~Pov. Ikumi~
Ne-am urcat in masina iar dupa ne-am dus catre fosta mea casa. Tot drumul a fost extrem de plictisitor,Sasaki se concentra la drum,eu la peisaj...
La un moment dat masina se opri. Imi dau seama ca am ajuns acasa. Am coborat repede din si am alergat catre casa. Sasaki a spart usa inchisa iar dupa am intrat,alergand repede catre camera mea mergand pusca catre dulap deschizand-ul si luand hainele,bagandu-le intr-o punga.
Sasaki: Doar pentru atat? -__-
Eu: Da.
Sasaki: Dar nu puteai sa-ti cumperi altele?
Eu: Nu...pierd prea mult timp cu asta.
Sasaki: Offf....
Dupa ce mi-am pus hainele in sacosa,am plecat repede de acolo,oprindu-ne putin la parter. Mai inspir o data aerul fostei mele case iar dupa ma indrept catre usa, o "deschid'' (ce a mai ramas din ea) si dam nas in nas cu..... Akira.
Eu: 0.0
Sasaki: Sa stii ca mi-e dor de tine,mami!
Akira: O-O
Akira nu era inarmata;voiam sa-i dau un pumn in fata insa Sasaki ma opri,prinzandu-ma de mana.
Sasaki: Nu imi lovi mama...!
Eu*: Ce mamă?
~Pov. Sasaki~
Akira: Sasaki,Ikumi...... mai bine fugiti de aici...!
Ikumi: Da-mi drumu la mana!
Ii dau drumu iar dupa fugim inspre masina. Se pare ca doar Akira era in zona. Dar....de ce ne-a spus sa plecam? Oare,inca ma mai crede fiul ei si voia sa plec pentru ca vin ceilalti investigatori? Oricum,e o ''mama'' de nota 10 pentru mine. ^^
...
Ajungem acasa. Ikumi se duse inspre camera ei si nu mai iesi de acolo ceva timp. Cat ea era ocupata cu despachetatul eu ma duc in sufragerie si aprind televizorul.
"Suntem in direct din coasta de vest a Tokyo-ului unde armata de la CCG se duce inspre, asa zisa Casa a fostului investigator, Sasaki. "
Când aud asta ma inec cu aer si fug repede inspre camera lui Ikumi.
Eu: IKUMI! INVESTOGATORII VIN DUPA NOI!
Ikumi: Pfff... Ii omor imediat...
Eu: Scuze, nu m-am exprimat bine.... VINE ARMATA DE LA CCG DUPA NOI!!!
Ikumi: Si... FIECARE PENTRU EL! *se grabeste catre geam*
Eu: ;-;
Ikumi: Bine, hai repede la sediu.
. . .
~Pov. Aneko~
Arima: Fetelor, i-am gasit pe Ikumi si Sasaki. Hai sa-i omoram!
Eu&Yuko: Okey....
Ne-am dus dupa Arima pana la Masina si am mers repede pana... undeva... Nu stiu unde, nu prea am fost atenta.
Cand Masina opreste cobor repede si ma trezesc in fata unei case mari si monotone.
Saiko: Hey! Uitati- le pe Yuko si Aneko!
Ne-am intors amandoua privirile catre echipa de la Quinx Squad iar dupa le-am facut amandoua din mana.
Arima ne-a atras atentia iar dupa ne-am dus repede in casa si am inceput sa adulmecam mirosul. Am cotrobait prin casa insa nu era nimeni in ea,se pare ca au fugit... simt un miros puternic de ghoul la etaj. Se pare ca au fost pe aici recent. Am mers impreuna cu Yuko intr-o camera frumos mobilata ((camera lui Ikumi)) si am vazut fereastra deschisa.
Yuko: Aneko,de unde au stiut ca venim?
Eu: Nu stiu exact... cred ca cineva le-a spus sau...*intrerupta*
Yuko: Okey Doamna Genius fara "Genius"
Am decis sa nu o bag in seama,continuand activitatea. Yuko s-a dus in alta camera si eu am cautat in continuare in camera in care eram.
~Pov. Yuko~
Am vazut ca Aneko nu raspunse la comentariul meu negativ asa ca m-am dus sa investighez alta camera. Pe drum am vazut mai multi investigatori care cautau prin alte camere asa ca am luat-o la cotrobait pe singura care a mai ramas libera.
Intru in acea incapere si incep sa cotrobai insa nu se afla nimic interesant.
Eu*: Oare Sasaki isi tine bani sub saltea? Chiar vreau sa-mi cumpar telefonul ala ^^
M-am dus in fata patului si ridic salteaua. Raman socata cand vad acolo tablete de pastile.
Eu*: Oare sunt a lui Sasaki? Ikumi nu cred ca ar lua pastilele Anti-Foame...
I-au tabletele de acolo si ma duc sa le arat si celorlati dar cand deschid usa dau nas in nas cu Aneko.
Eu: Fã,Nu ma mai speria! Nu e de ajuns ca esti mai creepy decat Gandurile lui Urie,mai tre sa faci si asta...!
Aneko: Da...Fuck you,I'm out! * se intoarce si iese din camera*
Eu: *o trag inapoi in camera* Stai,am gasit astea. *ii arat pastilele*
Aneko: Sunt a lui Sasaki?
Eu: Da...... Aneko?
Aneko: ?
Eu: Parca...nu vreau sa-i omor... sau sa moara... Ikumi ne-a fost ca o sora, Sasaki ne-a salvat... le suntem datori...
Aneko: Ce patetica esti...
Eu: Imagineaza-ti ca Ikumi ne-a ajutat sa devenim cea ce am fost... *intrerupta*
Aneko: Atunci,du-te cu ei !
Eu: ......
Aneko: Asculta,poate lui Sasaki ii datoram viata insa eu lui Ikumi nu-i dau nimic.
Eu: ....
Aneko: Hai sa mergem. Am pierdut mult timp aici,trebuie sa le luam urma.
Eu: Ok....
Le-am spus si celorlati planul iar eu,Aneko si cei din: Quinx,Arima si Suzuya Squad ne-am dus dupa ei,luandu-le urma mirosului sangelui lor.
. . .
~Pov. Ikumi~
Ne-am dus direct la sediu iar pe la 22:30 am ajuns. Spre surprinderea mea,erau toti si chiar pregatiti si echipati.
Eu&Sasaki: ??!
Eto: Am vazut la TV ca aveti probleme cu cei de la CCG si am stiut ca ve-ti veni aici pentru a ne cere ajutorul.
Hinami: Sasaki,ce vom face?
Sasaki: Nu stiu... ar trebui sa stam grupati si sa ii chemam pe cei de la Aogiri si mai vedem noi pe cine...
Ayato s-a dus si a chemat si alte organizatii iar eu si Ikumi ne-am schimbat in alte haine si ne-am pus mastile.
. . .
Uta: Din nou aveti probleme cu aia?
Ikumi: Da...
Roma: Off... nu puteti sta si voi o luna fara razboi?
Touka: Puteam sa prezic asta...
Irimi: Haha,tipic...
CITEȘTI
~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizată
FanficShina Izanagi este personajul principal al acestei povesti inspirata din Tokyo Ghoul. Totul incepe cand mama ei moare, Shi ramanand cu Tatal ei vitreg care era de fapt un Ghoul. Acesta voia s-o faca si pe fiica sa un monstru, împotriva vointei fete...