Ma uitam la el urat si inca nu se lasa. Se uita atat de insintent la mine...sunt sigura ca astepta ca eu sa renunt prima dar...NU!
~Pov. Sasaki~
Voiam sa fac o mica glumita asa ca am luat-o de tricou,tragand-o mai langa mine. Ea se sperie putin si ma impinse dar ma impiedic de ceva,si cadem amandoi ca niste bolovani. Dupa ce imi deschid ochii o vad pe Ikumi peste mine. Statea cumva cu fundul mai in sus,si trunchiul lipit de mine. Ma uit la ea dar ceva imi "sclipea" si anume... sanii ei...(avea sutien). Stiam ca am facut o alegere buna cand am ales tricourile astea cu decolteu. Din fericire nu cred ca a observat ce am vazut...asa ca e bine.
Ikumi: * mai rosie decat... mine * Amm... *se da jos si se pune in fund*
Eu: *zambesc* Ce neindemanatica...
Ikumi: Pardon?!!
Eu: Imi aduci aminte de ... Roma...
Ikumi: Nu ma mai compara!!!
Ea se ridica si eu la fel.
Ikumi: Esti atat de... *furioasa*
Eu: Dragut,stiu... *imi pun mana pe piept si zambesc*
Ikumi: si...*sopteste* IDIOT!
Eu: Crezi ce vrei...
~ Pov. Ikumi~
E atat de enervant uneori... infine...
Ma incalt cu niste teniși iar dupa plec catre sediu.
. . . .
Ajung la sediu. Era mai multa liniste ca oricand...ce s-a intamplat?
Il vad pe Tatara cum trece pe acolo, prin mijlocul salii si il opresc.
Eu: Tatara! De ce e atat de multa liniste?
Tatara: Pai... Madam si NutCracker... au fost ucise de Yuko si Aneko.
Am ramas masca , cand am auzit asta... Cum pzm au reusit sa le invinga? Deci... Invatacelul poate deveni si maestru pana la urma...
Tatara: Esti bine?
Eu: Da...
~Flash Back~
NutCracker: Vrei sa supravietuiesti?
Eu: Nu mai am chef de viata... am mancat prea mult... *imi dezintegrez kagujele si masca* Uite ce am devenit...
Nutcracker: Da...puternica...
Eu: ...
Nutcracker: Trebuie sa o intreci pe Eto! Acea ciudata trebuie ucisa odata pentru totdeauna! ACUM TACI SI CRAPÃ!
-----------------------------------------
Bm: Vrei bani?
Eu: Da...
BM: Mananca,devin-o puternica,omoara,vinde!
Eu: Dar...eu nu vreau sa fac asta...!
BM: Atunci...tu nu esti decat o prefacatorie...
............
Ele m-au invatat sa fiu cea ce sunt... Ele au reusit sa profite de mine in cel mai bun mod. Acum... Mama si sora mea au murit... Cine ma va face mai puternica? Sunt NIMIC fara indrumarea lor... Le voi razbuna... Voi incerca macar...
CITEȘTI
~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizată
FanfictionShina Izanagi este personajul principal al acestei povesti inspirata din Tokyo Ghoul. Totul incepe cand mama ei moare, Shi ramanand cu Tatal ei vitreg care era de fapt un Ghoul. Acesta voia s-o faca si pe fiica sa un monstru, împotriva vointei fete...