Capitolul 29

86 8 5
                                    

Am iesit in curtea sediului si am ramas masca , cand am vazut o dita mai armata de ghouli.

Hina: Sper ca te va ajuta ^^

Eu: Mersi SiS.

Mi-am scos kagunele si m-am suit sus pe cladire.

Eu: ATENTIE! CEI DE LA CCG AU PORNIT UN RAZBOI CONTRA NOASTRA. PLANUL ESTE URMATORUL: ARMATA,ANTI-AOGIRI SI FAMILIA TSUKIAMA,SE LUPTA CU ARMATA. TOUKA,IRIMI SI ENJI,VOI DISTRUGETI PANOUL DE COMANDA. RESTUL SCAPA DE CAT MAI MULTI INVESTIGATORI. INTELES?

Ceilalti: DA!

Eu: SA MERGEM!

. . .

Am ajuns cu totii la CCG. Deocamdata tabara inamica nu era nicaieri. Cei care trebuiau sa tina armata ''de vorba'' i-au asteptat afara,pe cand restul au intrat in CCG sa cerceteze. Logic ca eram cu Ikumi la ''lupta''.

Ikumi: Off... se pare ca s-au dus dupa noi iar acum tre sa vina...din cealalta parte a orasului...

Eu: Da...... Apropo... *o i-au de maini* Daca mi se intampla ceva,sa stii ca eu te iubesc.

Ikumi: Si... Daca se intampla ceva cu mime sa stii ca si eu te iubesc. ^^

Mi-am incolacit mana in jurul taliei ei iar dupa ne-am deschis unul celuilalt fiermoarul de la masca. Mi-am aplecat rapid capul si am sarutat-o tandru. Ea imi raspunse la sarut insa un zgomot ne atrase atentia si ne deslipim repede. Ne intoarcem imediat privirile catre ''sursa'' si o vad pe Hinami stana de piatra.

Hina: Voi...sunteti impreuna?!?

Eu: Da...

Ikumi: ......

Hina: NU VREAU CA MONSTUL ASTA SA-TI FIE IUBITA!

Eu: ?!

Ikumi: ....*se dadu de langa mine*

Eu: Hina,e alegerea mea.

Hina: Stiu...dar eu te iubesc frate. Nu vreau sa ajungi mancat de ea.  E o Gourmanda!

Eu: Hina,ce te-a apucat? Ikumi nu e un monstru.

Hina: Crede-ma! Eu o cunosc de mai mult timp si iti spun ca e rea!

Eu: Eu zic ca e destul de buna .... ((cu inteles perv))

Hina: °_°.    *pleca fara sa mai zica nimic*

Dupa ma uit la Ikumi care statea cu , capul in pamant.

Eu: Nu o baga in seama. E doar un copil.

Ikumi: Nu de asta....

Eu: Atunci...?

Ikumi: Pai...

Nu termina fraza ca aparura niste investigatori inarmati. Am inceput sa ne luptam cu ei si chiar o duceam bine. Veneau mai multi,omoram mai multi. Sunt patetici... nu au sanse sa invinga niste ghouli ca noi.

. . .

Deja au trecut 10 minute decand nu a mai venit vreun inamic.

Eu: Cred ca am terminat aici...

Ikumi: Da....

Am spart geamul cu kaguna iar dupa am sarit si am aterizat in mijlocul inamicilor.

Kirra: Bau.

Ne-am scos amandoi cat de multe kagune puteam si am inceput sa ne luptam cu ei. Acestia nici nu au apucat sa reactioneze ca majoritatea erau electrocutati,prajiti si taiati.

Dupa ce terminam impreuna (adica Armata,eu, Kirra si cei care trebuiau sa tina armata inamica ocupata) cu o mare parte din armata de la CCG am inceput sa-i mancam(toti inafara de mine si Ikumi)

Aceasta se uita prin jur si la un monent dat se opri si se uita intr-un punct fix ceva timp. Ma uit si eu unde se uita ea si le observ pe Yuko si Aneko omorand din armata noastra.

Eu: _-_

Kirra: Sasaki,asta-i lupta mea.

Eu: !?

Kirra: Le voi ucide... o data pentru totdeauna....

~Pov.  Ikumi~

Ele au sarit pe noi. Logic ca am inceput sa ne luptam cu ele insa Sasaki parca era prea moale...

Eu: Omule, tre sa le omoram!

Sasaki: *se uita la mine* ...

Parca Yuko si Aneko au devenit mai puternice... Nust cum de s-a intamplat atat de repede...

O durere ascuţită ma trezeste din scurta mea stare de visare. Observ ca aveam niste cristale infipte in burta. Mi le scot imediat si sar pe Aneko, in timp ce Sasaki se ocupa de Yuko.

Aneko tragea parca, cu mitraliera cand isi folosea Kagunele Ukaku.

Mi-am facut un fel se scut cu ajutorul kagujelor, punandu-le in fata mea.

M-am apropiat incet de ea si cand eram suficient de aproape i-am dat o kaguna peste spate de am aruncat-o in peretele CCG-ilui.  M-am dus repede la ea si am luat-o de picior, am ridicat-o in sus si am electrocutat-o (150 v)

Eu:  Acum, chiar te voi omori!  *o arunc in peretele din celalat capat al salii*

Ma duc din nou la ea si observ ca isi scoate si kagunele rinkaku.  Ea se ridica si imi da una in stomac cu piciorul. 

Eu:  *scuip sange*  Haha... HAHAHAHA!!!! *Rad ca o pshycho*

Yuko:  Bau.

Imi intorc privirea si o vad pe Yuko acoperita de cristalele kagunelor.

Aceasta imi dadu una in burta si ma arunca in perete,langa Aneko. Ma ridic imediat de acolo insa eram puţin ametita.  Stateam si imi reveneam iar la un moment dat simt o durere sfasietoare la nivelul a 4 kagune.  Ma intorc imediat si o vad pe Aneko cum isi infasoara una din kagune in jurul celuilalt brat.

Aneko:  Razbunarea....

Eu*:  Unde drq e Sasaki?  De ce nu o tine pe Yuko "de vorba"?

~Pov.  Sasaki~

Ma luptam cu Yuko si chiar o duceam bine. Le-am dat amândurora o sansa sa plece (atunci cand Ikumi era sa le omoare dar am intervenit)  si sa nu se mai puna cu noi insa.... Au facut aceasi greseala...

La un moment dat geamurile din spatele meu se sparse deodata si cand ma intorc o vad pe Bufnita si pe Hinami.

Eu:  ....?!

Eto ma lua in pumnul ei gigantic si ma purta cu ea.  Cand imi dadu drumu eram intr-o camera intunecata.  Am Putut observa cum mana lui Eto "iese" pe usa, dupa aceasta inchizandu-se. 

Eu*:  Trebuie sa scap!  

Nu vedeam nimic in jurul meu si camera aia era imensa!  Cautam cu disperare iesirea dar cand am gasit-o(dupa 20 Min)... Era inchisa.  Mi-am scos kagunele si am fortat usa, aceasta spargandu-se imediat.

Cand am iesit am urcat pe niste scari si cand am deschis trapa... Am observat ca eram in mijlocul pustietatii.

Eu:  Ămmm... Ce cauta Sahara in Tokyo?

Oricum, am mers intr-o directie random si nu cred ca voi ajunge inapoi la Ikumi prea curând...

......

In fata ochilor... Imi vad casa.

Eu*:  Deci.... Acel desert era doar terenul de langa casa mea...  *facepalm*

De aici stiu drumul catre CCG.



~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum