14

13 1 0
                                    

Medyada Deniz

"Naber nasılsın?"

Çevrimiçiydi fakat mesajıma bakmıyordu. Kimle konuştuğunu gerçekten çok merak ediyordum. Benden daha önemli kimle konuşuyordu? Kime gülücükler saçıyordu bilmek istiyordum. Yaklaşık üç dakika sonra cevap gelmişti.

"İyidir sen napıyorsun?"

"İyidir işte koşuşturmaca bildiğin gibi. Bir halini hatrını sorayım dedim. Bir haftadır görüşmüyoruz. Özledim seni."

"Teşekkür ederim. Sabret bir hafta sonra görüşücez."

"Ya ben o kadar bekleyemem ki. Hem sana vermem gereken bir şey var."

"Ne vericeksin?"

"Ya olmaz söyleyemem sürprizi kaçar. Hem gördüğünde ki  yüz ifadeni merak ediyorum. "

"Ya Deniz ne vereceksin lütfen söyle. Valla kafaya takarım uyuyamam."

"Maalesef olmaz Eylül. Söyleyemem burda. Ama beğeneceğini düşünüyorum. O kadar emek verdim inşallah beğenirsin yani."

"Hediye filan mı aldın?"

"Yani gibi gibi. Pek aldım sayılmaz ama."

"Hımmm. Almadın ama uğraştın. Resim mi yaptın?"

Nasıl tekte bilmişti aklım almıyordu. Yok böyle tahmin gücü."

"Nasıl bildin ya?"

"Yaaa o da benim yeteneğim olsun."

"Ama olmaz ki nasıl bildiğini söylersen sana ..."

"Bana.. ne?"

"Aslında boş bir mesaj oldu o. Öyle yazmayacaktım elimden kaçtı."

Gerçekten neden böyle bir şey dediğimi bilmiyorum sadece elimden kaçmıştı. İlk defa bir kızın yanında beynimi değil duygularımı kullanıyordum ve bu duygularım çok güçlüydü. Beni kendisine bağlamıştı.

"Peki öyle olsun. "

Şimdi sıra bendeydi. Acaba onu bir yerlere davet etsemiydim? Yanlış anlar mıydı? Zaten ben niyetimi önceden belli etmiştim ki yanlış anlaşılmam, ama ya kafası karışıksa?

"Sana bir soru sormak istiyorum Eylül. Ama dürüst ol. Hani olabilir olumsuz cevabına kendimi hazırladım. Üzülmem olumsuz karar verirsen. Yani benim için hareket etme kendi kararını ver. Tamam mı?"

"Tamam Deniz sor."

Derin bir nefes aldım. Ellerim titriyor kalbim yerinden fırlayacak kadar şiddetli atıyordu.

"Benimle yarın buluşur musun?"

Mesajımı görmüştü ama cevap vermiyordu. Yaklaşık bir dakika sonra

"Olur. Benim için fark etmez."
Mesajını gördükten sonra kalp ritmimin tavan düzeyine çıkacağını tahmin etmiyordum.

"Tamam yarın saat kaçta nerde buluşalım ve ne yapalım?"

"Bilmem teklif eden sensin bu tür durumlarda teklif eden ayarlar böyle şeyi."

"Tamam o zaman. Saat 12'de boş musun?"

"Evet yarın bütün gün boşum."

"O zaman ben tam 12'de sizin evin oraya geleyim beraber ne yapacağımıza karar veririz. Ne dersin?"

"Ya benim için fark etmez de eve gelerek yorulma bence. Ortak bir yerde buluşalım istersen."

"Ya ben yorulmam. Ama sen rahatsız olursan orası ayrı. "

Bir Parça SonbaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin