Sasaki: Ikumi... Am vorbit cu Big Madam si... A spus ca mi-a gasit o casa...
Eu: Ce?!
Sasaki: Da... Nu vreau sa mai stau pe capul tau... Plec Maine.
Eu: Ah... Oricum, sa stii ca nu stateai pe capul meu, ba... Dimpotriva! Imi place prezenta ta si, fie vorba intre noi... *rosesc puţin*... Imi e frica sa stau singura in casa... ^_^
Sasaki: ... *trist* Scuze... Dar... Madam deja a platit banii pentru închiriere si...
Eu: M-am prins ... *putin trista*
Sasaki: ... Te-ai suparat? *se apleaca pana cand fata lui ajunge la nivelul meu*
Eu: Nu... De ce m-as supara?
Sasaki: ... *surade*
Eu: Marș! 😣
Sasaki: De ai sti ce fata draguta ai cand te enervezi... 😊
Eu: *ii dau un pumn in burta*
Sasaki: Auchh... *isi pune mana in locul in care l-am lovit*
Eu: Defapt... Deabia astept sa pleci!! 😠 ((mint))
Sasaki: *isi schimba expresia fetei in una mai trista* ...
Eu: Am... *confuza puţin* Da, ai auzit bine! 😡
Sasaki: ... Ok. Eu... Ma duc sa... Ma culc. Noapte buna...
El se duse sus si eu am ramas singura jos.
Eu*: Scuze Haise... 😢
~Pov. Sasaki~
Cum am ajuns in camera m-am trantit in pat. Inca nu-mi venea sa cred ce a spus Ikumi. E deranjant sa auzi asta de la persoana pe care o iubesti... De ar simti si ea ce simt eu... Cred ca totul ar fi diferit...
. . .
Ikumi: Defapt... Deabia astept sa pleci !
Cuvintele astea imi tot rasunau in cap.
Nu puteam dormi... Nu prea mai aveam chef. Mi-am inchis putin ochii iar dupa ...
~flashback~
Matușa: Defapt...deabia astept sa pleci! *ton rastit*
Eu: Dar...
Matusa: NICI UN "DAR" !!! O murit maica-ta si gata, vii pe capu' meu... In gatii matii de copchil prost... MAI BINE TE DUCEAM LA ORFELINAT!!!
~End~
???: vezi Haise? Daca ma aveai de mai demult... Acum ea nu ar mai fi spus asta! Ar fi fost deja mancata...
Eu: *tip* DISPARI!!!!
Imi inchid ochii pentru o secunda si cand ii deschid cad un copil cu parul alb stand in fata usii.
Copilul: Nu ma sterge, nu ma lasa sa dispar !!! *incepe sa planga*
Dintr-o data usa de la camera se deschise. Pe ea intra Ikumi si pustiul ala disparu.
Ikumi: Sasaki, esti bine? Te-am auzit tipand... *ingrijorata*
Cand ma uit la ea se sperie puţin de expresia pe care o aveam. ((Speriat-nervos-trist-nebun+ochiul de ghoul))
CITEȘTI
~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizată
FanfictionShina Izanagi este personajul principal al acestei povesti inspirata din Tokyo Ghoul. Totul incepe cand mama ei moare, Shi ramanand cu Tatal ei vitreg care era de fapt un Ghoul. Acesta voia s-o faca si pe fiica sa un monstru, împotriva vointei fete...