****
Hold My Hand
Part 37 - Bu mu aşk?****
Sehun'un kapıyı çarpıp arabaya yönelişini izleyen ikili oturdukları bahçe koltuklarından ayaklandılar. Tao Wufan'a dönerek aceleyle konuştu.
"Sehun'u takip et. Bir delilik yapmasın. Ben Luhan'la ilgilenirim." Wufan başını sallayarak kendi arabasına koştu ve uzaklaşmaya başlayan arabanın arkasından hızlanarak onu takibe koyuldu.
*****
Tao kapıyı açarak yavaşça içeri girdi. Luhan'ın acı hıçkırıklarını dışarıdan duymuşlardı. Dizleri üzerine çökmüş küçük beden elleriyle yüzünü kapamış ağlıyordu. Tao ona yaklaşarak yere çöktü.
"Luhan.."
Luhan başını iki yana salladı. Hiçbir şey sormasını istemiyordu. Tao dudaklarını birbirine bastırdı ve nefesini vererek Luhan'ın omuzlarını kavradı. Kendine yaslayarak göğsünde ağlamasına izin verdi.
****
140..150...
Sehun gaza yüklendikçe solladığı arabaların arkasından çaldığı kornaları duyuyordu. Camı kapadı.
Şu an umursadığı tek şey gözlerinin önüne gelen bir çift yaşlı gözlerdi.Bana söyleyemeyecek kadar güvenin yok..
Ondan nefret edercesine bakan bakışlar.
DEFOL SEHUN. DEFOL!
170..
Güldü Sehun. Öylesine kahkaha atmaya başlamıştı ki, gözlerinden yaşlar gelmeye başlamıştı. Ağladığının farkında bile değildi. Başını koltuğa vurarak hıçkırıkların boğazından serbest kalmasına izin verdi.
"SANA SÖYLEYEMEZDİM APTAL! SENİ NASIL TEHLİKEYE ATABİLİRDİM?!"
190...
Sehun buğulanan gözlerinin ardından yola bakarken yolun ilerisinde karşıya geçen bir kadını ve küçük çocuğunu son anda fark etmişti.
200.
Aniden frene asıldığında tekerlekler asfalta çığlık attırmıştı.
Olmuyordu. Araba kayarak kadına yaklaşmasına rağmen durmayı başaramadı.
Sehun tüm gücüyle direksiyona asıldı. Ani bir güçle zorlayarak direksiyonu sola döndürdü. Kadınla çocuğunu tozlar arasında bırakarak yanlarından sıyırıp geçti. Dengesini toparlayamayan araba sol taraftan kaldırıma sürtündü ve havalanarak kaldırımın üzerinden uğultuyla uçtu. Kaldırımın bitişindeki bayırdan aşağıya sürüklenerek taklalar attı.
Wufan durması için çaldığı kornayı serbest bırakarak karşısında gerçekleşen şeye korkuyla baktı. Frene asılarak durdu ve hızla arabadan indi. Kadının yanından geçerken ambulansı çağırması için bağırmıştı. Kadın titreyen elleriyle zaten
numarayı tuşlamaya çalışıyordu.
Dumanlar çıkaran darmadağın araba hafif yana yatık bir şekilde durmayı başarmıştı. Wufan titreyen dizlerine inat koşarak arabaya ulaştı. Boğazını tıkayan duman sayesinde birkaç kez öksürerek arabanın kapısını aralamaya çalıştı. Sıkışan kapıyı zorlayarak açtığında içeride tıkılmış olan duman özgürlüğüne kavuşmuş ve arabanın içi gözle görülür hale gelmeye başlamıştı."Sehun!" Wufan baygın bedeni koltukaltlarından kavrayarak dışarı çekti.
Bütün camlar patlamış ve arabanın içi kırık cam parçalarıyla
çevrilmişti. Daha fazla çıkmaya başlayan duman ile arabaya bir bakış attı Wufan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hold My Hand
FanficBir olay. Gereken tek şey bir olay. İstediği tek şey bir olay. Ama bu olayın kötü mü yoksa iyi mi olacağını kimse bilemezdi.. -Klasik konulu bir Hunhan hikayesi.