Geçmiş bölümde;
"O..telefonda konuştuğum Sehun'un sahte sevgilisiydi!"
_________________
Okumanız rica edilir.
(Y/N: Arkadaşlar, 'kalın çizgili' yazılan 'flashback'ler eskiyi anlatıyor. Ek olarak 'kalın italik çizgili' yazılmış flashback'ler bir flashback'in içindeki flashback gibi oluyor. Bu arada hikayenin başından bu yana çok değiştiğini fark etmişsinizdir. 'Hmh', benim ilk hunhan hikayem ve yaklaşık üç sene oluyordur yazmaya başlayalı. İlk zamanlarımda acemiydim ve o zamanlar yaptığım acemilikleri sonrasında düzeltmeye çalıştığımda en fazla bu kadar oluyor işte.. Karakterlerin asıl özlerini hatırlatan kısımları okuyorsunuz bu sıralar. Umarım beğenerek okuyorsunuzdur. Yorumlarınızı bekliyorum. Saat gece/sabah 06:01, bir oturuşta 4 saatin sonunda yb sizlerle. İyi okumalar..)
_______________
Hold My Hand
Part 41 - Senin kadar zeki
_______________"SENİ APTAL!"
Sehun sinirle masasındakileri etrafa savurduğunda Baekhyun korkudan ölmek üzereydi.
"Nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirsin? Senin olduğunu anlamış işte!"
"Se-Sehun.. ben üzgünüm. İsteyerek olmadı-"
Sehun belinden silahını çıkartarak Baekhyun'un alnına dayadı.
"İstemeyi dene birde Baekhyun."Baekhyun şaşkınlıkla Sehun'a bakakaldı. Sehun son zamanlarda çok çabuk sinirleniyor, etrafı dağıtıyor ve onu çok kızdıracak bir şey yaptığında hemen silahına sarılarak ona doğrultuyordu. Baekhyun Sehun'un bu hale dönüştüğü canavardan oldukça korkmaya başlamıştı.
"Ö-Özür dil-er-im Seh-un. Affet lüt-fen.."
****
FLASHBACK
"Ne?! Sen ciddi misin hyung?"
Luhan gözlerinin altını silerek başını salladı. Taemin ayaklanınca Luhan bileğinden tuttu.
"Hayır."
"Bırak Luhan hyung. Bu yaptığı kabul edilebilir değil. İyice haddini aştı. Onunla Sehun'un kardeşi olarak bir konuşacağım."
"Yapma Taemin.." Taemin'in yumruk yaptığı elini tutarak çekiştirdi.
"Ne yapmaya çalıştıklarını öğrenmeden hemen onlara çıkışmamalıyız."
"Gidip ondan öğreneceğim işte hyung!"
"Sana öylece söyler mi sanıyorsun? Sehun bana bile söylemediyse Baekhyun ne diye sana anlatsın?"
Taemin sinirle saçlarını karıştırdı. Luhan'ın yanına oturdu.
"Ne yapacağız peki?"
"O Sehun'u nerden tanıyor olabilir? Yada Sehun nasıl ona ulaşmış olabilir?"
Taemin nefesini verdi.
"Abim beni ziyarete geldiğinde Baekhyun yanımıza uğramıştı. Abimi görünce orospuluğundan eksik kalmayarak numarasını vermişti.. Bildiğim hepsi bu.""Yani Sehun onu aradı.." Luhan nefesini verdi.
"Bilemiyorum.. Baekhyun psikopatın tekidir. Kendisi onun numarasını bulmuş da olabilir."
"Baekhyun arasa neden olduğunu biliyoruz.. ama Sehun ne için onu aramış olabilir. Bu sahte sevgilicilik oyununda Baekhyun onun ne işine yarayacak?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hold My Hand
FanfictionBir olay. Gereken tek şey bir olay. İstediği tek şey bir olay. Ama bu olayın kötü mü yoksa iyi mi olacağını kimse bilemezdi.. -Klasik konulu bir Hunhan hikayesi.