz mi to bolo jedno lebo konečne uvidíme NPFH naživo!! Milujem ich basáka! Milujem aj speváka! Aj Bubeníka, gitaristu proste všetkých! S Gab sme nimi posadnuté. Máme ich tričká a už dlho si ich chceme dať podpísať! Skákali sme až kým neprišiel profesor. Potom sme si kreslili do zošitov ich logo.

........................…........…..........................................................

KONCERT

V clube nebol vzduch a bolo tam príšerne teplo. Ale vôbec mi o nevadilo pretože na pódium práve vybehli NPFH a začali hrať moju najoblúbenejšiu pesničku. Celý čas sme sa s Gab držali za ruky a aj keď sme ich mali spotené a už sme nevládali skákať stále sa nám to darilo. Keď prišlo gitarové sólo basák Andrew začal behať po pódiu a podával ruky fanúšikom. Podla aj mne aj Gab. Už asi nikdy si ju neumyjem! Keď koncert skončil išli sme k baru. Objednali sme si kolu. Vedla nás sedela nejaká baba a tiež pila kolu. Zazvonil jej mobil a keď ho zdvíhala rozliala si kolu. Rýchlo som jej dala svoju pretože sa mi zdala velmi sympatická a mala príjemné oči. ,,Jeej děkuji ale já bych si v pohodě koupila další. Ale si strašne milá. Dík." posunula mi kolu naspäť. ,,Nie to je v pohode aj tak som ju chcela s ladom." posunula som jej ju znova. ,,Dobře tak dík." usmiala sa a odpila si. Aký má roztomilý úsmev. Začali sme sa baviť o NPFH, o koncerte, o hudbe ktorú počúva a tak. Volala sa Viki. ,,My s Gab sme posadnuté Andrewom." povedala som jej ruku a s Gab sme sa hlboko nadýchli. ,,Tak to se klidněte on je jen můj." usmiala sa na nás. ,,Tiež sa ti tak páči? Myslíš že má frajerku? Ty kokso tá musí mať šťastie." pozrela som sa na Gab a spolu sme si vzdychli. ,,Jó mám obrovské štěstí že ho mám.,, usmiala sa na nás,,jsem totiž jeho holka." na perách sa jej urobil obrovský úsmev. ,,Haha, no jasné." vôbec som jej neverila. To som mohla povedať aj ja. ,,Nevěříte? Tak ja vás vemu za ním." chytila nás za ruky a odvliekla do zákulisia. Tam stál Andrew. Na čele mal kvapky potu a pil vodu aby sa schladil. Keď Viki zbadal usmial sa a pobozkal ju. Skoro sme odpadli. Rozprávali sme sa s ním a potom sme si dali podpísať tričká od celej skupiny. Asi najlepší deň môjho života!

Kujem za Votes, Comments a čítes :D

Bye :)

Marry'sLife (sk)Kde žijí příběhy. Začni objevovat