Capitolul 12

157 19 3
                                    

Dupa Arima pleca si dupa aproximativ o ora intrase in camera o fata blonda, înaltă, cu ochi albastri ca marea si cu cearcane de la oboseala. 

Ea:  *casca* Buna, tu ar trebui sa fii Ikumi, nu?

Eu: Da...

Ea:   Akira, incantata!   ^_^  *dam mana*    Cum te simti?  

Eu:  Pai... Bine...

Akira:  Imi pare Rau de tine si prietenul tau...

Eu: Pff...   😒

Akira:  Oricum, am auzit ca ai ales ATG.  Amon este foarte de treaba daca ajungi sa-l cunosti.

Eu:  Eu vreau doar sa merg acasa si sa-mi refac viata...

Akira:  Poti sa ti-o refaci aici, cu noi.  Te vom sprijini mereu.  Si... Crezi ca cineva care isi pune viata in pericol castiga 2 bani?   Stai linistita, incetu' cu incetu' vei urca si vei putea castiga mai mult decat crezi.

Eu:  Ok....  Apropo, tu locuiesti aici?

Akira: Nu, am casa mea insa uneori rămân peste program si nu ma mai duc acasa...

Eu:  Aha... Sper ca nu te superi ca voi sta aici...

Akira:  Nu.  Oricum nu prea vin atat de des aici...

Eu: Ok... 

Akira:  *Casca*   Daca nu te superi, eu ma pun sa dorm. 

Eu: Nu-i nici o problema ^_^

Ea s-a dus la baie si s-a schimbat in niste haine mai lejere. 

Akira:  Poftim *imi da o pereche de pijamale*

Eu:  ??!

Akira: Stiu ca tu nu ai haine aici deci iti voi împrumută cateva pana cand iti va fi gata cardul de credit.

Eu:  Ok...

--- dupa aproximativ o luna ---

Nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul... Parca mai acum o luna m-am trezit din coma, parca acum 3 saptamani am inceput sa ma antrenez cu Amon, parca acum 2 saptamani am avut prima misiune si acum 2 zile Am primit CARDUL DE CREDIT 
(〜^∇^)〜

Infine... Acum vin de la Magazinul cu haine dupa o zi Lunga de munca.  Cum ajung in camera ma descalt, ma arunc in pat,lasand pungile pe unde apuc si adormind instant.

. . .

Dintr-o data aud niste pasi repezi si niste voci venind de pe sala.  ((Multi oameni de la CCG dorm la mini-caminul de aici))

Ma trezesc si dupa ce nu mai aud acei pasi ies din camera.  Fug prin cladire si la un moment dat dau peste Amon si Arima.

Eu: Ce s-a intamplat?

Amon: Sasaki se trezeste...

Eu:  O_O      *alerg catre sala in care se afla Sasaki*

Intru si il vad pe Sasaki cum isi da panicat bandajul de pe fata. Dupa ce vede atatia oameni in jur intreaba:

Sasaki:  UNDE E MAMA? CE I-ATI FACUT? *extrem de panicat*

Amon:   Calmeaza-te , Omule!!!

Sasaki:  MAMA!!! CE S-A INTAMPLAT CU EA?  *isi scoate perfuziile din mana si se ridica repede*

~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum