Eu: Ikumi... Hmmm...
Arima: Asteapta aici! Vin imediat cu niste haine si dupa iti spun ce s-a intamplat cu tine.
Eu: Ok...
Arima pleca din camera si ma lasa singura. Ma asez pe pat si ma uit prin incapere care... Inafara de 2 paturi,printe care unul este cu o persoana sub un cearsaf,nu mai era nimic.
Eram curioasa sa vad cine sau ce era sub cearsaf. Stau Putin pe ganduri si Pana la urma am decis sa nu vad nimic, sa stau la locul meu. Cine stie cine mai e si asta? Poate e doar un pedofil care da mai întai bomboane ((vorbe dulci)) copiilor ((mie)) si dupa... HAAP! Sunt prinsa in capcana.
~Pov. Arima~
M-am dus până la Akira sa-i cer niste haine pentru Ikumi. Pe drum m-am gandit la un scenariu bun pe cate sa il spun fetei sa ma creada.
Ma intalnesc cu Amon si il intreb unde e Akira. El imi spuse ca e cu Juuzo pe la sala de antrenamente.
Eu*: Akira si Juuzo??! Nu credeam ca voi auzi si asta...
Ma duc la Akira, in sala de Antrenamente si cum intru era sa fiu taiat in 2 de Arma lui Juuzo insa ma feresc.
Juuzo: *zambeste inofensiv* Scuuuzzeee!
Eu: *oftez* Akira, ai din intamplare niste haine in plus ?
Akira: Da, de ce?
Eu: Shina s-a trezit. Si... Ranile s-au vindecat cat a fost in coma... Poate pleca acasa si nu are decat o rochie d'aia de pacient iar corpul tau este la fel ca al ei...
Akira: Desigur. Vin imediat cu hainele.
. . .
Ea imi aduse hainele si dupa am plecat amandoi catre Shina.
Eu: Asculta...!
Akira: ?
Eu: Numele ei real este Ikumi Kanajaio si a ajuns la noi in urma unui accident de Masina.
Akira: Ok
Ajungem in fata usii si intram. O vedem pe Ikumi cum statea la geam, privind privelistea.
Ikumi/Shina: Cum de nu-mi mai amintesc nimic? Ce s-a intamplat cu mine? *se intoarce cu fata la noi*
Eu: Pai... Eu doar atat stiu... Tu erai impreuna cu amicul tau,Sasaki Haise in Masina cu alte 2 persoane, cand soferul a încercat sa ocoleasca o persoana care traversa neregulamentar Masina intrand pe celalat sens, fiind lovita violent de un tir. Tu si Sasaki stateati pe partea din stanga, (la geam) unde a avut loc tamponarea. Voi ati ajuns aici deoarece sunteti Ghouli, Half-ghouli mai exact, si ceilalti au mers la un spital normal unde au murit. Sasaki a fost cel mai grav ranit dintre voi toti si v-a sta in coma mult timp.
Ikumi: Stii cumva cate ceva din trecutul meu?
Eu: Nu... Oricum... Nu esti din acest oras.
Ikumi: Ok...
I-am dat sa se imbrace cu hainele Akinei iar dupa am mai lasat-o cu Sasaki.
~Pov. Ikumi~
Dupa ce Arima a plecat m-am dus repede si am tras cearsaful de pe fata lui Sasaki. Cand sa ma uit la el... Nu puteam din cauza bandajelor de pe tot capul... -_-
Oftez zgomotos si incep sa ma plimb prin camera... Si ma plimb, si ma plimb, pana se face seara... Dupa ce vad ca nu mai vine nimeni ma intind in pat.
Eu*: Cum de nu mai stiu nimic din ce mi s-a intamplat? Of... Nici macar cum ma chema nu mai stiu... Ikiri... Imiki... DOAMNE....
Nici un minut nu trece ca intra cineva. Ma ridic in fund si il vad pe Arima.
Arima: Hai sa mergem sa-ti fac cunostinta cu posibilii tai colegi...
Eu: Care colegi?
Arima: Ei bine... Eu am cheltuit bani pentru salvarea voastra asa ca am nevoie de o favoare... Sa veniti si voi in Quinx Squad sau macar la una din echipe. (( "voi" adica Ikumi si Sasaki))
Eu: Omule, eu nici macar nu stiu ce-i cu mine si te astepti sa am incredere in tine?
Amira: Bine... Voi chema politia sa ne insoteasca tot drumul atunci...
Eu: Ok.
Imediat veni si politia dupa care am plecat spre casa aia...
Chiar nu am incredere in omul asta... E cam dubios.. . .
Arima deschise usa iar dupa am intrat in incapere. Imediat venira 4 persoane. Era un tip care zambea ciudat si avea parul blond. Mai era inca unul cu parul mov-inchis care se uita la mine plictisit,ascultand muzica. Mai erau 2 persoane . Una scunda, cu parul albastru si unul/una cu un petic la ochi si cu parul de culoare verde...
Ei se uitau la mine zambind fortat ((mai puţin cel cu parul mov...el tot setat pe serios a ramas))
Le fac din mana ,ma descalt de papuci si intru in casa propiu-zisa. Era foarte mare si mobiliata. Il urmam toti pe Arima si Mergem catre o sufragerie cu o masa mare in mijloc de 10 persoane.
Arima: As vrea sa faceti cunostinta cu Ikumi.
Eu: Buna... *le fac din mana*
Ei: Buna... *zambesc si imi fac din mana fortat*
Arima: Posibil ca ea sa fie din echipa voastra... Vom vedea.
Ei: Bine.
Am mai discutat noi despre aceasta echipa numita Quinx Squad si dupa 30 de minute Arima s-a ridicat si mi-a facut semn sa plecam.
. . .
Intam in CCG si merg după Arima pana intr-o camera micuta (4×15 metri). Aceasta avea 2 paturi, un televizor, un birou si un Mini-frigider pus intr-un colt.
Arima: Iti place de ei?
Eu: De cine?
Arima: De Quinxi.
Eu: Aaaa... Da ^_^'
Arima: Ma gandeam eu... Ai vrea sa fii in echipa lor sau in echipa ATG?
Eu: Poti sa m-i le spui pe toate care-s disponibile?
Arima: Pai, doar astea mai sunt...
Eu: Ah... Scuze... Is mai PARALELA cu lumea...
Arima: Revino-ti cat de repede Poti...! Deci unde vrei sa mergi? ATG sau QUINX?
Eu: ATG...
Arima: Sper ca te vei intelege cu Amon. El va fi supraveghetorul tau, El te va invata cum sa te comporti deci... Bafta! *un mic zambet*
Eu: Ok...
Arima: Fa-te comoda! Vei sta mult pe aici...
Eu: Ok... 😒
Cam atatica cu acest MIROBOLANT capitol. Q&A-ul va fi postat in Weekend-ul acesta. Sper ca nu v-am plictisit ^_^'
Apropo, imi poate spune cineva ce este Mutsuki? Baiat sau fata ca nu-mi dau seama... :/
((Eu cred ca e fata dar in unele Fan Art-uri am vazut un EL nu o EA... Sunt confuza...))
CITEȘTI
~ Try to be Normal ~ Tokyo Ghoul Story~finalizată
Fiksi PenggemarShina Izanagi este personajul principal al acestei povesti inspirata din Tokyo Ghoul. Totul incepe cand mama ei moare, Shi ramanand cu Tatal ei vitreg care era de fapt un Ghoul. Acesta voia s-o faca si pe fiica sa un monstru, împotriva vointei fete...