~Pov. Arima~
Eu: Nu cred ca am omorat-o... *oftez trist *
Akira: Nici eu nu voiam... Dar... Ea sau Sasaki?
Eu: ... Hai sa mergem...!
Am lasat-o in iarba moale iar dupa am plecat.
- - - -
~Pov. Ikumi~
M-am trezit la un moment dat. Eram ametita, slabita... Vai de capul meu... Ma uitam prin jur si am observat ca eram pe undeva intr-o padure si era seara.
Am inceput sa ma plimb si la un moment dat simt un miros de mâncare. Ciudat era ca era puternic si... Oarecum, familiar.... Am urmat mirosul pana cand am dat de un Cort si un foc de tabara. Se pare ca era cineva acolo...
Eu*: Poate... Nu fac ce trebuie... Trebuie sa plec de aici!
Nici bine nu am facut un pas ca se auzi un tipat din cort. Ma indrept repede inspre el, il deschid si rămân socata de imaginea vazuta. Era un ghoul care devora un om de viu. Cand ma vazu se sperie de mine si se dadu mai in spatele cortului. Doar Cand am vazut ca se misca (ghoulul)ma sperii si cad pe jos.
???: Un i-investigator!!! ((Da, nust cum dar aveam hainele de investigator pe mine))
Eu: Un ghoul!!!
Eu&???: Nu-mi face rău!
Cand auzim asta ne intoarcem privirile imediat. Ea imi zambi prietenos.
???: Esti un ghoul?
Eu: Nust exact, de ce?
???: Ai un ochi ciudat...
Eu: Ohh...
???: Eu sunt Aneko ^_^
Eu: Ikumi, incantata. :)
Ea rupse o mana din acel om si mi-o intinse mie.
Cand am vazut asta am inceput sa zambesc straniu. Am intins mana si am reusit sa ating "masa" insa nu puteam face asta! Mi-am tras o palma peste fata si am luat imediat mana.
Aneko : ?!!
Eu: Nu vreau sa fac asta! NU SUNT UN GHOUL!
Aneko : Accepta asta!
Eu: NU!
Aneko : Atunci, mori de foame si gata!
Eu: Cred ca... Pot manca mâncare normala... Adica, mâncarea care mi-o dade-au cei de la CCG era chiar buna.
Aneko : Atunci, mananca asta! *isi baga mana intr-un rucsac si scoase de acolo un SandWich*
I-l i-au din mana si incep sa mananc dar avea un gust oribil! Il scuip imediat si dupa ce imi dau seama ca sunt 75% ghoul incep sa plang.
Aneko : Poate daca mananci asta iti va fi mai bine... *imi arata trupul neinsufletit al barbatului*
Eu*: Nu cred ca mai am sanse sa intru la CCG ... Ce voi face? Nu mai stiu cam nimic din ce am facut in ultimii 18 ani, mai ales ca acum ai nevoie si de facultate ca sa maturi strazile...
Eu: *oftez* Da-mi aia!
Aneko: *iese din cort * Distreaza-te!
Ma duc in cort si incep sa mananc cadavrul omului. Simteam cum puterea imi trecea prin sange, simteam cum imi revin din starea mea de moleseala,simteam cum ma salbaticesc... Simteam cum devin Ghoul...
CITEȘTI
~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizată
FanfictionShina Izanagi este personajul principal al acestei povesti inspirata din Tokyo Ghoul. Totul incepe cand mama ei moare, Shi ramanand cu Tatal ei vitreg care era de fapt un Ghoul. Acesta voia s-o faca si pe fiica sa un monstru, împotriva vointei fete...