~Pov. Shina ~
Tocmai veneam de la inmormantare. Eram complet distrusa, parca toata culoarea din lumea mea disparuse. Inca nu-mi venea a crede ca cea care mi-a dat viata....... Nu si-a respestat promisiunea...
,, Vom fi mereu impreuna! La bine,sau la greu. "
Tata: Hey,capul sus, pustoaico! Nu crede ca totul s-a sfarsit,defapt,dimpotriva! Ai trecut prin atatea iar aceste traume nu te vor face decat om!
M-am uitat la el cu o fata de DERP si m-am dus in camera mea. Pur si simplu nu-l suport! Mereu ma face sa ma simpt prost desi el incearca sa ma faca sa rad! Uneori,ce-i drept,chiar il iubesc dand dovada de loialitate dar cand incepe cu discursurile, Aduceti preotul !! (Pentru mine ma refer)
★☆★☆★☆★☆★☆★☆
Stateam si ma uitam la Death Note pana cand intra tata.
Eu: Buna....?! *ma uit la seringa din mana lui*
El se napusti asupra mea si imi injecta ce era in acea recipient, dupa inchizandu-mi usor ochii si începând sa adorm.
♔♚♔♚♔♚♔♚
Ma trezesc buimacita si il vad pe tata cu manusile pline de sange. Acesta se intoarce catre mine si se uita plictisit.
Eu: C-ce s-a intamplat???
Tata: Pai...draga mea... *dupa isi scoate Kaguna*
Raman socata cand vad ca tatal meu vitreg e defapt un Ghoul! Nu puteam sa cred asta. << Bun,Shina,asta e sfarsitul tau. Te va devora! Priveste partea buna...macar vei fi cu mama! >>
Tata: Eu sunt un Ghoul si acum... Si tu esti! *dupa rade malefic*
Ma ridic de pe pat si ma uit intr-o oglinda si... Era adevarat.
Eu: Nu...*cad in genunghi* Asta-i doar un vis! *incep sa plang* De ce ??? *voce tremurata*
Tata: Pentru ca e mai bine pentru tine draga mea!
Incepeam sa ma enervez si la un moment Dat incepeam sa simt o durere in spate. Kaguna mea a aparut si nu stiam cum s-o controlez asa ca... RAZBUNARE!!!!! Tatal meu se ferea de mine insa nu a reusit. Pana la urma a cedat si i-am bagat una din kaguna in piept,apucand-ui inima dupa scotand-o,el murind pe loc si eu patandu-mi hainele de sangele lui.
Am simtit un miros delicios. Parca era mancarea facuta de mama... Dar...mama nu gatea inimi de om... Totusi,imi doream atat de mult sa mananc acea inima insa nu trebuia...nu sunt Canibala ! Am decis sa ma schimb,sa-mi fac bagajele si sa plec cat mai repede posibil de acolo. Poate vine politia...
██████████████
Eram in Tokyo,prima mea oprire. Am vrut sa ma duc pana la Anteiku sa gust si eu cea mai buna cafea din Japonia.
.....
Am intrat si cafenea unde am fost intampinata de o fata cu parul mov si foarte draguta .
Fata: Buna ziua ,Luati loc ! *imi arata inspre o masa de la geam*
Ma conduce pana la masa de unde imi lua comanda.
Fata: Ce ati dori sa comandati?
Eu: O cafea si o prajitura.
Fata: Apropo,eu sunt Touka.
CITEȘTI
~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizată
FanfictionShina Izanagi este personajul principal al acestei povesti inspirata din Tokyo Ghoul. Totul incepe cand mama ei moare, Shi ramanand cu Tatal ei vitreg care era de fapt un Ghoul. Acesta voia s-o faca si pe fiica sa un monstru, împotriva vointei fete...