(!!!) Capitolul 26 (+18)

215 8 16
                                    

Eu:  Am visat ca eram la inmormantarea tatalui meu...cred.

Sasaki:  ....inca o amintire...

Eu: Se pare ca da...  M-AM SATURAT DE ELE !!!

((Am mai avut zeci de visuri de genu dar in majoritatea auzeam doar vocea persoanelor,imaginea nu era clara))

Sasaki:  Stai linistita! Ikumi,stiu ca e greu... te inteleg perfect...!  *se pune pe pat*

Eu:  Dar...e... Stresant! Ma gandesc mereu la ele si...si nu mai vreau! Nu-mi mai pasa de trecutul meu!!! *voce tremurata* ...vreau sa...il sterg.

~Pov. Sasaki~

"Vreau sa...il sterg."

Eu*:  Nu ii inteleg logica ei. E ciudat...daca as fi fost in locul ei as fi bucuros sa-mi visez amintirile asa... Eu tre sa fiu pe moarte pentru a-mi aminti ceva... Oare... eram sa mor de multe ori cand eram tanar?  Hmmm......

Stateam si ma uitam in gol pana cand am auzit-o cum suspina. M-am uitat la ea. Parea...atat de goala pe dinauntru. Am luat-o in brate,punandu-mi barbia pe capul ei. Voiam sa-i alin cumva acea frustrare. Am luat-o de mana((ramanand tot cum eram ↑))

Ikumi: Multumesc...

Eu:  Cu placere...

Am despartit contactul fizic dupa. Ea si-a sters lacrimile care ii se scurgeau pe obrajii ei palizi. Ma durea sufletul sa vad oameni/ghouli suferind.

~Flash Back cu momentele cand omoram ghouli (cand eram la CCG) si oameni (in prezent)~

Eu*:  :,}

M-am ridicat de pe pat si m-am indreptat catre usa,urmat de Ikumi. Cand voiam sa ies, aceasta(Ikumi) ma prinse de mana,ma trase langa ea si ma saruta. Inca eram uimit de cea ce a facut. Dupa ce mi-am revenit din shoc am inchis ochii si am adancit sarutul,transformandu-se in unul salbatic-tandru,infasurandu-mi mana in jurul taliei ei si lipind-o de mine.

~Pov. Ikumi~

Constiinta:  Ce pizda masii faci FÃ descreerato???

Eu*:  Ma sarut,asa ca lasa-ma sa-l termin.

Constiinta: Daca tot ai inceput, termin-o cum trebuie !

Eu*:  Adica?

Constiinta:  *Facepalm*

Observ ca eram lipita de Sasaki si mana lui era devina. Voiam sa despart sarutul insa parca toata chestia asta era un drog,nu ma puteam opri sau controla. Contactul buzelor noastre era foarte placubil,atat de placubil incat,parca chiar voiam mai mult insa, nu voiam! Nu cred ca vreau asa ceva!

Constiinta:  Ai si tu o sansa o data in secol si tu... NOPE!

EU*:  Da lasa-ma draqu!

Observ ca Sasaki si-a deslipit buzele de ale mele pentru ca nu mai aveam aer. Acesta m-a luat pe sus,eu infasurandu-mi picioarele in jurul taliei lui. M-a dus inapoi catre pat cu pasi inceti. Cand am ajuns in fata patului acesta ma tranteste pe saltea si se puse peste mine,incepand sa ma sarute salbatic.

Eu*:  Oare... e bine ceea ce fac? Nu vreau sa complic relatia dintre mine si el. Deja toata lumea crede ca sumtem impreuna. Trebuie sa termin cu chestia asta pana ce nu e prea tarziu.

O muscatura in zona buzei inferioare m-a trezit din visare.   Am gemut putin de durere,deschizandu-mi putin gura iar Sasaki intrand in lacatusul meu. Explora fara pic de nesimtire cavitatea mea bucala pana cand limbile noastre se intalnira. Mii de fiori si senzatii ciudate au inceput sa-si faca prezenta in timp ce toate chestiile astea mi se intamplau. 

~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum