[Part 7] Who Is It?

3.2K 189 17
                                    

||||

Luhan' ın şaşkın bakışları arasında gülüşüyorlardı. Ne demek istemişlerdi ki? Sürpriz? Onu gene ne bekliyordu ki acaba yine..?

||||

------------------

Hold My Hand
Part 7 - Kim o?

------------------


"Hazır mısın Luhan?"
Tao gelirken söyledi. Wufan ile onun kıyafetlerini giymesini bekliyorlardı. Luhan gülümseyip odadan çıktı. Tao hoplaya zıplaya Luhan'ın elini tuttu ve onu çıkışa yöneltti.

"Hadi gidelim. "

Kocaman bir gülümseme vardı yüzünde Luhan'ın. Neredeyse bir aydır hastaneden çıkmamıştı. Wufan ani bir hareketle Tao'yu kalçasıyla ittirip kolunu Luhan'ın omzuna attı. Tao bu hareketle sendelemişti. Neredeyse düşüyordu. Doğrulup Wufan'ın sırtını yumruklamaya başladı. Ama bu tabiykide işe yaramıyordu.

"Yah! Gıcık herif! Ne diye aramıza giriyorsun?!"

Omuz silkti Wufan.
"Kıskanmış olamaz mıyım?"

Tao'nun ağzı şaşkınlıkla açıldı.
"Yok artık. Luhan'dan mı kıskanıyorsun? Bahsettiğimiz kişi bizim Luhan değil mi? Ondan kıskanamazsın!"

Wufan gayet umursamaz davranıyordu.
"Nedenmiş o?"

Tao birkaç hızlı adım atarak onların önüne geçti. Bir elini beline koyarak diğer eliyle nedenleri saymaya başladı.

"1.si; Luhan benden küçük ve ben onu kardeşim olarak görüyorum. 2.si, onun zaten bir sahibi var."

Luhan anlamayarak ona baktı.
"Ne?"

"Hiç hiç." ellerini iki yana salladı hızlıca Tao. Kris hıhlayınca kötü bakışlar attı ona.

"Ne?"

"Hiç. Sadece herkesten kıskanılmanın verdiği duyguyu göstermeye çalıştım."

Tao olayı anlayarak kaşlarını çattı. Ellerini beline koyarak geri geri yürümeye devam etti.

"Luhan ve o fahişeyi aynı keseye mi koyuyorsun yani?"

"Hayır. Sadece benim Luhan'ı kıskanmam gibi senin de öğrencimi kıskanman saçma. Bir kere ben düz değilim. "

Dudaklarını büzerek Wufan'ı süzdü
"Pekala. Ama en azından onun çalışırken senin yanında olmasını kıskanacağım."

Birbirilerine bakip güldüler Wu ve Luhan.
"İstersen seni de alayım yanıma, huh? Birlikte beyin parçalarız."

Şeytani bir şekilde kıkırdadı Wufan. Tao'nun gözleri dehşetle açıldı.

"T-Tabiyki de h-hayı- AH!"

Caddenin kenarına geldiklerinde Tao arka arka yürüdüğünden kaldırıma takıldı. O sırada yanlarına taksi yanaşıyordu ki son anda durdu. Wufan ve Luhan hemen öne atlayıp Tao'yu tuttular. Wufan söylene söylene Tao'yu arabaya bindirdi. Luhan'ı da nazikçe Tao'nun yanına oturttu ve o da yanına geçti. Wufan taksiye adresi verdi ve eve yöneldiler. Arabanın arka koltuğunda önden bakıldığı zaman Tao solda Luhan ortada ve Wufan da sağda oturuyordu. Tao 'senin yüzünden' bakışıyla Wufan'ı süzüyor, Wufan da 'dikkatsiz olan sensin' bakışıyla ona cevap veriyordu. Luhan bu göz çakışmalarının arasında eridiğini hissetti. Dudaklarını sıkarak koltuğa gömüldü.

~~~~~~

Evin kapısını açtıklarında iki tane bavul karşıladı Luhan'ı. Luhan anlamayarak boş boş bavullara baktı. Sonrasında kapıda dikilen Taoris çiftine döndü.

Hold My HandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin