Am acceptat pana la urma sa dorm in camera cu Sasaki. Oricum, nu ma mananca... Inainte de toate Sasaki s-a dus cu Akira sa vada de niste pijamale.
Intru repede in camera si incep sa fac curat. După 5 minute termin toată curăţenia si... La fix. Când imi pun ultima soseata in dulap intra Sasaki.
Akira: Noapte buna!
Eu&Sasaki: Noapte buna! ^_^
Akira inchide usa si pleca in treaba ei.
Sasaki: Ma... Duc sa ma schimb... Unde e baia?
Eu: Acolo *arat spre o usa din coltul camerei, fix langa el*
Sasaki: S-scuze... Nu am vazut-o...... Ce nepoliticos sunt... *palm face* Vrei tu sa mergi prima sa te schimbi?
Eu: Da.
Imi i-au pijamalele din dulap ((o bluza neagra si niste pantaloni larguți)) si ma duc sa ma schimb.
~Pov. Sasaki~
Dupa ce Ikumi pleca in baie am inceput sa ma plimb prin camera. Inafara de 2 paturi, un birou, un mini frigider ,un dulap si 2 noptiere nu mai era nimic... Ma duc sa sting lumina si trec pe langa noptiera de la patul lui Ikumi si vad o cutie cu pastile. Am luat-o si am inceput sa citesc ce scria pe ea. Dupa ce citesc tot mi-am dat seama ca pastilele sunt pentru boli mintale...
Ikumi iesi imediat din baie si ma vede cu pastilele in mana. Ma uit la ea si observ ca ... Se cam infurie....
Eu: Scuze...
Ikumi: ... *se indreapta inspre mine si imi i-a cutia din mana*
Eu: Ce boala ai?
Ikumi: Ce-ti pasa?
Eu: Cred ca daca nu-mi pasa mai intrebam asta? Spune-mi ... Te roog. *puppy face*
Ikumi: Nu...!
Eu* : Fuck You! -_-
Eu: .... Promit ca nu mai spun!
Ikumi: Bine, sunt BIPOLARA!
Eu: 0_0. Ce-i aia?
Ikumi: Nust... Cauta pe net!
Eu: Pf...
Ikumi: Of... Inseamna ca imi schimb foarte des starile de suflet... Cand is rea, cand is buna... Si etc.
Eu: Aha... *ma apropii de ea cu bratele deschise si ii zambesc inofenfiv*
Ikumi: *imi da un pumn in burta*
Eu: *cad pe jos si scuip sange* O meritam...
Ea dadu afirmativ din cap si imi intinse mana. Dupa ce ma ridic ma duc la baie.
. . .
??? : Sasaki, iti aduci aminte? Ma mai vrei? *se aude o voce calma de copil*
???: SAU VREI SA MA STERGI? *voce demonica*
Ma trezesc repede la auzul acestei voci ciudate. ... Ma pun pe marginea patului si ma uit la ceasul de pe noptiera care arata ora 10:30. Ma intind puţin iar dupa observ ca pe birou erau niste haine. Ma ridic si ma indrept spre ele. Langa era un bilet pe care scria :
" La 11 vin-o inapoi in sala in care te-ai trezit!
Semnat Akira"Eu*: Pf...
*Imi i-au hainele de acolo si ma duc la baie sa ma imbrac*
. . . .
Am intrat in camera si... La fix! Era 11:55.
Nu era nimeni in ea... Ciudat... M-am pus pe pat si am asteptat pana ce a venit Akina... Impreuna cu Arima si Amon 😒 ((mi-a spus Akira despre ei aseara)).
Eu: Neata ^_^
Akira&Amon: Neata.
Akira se uita la Arima dezamagita.
Arima: Neata... 😒
Akira : ... ASA... Sasaki, de acum vei fi Investigator la CCG. Tu vei fi in echipa mea si eu cu Arima vom fi supraveghetorii tai.
Eu: ...ok?
Akira: Peste 2 saptamani vei avea prima misiune asa ca vin-o cu noi sa te antrenezi!
Eu: Acum?
Akira: Chiar acum! *incearca sa-mi dea un pumn in burta dar ma feresc*
Eu: Putem totusi Putin mai incolo? Eu nici nu am mancat... Si... Da...
Arima: Iti spun ca nici nu ai vrea... *zambet creepy*
Eu: Mancarea de la cantina e groaznica, nu?
Arima: Iti vei da tu seama... *iesind din camera*
Eu: []_[]'
Dintr-o data ma trezesc cu un pumn in piept. Cad pe jos si observ ca Akira incepe sa rada.
Akira: Ai cam ruginit ^_^
Eu: -_-#
~Pov. Ikumi~
--- ora 6 dimineata ---
Sunt trantita agresiv pe ceva tare. La cum s-a auzit,parca am calcat pe o tabla ruginita...sau ceva de genu. Nu mai stiu ce Dracu s-a intamplat dar nici nu stiu ce va urma.
Incerc sa ma ridic si dupa ce imi i-au bandajul de la ochi il vad pe Arima si Akira in incapere cu mine. ((Într-o dubita sau ceva de genu))
Eu: ??!
Akira: Imi pare Rau Ikumi... Trebuie s-o facem...
Eu: ??!!!!
Arima: Te voi omori... Nu vrem ca Sasaki sa-si aminteasca ultimii 17 ani din viata lui... Imi pare Rau... Tu ai talent in domeniul luptei insa acum, Sasaki este mai puternic decat tine...
- Noapte buna, Ikumi!Dupa ce-si termina fraza simt o durere in zona inimii si...
SFÂRSIT ((#1))
Dup... Ati citit bine... Este sfarsitul PRIMEI PARTI. Stiu ca e scurt dar na... Maine postez.... Again Cancer... ^_^
CITEȘTI
~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizată
FanfictionShina Izanagi este personajul principal al acestei povesti inspirata din Tokyo Ghoul. Totul incepe cand mama ei moare, Shi ramanand cu Tatal ei vitreg care era de fapt un Ghoul. Acesta voia s-o faca si pe fiica sa un monstru, împotriva vointei fete...