Eylül ve Belemir'le aramı baya bir düzeltmiştim. Eylül'le pek konuşmuyordum ama Belemir'le iyi arkadaştık. Artık Eylül'le oturmuyordum. Onunla konuşup anlaştığıma göre ikinci bir Kutay vakası olmadan Belemir'le oturmaya başlamıştım. Zaten Kutay okulda beni görünce sinirleniyor ama bir şey yapamıyordu. Eren'le muhabbet ederken Belemir aramıza katılmıştı.
"Kantine gidiyorum. Bir şey istiyor musunuz?"
"Bekle beraber gidelim."
Kantinde sıra beklerken cüzdanımı çıkardım ve
"Bişi istiyor musun?""Ama ben davet ettim seni. Benim sormam gerek."
"Ama erkek öder hesabı."
Demek öyle diyip omzuma yumruk attı. Beklemediğim için elimdeki cüzdan yere düştü.
"Ay pardon."
Diyerek yerdeki cüzdanımı alıp içine baktı. Bir fotoğraf göstererek yüzüme baktı.
"Bu senin yaşlanmış halin falan mı?""O benim babam."
"Ciddi misin? Çok gençmiş."
"Dimi?"
Yüzüm düşmüştü. Babamı gerçekten özlemiştim."Yüzün düştü? Noldu?"
"Hiiç. Babamı özledim."
"Nerdeki şuan?"
Tadım iyice kaçmıştı ama bunu bilerek yaptığını zannetmiyordum.
"Babam vefat etti."
Önce bir şok oldu. Sonra ne diyeceğini bilemedi. Sıra bize gelmişti.
"Ne istersin?"
"Bişi istemiyorum. İştahım kaçtı."
İki gofret alıp sıradan çıktık. Onun isteği üzerine kantine çıkmıştık ama o bir şey almamıştı. Elimdeki gofretin birini ona uzatırken
"Sana aldım."Çok donuk bakıyordu yüzüme.
"Ya Deniz gerçekten özür dilerim. Ben yemin ederim bilmiyordum öldüğünü. Gittiği yer cennet olur inşallah.""İnşallah."
Sınıfa girdiğimizde sıramıza oturmuştuk. Eylül arkasını dönüp Belemir ile konuşurken Belemir hafif sitem eder şekilde
"Oh valla. Sen de sat kardeşini. Benimle kimse dışarı çıkmasın zaten. Ben evde öleyim.""Noldu?"
"Hanfendi Kutay'la buluşacağı için beni ekti. Senin bu yaptığını yılan bile yapmaz be."
"Biraz abartmıyor musun? Ben de olsam ben de sevgilimle buluşurum. Erenle iki sap dolaşıp ne yapıcam?"
"Sen boş musun?"
"Ne zaman?"
"Bu hafta sonu."
"Müzik çalışmamız var. On ikiye kadar. Ama sonra boşum."
"Aaa! Unuttum ben onu. "
"O zaman cumartesi okuldan sonra gideriz"
Sırtıma vurarak
"İşte adam gibi adam Deniz Sayar."♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
İşte haftasonu. Haftasonlarını seviyordum. Ne teslimat yapıyordum ne de okula ders için gidiyordum. Saate baktığımda daha saat yediydi. Yavaş yavaş kalkıp üzerimi değiştirdim. Kahvaltı yapmak için mutfağa gittim. Ne gariptir ki uzun zamandır görmediğim Sinan'ı gördüm.
"Ooo Deniz! Kaynanan seviyormuş. Gel, teslimat yapman gerek."
"Normalde olmazdı bugün teslimat noldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Parça Sonbahar
ChickLitKalbimin sonbaharı yanımda bana bakıyordu. Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Tüm cesaretimi toplayarak ona döndüm. Bütün sevimliliğiyle bana bakıyordu. "Yanakların neden kırmızı?" Gülerek sorup kulağımla oynamıştı. "Öyle miyim?" "Evet. Ü...