III
Sehun dudaklarını ısırarak kendini tutmaya çalıştı son bir kaç saniye için.
"Seni benim yapacağım.."
III
--------------------------
Hold My Hand
Part 27 - Zincir (M)--------------------------
Sehun yüzünü soğuk su damlalarının süzülerek zeminle buluştuğu pürüzsüz boyuna yaklaştırarak dudaklarını nazikçe değdirdi. Gözlerini kapatarak hissetmeye çalıştı ve yavaşça gezdirdi dudaklarını damlaların arasında. Küçük küçük öpücükler kondurarak Luhan'ın huylanarak kıpırdanmasını sağladı. Öpücükler yavaşça yerini derin emişlere bıraktığında Luhan dudaklarını ısırarak gözlerini yumdu. Onun da hassas noktası buydu. Boynunun dudaklar arasında ıslanması.
Özellikle Sehun'un dudakları arasında..
Sehun elini harekete geçirerek altında sabırsızlıkla kıvranan bedenin penisine götürdü. Parmaklarıyla hafifçe okşayarak sahibinin dudaklarından hafif bir inleme kaçırttı. Daha fazla bekletmeyerek penisi büyük elinin sıcak avucuna aldı. Sıkıca kavrayarak çekmeye başladığında, Luhan iki taraftan da ani gelen zevk dalgasıyla Sehun'un kulağına doğru hafifçe bağırarak daha şimdiden nefes nefese kalmış bir şekilde inlemeye başladı. Sehun'un kollarına tutunarak başını geriye attı ve dudaklarını ısırarak azaltabileceğini sandığı inlemelerini sıcak ortama yaydı. Sehun bu ilahi sesiyle inleyen Luhan'ın şu anki görüntüsüyle bile boşalabileceğine yemin edebilirdi. Bedenini aşağıya kaydırarak zayıf bacakların arasına girdi ve çekmeye devam ettiği sert penise nefesini verdi. Luhan bununla titreyerek kafasını yere vurdu. Acıyı önemseyecek durumda değildi. Çünkü bu duygu şu an zevk kadar yüksek bir değerde değildi. Hele ki arkadan bu kadar seks kokan bir şarkı çalarken. Sehun penisin başını ağzına alıp lolipop gibi diliyle oynadığında Luhan çığlık atmıştı. Nefes nefese başını eğip Sehun'a baktı. Sehun dilini yarığa bastırdığında Luhan zevkle inildeyerek elini Sehun'un saçlarına atarak çekiştirdi. Sehun yarık ile oynamayı bırakıp penisin tümünü rahatlıkla birden ağzına aldığında Luhan nefesinin kesildiğini hissederek vücudunu geriye attı. Sehun hızlı bir şekilde emmeye başladığında Luhan yüksek sesle inlemeye devam etti.
"S-Sehun!..hah-ah..hhh..l-lanet~.."
Luhan vazgeçemediği dudak ısırmasıyla inleyerek Sehun'un saçlarını çekiştirmeye devam etti. Sehun git-gellerinin arasında dişlerini sürtünce Luhan yüksek bir inleme bırakıp Sehun'un ağzına boşalmaya başladı. Luhan penisini geri çekmeye çalıştığında Sehun git gellerine daha hızlı devam etti. Sehun ağzındaki boşalan penisi daha hızlı emmesiyle Luhan zevkten kavrulurcasına tüm odayı kaplayacak şekilde inlemeye başlamıştı. Sehun ağzındaki penise verebileceği tüm zevki verdikten sonra sarsılması geçen penisi son kez yalayarak ağzından çıkarttı. Ağzındaki meniyi yutmak üzereyken Luhan'ın parmaklarının çenesini dürtüklemesiyle yere tükürdü. Değerli meniyi suyun alıp götürmesini izledi. İç çekerek yukarı uzandı ve yumuşak dudakları öptü. Geri çekilerek Luhan'ın zevkten titreşen göz kapaklarını izledi. Hala nefes nefeseydi ve yüzü az önce bilinçsiz çıkardığı yüksek inleme seslerine zıt olarak kızarmıştı. Tam bir bakir. Luhan Sehun'u ittirerek oturmasını sağladı, sırtını duvara yaslamasını sağlayarak kemeri çözmeye çalıştı. Fermuarı indirip pantolonu aşağıya çekiştirdi ve boxerın üzerinden kendisininkinden daha büyük ve kalın olan sert penisi okşadı. Sehun kaşlarını çatarak onu izledi ve ağzından hafif bir inilti çıkarttı. Boxerı da sabırsızca indirerek penisi dışarı çıkarttı. Luhan büyük gözlerle penisi inceledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hold My Hand
Hayran KurguBir olay. Gereken tek şey bir olay. İstediği tek şey bir olay. Ama bu olayın kötü mü yoksa iyi mi olacağını kimse bilemezdi.. -Klasik konulu bir Hunhan hikayesi.