Eu: Bine *angry face*
El si-a scos arma si ...a inceput lupta.
???: HAIIISEEE!!! ^_^
Mi-am scos Kagunele iar dupa am inceput sa ne luptam. Eram mai "ruginit" insa, cu arma aia nu aveam nici macar 10% sanse sa ma lupt cu el asa ca tot Tentaculele astea is mai folositoare.
Am sarit amandoi deoadată pe Arima insa se feri. Era agil dar nu mai agil decat Ikumi. Ea sari pe un perete cand Arima inca era intors cu spatele , isi facu avant si ȚUȘTI! Arima nu mai apuca sa reacţioneze la timp si fu lovit la brat de kakuja lui Ikumi. Ikumi a aterizat mai aproape de el si a fost lovita de sulita lui.
Arima: Bun inceput! *rade *
Mi-am infasurat 2 tentacule in jurul mainilor si le-am folosit ca pe niste sabii. Arima, desi lovit, tot putea sa se lupte cu noi fara nici o problema.
Am fugit inspre el si am inceput sa dau cu "sabiile" dintr-o parte in alta. El se feri de fiecare data. La un moment dat, după ce Ikumi isi reveni isi retrase kagunele, ramanand doar Kakujele, si a inceput sa se lupte si ea cu Arima.
Mutsuki: S-Sasaki??!
Urie: 😒
Saiko: Tare... A-adica Rauuu!
Shirazu: *facepalm*
M-am intors cu faţa la ei si...aveau Kagunele si armele pregătite...
Eu*: Ei... Chiar vor sa... Isi omoare seful?
Eu: Arima e un om rău!
Urie: Daca nu era el orasul asta ar fi fost mort de mult!
Eu: Stiu *intrerupt*
Mutsuki: NU POT SA CRED CA TU ESTI DE PARTEA EI!
Eu: Ea e buna...!
Mutsuki: ATUNCI PLEACA CU EA SI NU TE MAI INTOARCE!
Eu: []_[]' ?!!
In urmatoarea secunda o vad pe Mutsuki cum isi scoate un cutit din buzunar si il arunca inspre mine, nimerindu-ma in abdomen. Eu inca eram uimit de cea ce a spus ea si nici nu am mai reactionat...
Eu: *epuizat* I-imi pare Rau... *imi trosnesc un deget*
Imi mai scot 2 tentacule iar dupa incep sa ma lupt cu ei. (Arima se luptacu Ikumi iar eu cu Quinxii. )
Dupa 10 minute de lupta continua castig împotriva lor.
Eram extrem de epuizat si plin de sange... Ma uit la Ikumi si o vad pe jos si pe Arima cu Arma pregătită s-o omoare.
???: Haide Nătângu-le, omoara-l odată ca imbatranesc!
Mi-am trosnit mai multe degete deodata si intr-o mili-secunda am ajuns in spatele lui Arima. L-am luat de gat si i-am bagat tentaculul in burta.
Arima: Esti... *scuipa sange* ... Un Ghoul nenorocit.
Eu: De la cel mai bun am invatat
... *spun eu cu sâlă*Dupa ce termin cu Arima ma uit in jur. Vad cum Copilasii si maestrul meu zac in balti pline de sange . Nici nu am observat ca a început ploaia. Ma uit la Ikumi care se vindeca. Ea se ridica si se uita in jur.
Ikumi: Tu...
Eu: Eu.....
Ikumi: Ai renunţat la un viitor de milioane... Pentru ce?
CITEȘTI
~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizată
FanfictionShina Izanagi este personajul principal al acestei povesti inspirata din Tokyo Ghoul. Totul incepe cand mama ei moare, Shi ramanand cu Tatal ei vitreg care era de fapt un Ghoul. Acesta voia s-o faca si pe fiica sa un monstru, împotriva vointei fete...