~Pov. Shina~
Pentru cateva minute s-a facut o liniste ciudata in Anteiku. Singurele zgomote erau cele ale respiratiei noastre si ale masinilor care mai treceau pe strada. La un moment dat Kaneki se uita bizar la mine. Ma uit si eu la el cu aceasi privire insa imi venea sa rad. Deodata incep sa zambesc si imi pun mana la gura pentru a nu strica acea liniste cu rasul meu zgomotos.
Dintr-o data lumina din cafenea e stinse. Am tresarit puţin cand s-a lasat bezna.
Kaneki: *ofta si isi lasa capul intr-o parte* Pot sa te intreb eu ceva?
Eu: ???
Kaneki: Cum de m-ai învins azi dimineata?
Eu* : Fuck! Nu trebuie sa stie ca , Kaiyo ma controleaza....... Stiu!
Eu: Pai... Adevărul e ca eu... Stiam sa ma lupt.... Eu doar vroiam sa... *rosesc* sa fiu mai aproape de tine...*ii zambesc dragut-timid*
Kaneki: *roseste*
Eu: Scuze ca am ascuns asta dar... Nu vroiam sa stricam relatia noastra de prietenie... *ma indrept spre el* imi e mai usor sa vorbesc cu un prieten decat cu un iubit...
Kaneki: *se dadu mai in spate puţin speriat*
El se izbi de un parete si eu ma apropii din ce in ce mai tare de el.
Eu: Adevarul e ca... *ajung in fata lui* te plac... *imi dau parul din ochi descoperindu-mi ochiul de Ghoul* Tu ma placi? *cute face*
Kaneki: Ă... Ămmm... *se tot bâlbâie*
Eu: Calmeaza-te...! Stiu prin ce sic treci... Adica...sta un monstru in fata ta... *puţin trista*
Kaneki: Nu esti un montru, nu te mai auto-jigni! Esti...
Eu: Shhh...! *ii pun un deget la gura* Vorbesti prea mult!
Kaneki: ...
Eu il i-au de cravata si ii trag capul mai aproape de al meu in asa fel incat sa mai avem Putin si sa dam nas in nas.
Kaneki: Nu fa asta... Vei regreta! *mai mult sopteste*
Eu: De ce? *zambesc triumfatoare*
Kaneki: ...
Eu: Nu fii ridicol! *imi apropii buzele de ale lui*
Cand mai aveam 2 centimetrii până ca buzele noastre sa Faca , contact se aprinse lumina. Amandoi ne-am intors privirea catre intrerupator si il vedem acolo pe Yashimura.
Mg: ...
Noi: *zambet inocent*
*Ii dau drumu la cravata si ma dau in stanga lui*
Mg: *ofta dezamagit*...
Eu: *las capul in jos*
Mg: Vroiam sa va intreb daca ati vazut-o pe Touka. Ar fi trebuit sa vina si nici nu raspunde la telefon.
Eu*: Ciudat. . . STAI!!!
Eu: Cred ca i s-a întâmplat ceva, mai ales ca nu am vazut-o sa fi plecat cu Irimi.
Mg: Trebuie s-o cautam!
Kaneki: Acum?!
Mg: Da!
CITEȘTI
~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizată
FanfictionShina Izanagi este personajul principal al acestei povesti inspirata din Tokyo Ghoul. Totul incepe cand mama ei moare, Shi ramanand cu Tatal ei vitreg care era de fapt un Ghoul. Acesta voia s-o faca si pe fiica sa un monstru, împotriva vointei fete...