Capitolul 2

446 33 11
                                    

~Pov. Kaneki~

Eram disperat. Cautam peste tot ceva de mancare dar NADA!!! Burta a inceput sa ma doara extrem de tare. M-am ascuns dupa un colt al unui bloc si m-am lasat cu spatele pe perete si, neputand sa ma mai sustin am cazut in fund. Am stat Putin acolo pana cand am simtit un miros foarte placubil. Stiam ca mi-am gasit cina. M-am ridicat cu mare greutate de acolo si M-am dus cat de rapid posibil dupa miros pana la o straduta ingusta si parasita. Am mers pe ea pana cand mirosul a devenit foarte puternic. Ma uit in jur si vad un ghoul care zacea într-o balta de sange.

Ghoul-ul:       F-fugi...! *cu o voce inabusita*

Dintr-o data aud un fosnet in spatele meu si cand ma intorc vad un barbat de la CCG cu un palton alb, si parul de asemenea, cu ochelari. M-i se parea cunoscut dar... Nu are cum sa fie Arima... Nu...

(^v^)

El: A trecut ceva vreme Kaneki-kun... *isi ridica arma*

NU POT SA CRED! AM FOST PACALIT SI ACUM AM SANSE DE 99%,SA MOR!

Mi-am scos Kagunele, El arma si a inceput lupta.

El a reusit sa ma loveasca din prima, eu fiind mai slabit din cauza foamei. Am sarit pe perete iar imediat inspre el dar... La Naiba ca se feri si am cazut pe un tomberon,rasturnand-ul. Cand sa ma intorc cu faţa la el ... Arma lui era fix in fata mea. Tipic lui Arima -_-

Arima: O ultima dorinta?

Eu: As vrea .......... S-o faci repede! Omoara-ma! *cad in genunchi si las capul in jos ,asteptand moartea*

Oricum nu am nici un sens in lumea asta... Cu sau fara mine... Care-i diferenta?

El ma lua de barbie, imi ridica privirea si se pregati sa ma omoare.

~Pov. Shina~

Eram in fata farmaciei. Vad o femeie destul de batrana iesind din farmacie si incuind usa.

Eu: Scuzati-ma, am nevoie urgenta de niste pastile!

Femeia: Imi pare rau,tocmai am inchis!

Eu: Dar...

Femeia: Lasa-ma fetito, trebuie sa ajung acasa, incepe Bahar!!!

Dupa pleaca si se facu, ca nu ma cunoaste... Chiar daca nu ma cunostea...   ̄ˍ ̄

Plec dezamagita inspre casa dar aud un zgomot puternic ((de la tomberonul daramat de Kaneki))Eram curioasa sa vad ce era.

Intru pe o straduta ingusta si il vad pe Kaneki pe cale de a fi omorat.

Dintr-o data simt din nou acea durere in spate si se intampla inevitabilul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dintr-o data simt din nou acea durere in spate si se intampla inevitabilul... Unul din tentacul se indrepta rapid spre atacator((Arima) si ii da peste acea arma. Kaneki se uita mirat la mine si se ridica repede de acolo ,venind inspre mine.

~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum