Capitolul 24

95 6 1
                                    

Ea incerca sa mearga dar nu putea.

Ikumi:  Nu prea...*se prabuseste insa o prind inainte sa faca contact cu cimentul* ... Sunt obosita...

Eu:  Ok... Mireasa sau Sac de cartofi?

Ikumi:  Mai bine doar tine-ma...!

Eu:  Pfff... *o i-au in stilul miresei*

Ikumi isi incolaceste instinctiv bratele in jurul gatului meu. Incercam sa nu fac contact vizual cu ea insa...prea tarziu... M-am uitat in ochii ei negri,sclipitori si mari... Avea un șharm fata asta... Nu stu ce imi face dar... Oricand o vad...parca ma indragostesc mai mult de ea. Stam Putin timp si ne uitam unul la altul pana cand aceasta isi deschide gura si spune ceva.

Ikumi:  Amm...  Multumesc...  *se uita in alta directie*  Pentru tot...

Eu:  Cu placere...

. . .

Am intrat in casa mea si am lasat-o pe Ikumi usor jos, langa masa ea punandu-se pe scaun.

Eu: Vrei ceva de mancare?  *imi dau masca jos*

Ikumi:  Dar ai mancare?!

Eu: Logic...  -_-

Ikuni:  Carne de om, nu? 

Eu:  Da tu!

Ikumi:  Atunci ok.

M-am dus la frigider si i-am ales de acolo un ficat.  Ii l-am pus pe o farfurie iar dupa i-am dat-o.

Ikumi: Cutit si furculita?

Eu: Baga-n tine si gata! 

Ikumi:  ... *roseste stanjenita*

Eu: N-nu te gandi la prostii!  *stanjenit*

Ikumi: Deci...  Tot nu-mi aduci...

Eu: Ok...

Ii aduc un cutit si o furculita.  M-am asezat la masa cu ea, pe scaunul din fata ei. Mi-am pus capul pe maini si am inceput sa ma gandesc la ceva...fara legatura...fara importanta...

...

Ikumi:  Nu mananci si tu?

Eu:  Nu,sunt bine...

Ikumi: Ok.

Ea si-a mai revenit si a reusit sa se ridice.

Ikumi: Sasaki...

Eu: ?   * ma ridic de la masa *

Ikumi: Investigatorii si-au dat seama unde stau... si au zis ca vor veni sa mai investigheze si ... ce mai fac ei pe acolo...

Eu:  Ok... Daca vrei poti locui la mine. Nu ma deranjeaza absolut deloc.

Ikumi:  Pai...logic ca accept.  Nu am la cine altcineva sa ma duc...

Eu:  Ok... vrei sa ma duc la magazin sa-ti cumpar niste haine?

Ikumi:  Da...

Eu:  Ok. Ma duc sa ma schimb.

~Pov. Ikumi~

L-am privit pe Sasaki cum paraseste casa. De afara se aude cum porneste motorul la masina iar dupa pleca.

Eu*:  Ok...deci avem casa lui libera... oare ce am putea face noi? Sa facem karaoke? Sa cotrobăim? Sa gatim? (Chiar daca nu stiu cum).  Nu,Da,NU!

~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum