Capitolul 27

122 6 5
                                    

M-am trezit dimineata,singura in pat.

Eu*:  Logic...

  Infine... M-am ridicat cu greu din pat. ((Sasaki a devint cam rau dupa prima partida...+am facut febra musculara,nust cum.))

Mi-am luat niste haine din dulap,m-am imbracat cu ele si am coborat jos sa mananc.

Cobor scarile,merg in bucatarie si il vad pe Sasaki stand la masa,cu capul in maini si uitandu-se in gol.

Eu:  Am...Buna...  ^^

Sasaki nici nu ma baga in seama. Oare la ce se gandeste?

Eu:  BUNA!!!

Sasaki:  *tresare*   Amm... Ikumi,hey! *isi duce mana la ceafa*  Nu te-am observat...*zambeste*

Eu:  Stiu... -_- *ma asez la masa*

Sasaki:  Ce faci? 

Eu:  Bine...  Apropo,vezi ca-s cam vanata...  -__-

Sasaki:  Apropo,vezi ca-s cam zgariat si muscat.... -_____-

Eu:  Tușee....... cat e ceasul?

Sasaki:  12:30... *soarbe dintr-o cafea*

Eu:  Pff... Cat de mult am dormit...nu parca trebuia sa fim la sediu la ora 1 ?

Sasaki:  *se ineaca , cu , cafeaua* 

Eu: Exact..........

Sasaki:  Du-te... *tuseste*  si pregateste-te si asteapta-ma la masina... Tre sa fac ceva...

Eu:  Okyy...

~Pov. Sasaki~

M-am dus si m-am imbracat cu niste haine lejere,mi-am aranjat parul iar dupa am coborat la parter.  Ma uit pe geam si o observ pe Ikumi cum deschide masina.

Perfect!

M-am dus repede inapoi sus si am intrat in camera fata in fata cu ,camera mea. Acolo am ridicat putin salteaua patului si am luat o tableta(de pastile). Am scos pastila din ea si am inghitit-o repede.

???: De ce inca mai i-ei pastilele alea? Acum poti manca carne de om fara ca cineva sa iti dea in cap sau sa iti faca o injectie...

Eu*:  Pentru ca nu sunt obisnuit cu , carnea de om...

???:  Spune cel care are un frigider plin cu organe...

Eu:  Alea sunt pentru cand voi avea curaj sa ma las de pastilele asta...

Ikumi:  DA VIN-O ODATA! E FARA 15!!

Am bagat repede pastilele sub saltea si am plecat jos. Ikumi ma astepta in fata scarilor de la parter.

Eu: Scuze... Ma stii... eu si parul... *zambesc*

Ikumi:  Off... hai sa mergem!

. . . .

Am ajuns la 13:10 la sediu... dar nu-i bai...

Am intrat impreuna cu Ikumi in cladire si am inceput sa ne antrenam.

Mereu m-am intrebat: "Ceilalti unde se antreneaza?" Presupun ca si ei ar trebui sa se antreneze dar... nu i-am vazut niciodata facand asta... hmmm...

Un pumn peste fata m-a trezit la realitate. Nici nu observam ca stateam si ma uitam in gol cand noi tocmai am inceput sa ne luptam...

Ikumi:  Amm... esti bine?

~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum