[Part 19(2/2)] First Touch

2K 128 9
                                    

III

"Şimdi yardım sırası bende.."

III

----------------

Hold My Hand
Part 19(2/2) - İlk Dokunuş

----------------

[UYARI: Smutumsu sahneler bulunmaktadır.]

Sehun birden heyecanlanarak kekelemeye başladı. 

"H-Hayır yani b-bunu yapmana gerek yok. S-Sorun değil b-ben halledebilirim."

'Elbette, halledemem. Daha normal bir sertlikte bile zar zor boşalıyorum. Azdırıcı hap içtiğim düşünülürse sanırım bir saat uğraşmam gerekecek.'

Luhan kaşlarını çattı. Birden eliyle Sehun'un sert penisini kavradı. Sehun ani gelen zevk dalgasıyla yerinde zıpladı. Bu elin dokunuşları aşırı zevk veriyordu. Kendinde niye böyle hissetmediğini sorguladı. 

"Penisin seninle aynı şeyi düşünmüyor Sehun. Ayrıca nasıl bu kadar sertleşmeyi başarabildin? Görmesem bile patlayacağını söyleyebilirim."

Pantolonun üzerinden yavaşça okşadı Luhan. Sehun heyecanlanarak kaşlarını çattı ama kendini geri çekmiyordu. Çekemiyordu. Yalvarmakla yetindi.

"L-Luhan..D-Dur.."

"Neden?!"

"..."

"O halde konuşmamaya devam et." Hızlı bir şekilde aşağıya doğru kaydı ve devasa bir şekilde büyük duran penise baktı. Sehun altında kayan çocuğa şaşkınlıkla baktı. Birden gözünün önünden kayboluvermişti. Aşağıya baktığında Luhan'ın pijamasını indirdiğini gördü. Boxerını da çıkartmak üzereyken onun ellerini tuttu ve biraz dizleri üzerine kalktı.

"Y-Yapma demeyeceğim tamam, kabul etmeyeceğini biliyorum. A-Ama en azından gözlerini kapayamaz mısın?"

Luhan sıkıntıyla nefesini vererek kaşlarını çattı. 

"Bu adil değil! Sen b-benimkini gördün." sona doğru sesi kısılırken gözlerini kaçırdı. 

"Arkan dönüktü. Birşey görmedim."

"Sehun-aah~ lütfen."

"Kabul etmiyorsan gidiyorum." kalkmak için bir hamle yaptığında Luhan onu durdurdu ve telaşla yatağının başlığına astığı fularını alarak gözlerine bağladı. 

"Tamam, kapadım?"

"Yalancı." Sehun fuların kenarındaki açıklığı gördü ve eliyle tutarak iyice kapadı. Luhan üfleyerek yavaşça ellerini uzattı ve şişlik kısmı bularak yukarı çıkarttı. Boxerı kenarlarından tutarak aşağıya çekiştirdi ve bu dik damarlı penisin zıplayarak dışarı çıkmasını sağladı. Ellerini kalın penise sararak çekmeye başladı. 

'Tanrım, gerçekten çok kalın.'

Sehun yumruk yaptığı elini ağzına bastırarak gözlerini sımsıkı kapattı. İnlememeliydi. Bu utanç verici olurdu. Şu an aldığı zevkin haddi hesabı yoktu ama kendini tutuyordu. Luhan kuru bir şekilde çekmeye devam ettiğini anlayınca ağzını yaklaştırıyordu ki Sehun eğilerek ona dudaklarıyla engel oldu. Böyle şeyleri sonraya saklamak istiyordu. Yavaşça öpmeye devam etti. En azından neden inlemiyorsun diye şikayet ederse cevabı bu olabilirdi. Luhan bir elini onun toplarına götürüp sıktığında kendini tutamayarak küçük ağıza inledi. Luhan çekmeye devam ettiği sırada öptüğü dudaklara diliyle sıyırdı. Sonrasında dudaklarının arasına ittirerek içeri sokmaya çalıştı. Sehun dudaklarını zorlayan küçük sıcak dile bilinçsizce izin vererek dillerinin buluşmasına karşı inledi. Utandığından inlemelerini mümkün olduğu kadar az ve sessiz çıkarmaya çalışıyordu. Eğilerek yatağa ellerini koydu. Şimdi eski pozisyonunda, dizleri ve elleri üzerindeydi. Kafasını eğmiş Luhan'a bakıyordu. Luhan Sehun'un penisini ağzına almak için uzandığında Sehun kendini geri çekmişti. Luhan inat ederek Sehun'un penisini kendine çekerek ağzına almak için hamle yaptı. Ama Sehun son anda elini Luhan'ın saçlarına atıp geri çekti. Luhan acıdan zevk alarak inlemeyle karışık nefesini patlamak üzere olan penise verdi. Sehun, kısacık nefesin bütün iliklerine kadar gittiğini hissetti. Gözlerini kapayarak kafasını geri attı ve çekinmeden derin bir inleme bıraktı. Tek eliyle bir yandan Luhan'ın saçlarını okşuyordu. Luhan Sehun'un bu kurulukla canının yandığını anlayabiliyordu. Toplarında nazik ve bir o kadar da delirtici hareketler yapan sağ elini yerinden ayırıp yüzüne yaklaştırdı. Madem Sehun onu ağzına almasına izin vermiyordu, o da elini yalayabilirdi. Avuç içini ve parmaklarını hafifçe yalayarak ıslattı. Islanan elini diğerinin yanına götürerek hızlı ve sert bir biçimde çekmeye başladı. Sehun penisinde hissettiği sıcak ıslaklıkla kendini tutamayıp derin bir biçimde inlerken yüzünü az önce Luhan'ın yüzünün olduğu yere gömdü. 

"Hadi, bebeğim~ benim için gel~" 

Sehun duyduğu şeye utançla yastığı ısırarak tepki verdi ve kasılmaya başlayan bedeninin zevkle titremelerini hissetti. Hızlı nefeslerinin ardında son noktası tekrar penisine değen Luhan'ın sıcak nefesiydi. Tuttuğu nefesini birden vererek yastığın boğuklaştırdığı hafif bir çığlığın eşliğinde boşaldı Sehun. Luhan ise o boşalırken hızlıca çekmeye devam etmiş ve boşalırken bile zevkten kıvranmasını sağlamıştı. Sehun yastık yüzünden aldığı zor nefeslerinin sonrasında yeni akıl ederek kafasını kaldırdı. Beyni daha yeni yeni yerine geliyordu ve sarhoşluğundan yavaş yavaş kurtuluyordu. Kafasını aşağı eğerek Luhan'a baktı. Bakmasıyla üzerinden kalkması bir oldu. Luhan'ın yüzüne ve çoğunlukla saçlarına boşalmıştı. Ona doğru eğilerek telaşla özür dilemeye ve elleriyle yapabildiği kadar Luhan'ın yüzünü temizlemeye çalışıyordu.  

"Luhan. B-Ben çok özür dilerim. İstemeden oldu. Gerçekten." 

Luhan onun bileklerini tutarak durdurdu. Gülümseyerek omuz silkti.

"Birşey yok, Sehun-ah~ Gidip duş almalıyım. O zaman bir şey kalmaz. "

"U-Uh, p-pekala."

Luhan gözündeki hafif meniye bulanmış fularına yöneldiğinde Sehun bir çırpıda boxerını ve eşofmanını yukarı çekmişti. Luhan fularını çıkardığında kapıya yürüyen Sehun'u gördü. Ne yani, böyle bir olaydan sonra hiçbirşey söylemeden çekip gidecek miydi?

 Luhan hayalkırıklığıyla banyoya yöneldi. Tabi Sehun'un utançtan kızaran yanaklarını görmemişti.  

"Kahvaltı hazırlayacağım. "

Luhan duyduğu şeyle bir nebze rahatlamıştı. En azından gitmeyecekti. Ama gene de içindeki kötü hisse karşı duramıyordu. Ya Sehun onu beğenmemişse? Ya inlemeleri onu memnun edememişse?

Ruhsuz bir biçimde banyoya girdi ve sırtını kapıya yasladı. Sehun da aynı biçimde utançla hızla atan kalbini bir nebze sakinleştirebilmek için sırtını odanın kapısına yasladı. 

İkiside fark etmeden aynı şeyi söylediler. 

"Az önce ne oldu öyle?!"

Hold My HandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin