Tip: zet de muziek aan tijdens het lezen.
Geïrriteerd racete Amal door de snelwegen. De man had haar weer woedend gekregen. Die vervloekte vrouw, dacht ze boos, doelend op Amina. Ze werkt op mijn zenuwen. Ze kneep in het stuur. Haar nagels doorboorden bijna het leren stuur. Ze had vandaag vrij gekregen, van Marouan. Hij zei dat ze meer tijd moest doorbrengen met Jabir.
En de auto had hij haar als cadeau gegeven. Ze glimlachte. Hij was de liefste schoonvader. Ook zonder zijn cadeaus dacht ze. Ze kwam als snel aan en stapte uit. Ze keek naar de deur, oftewel naar het grote hek. Ze deed het hek open en liep door naar binnen. Jabir had na haar trucje het hek extra beveiligd. De laatste keer toen ze hier was, was het hek open.
Ze deed het hek dicht achter haar en liep door naar haar voordeur. Ze haalde de sleutels tevoorschijn, die ze ongeveer ongevraagd van Jabir had gepakt, en deed de deur open. Er stond een roodkleurige Mercedes voor haar huis. Ze haalde diep adem. Ze hoopte vurig dat dat wijf er niet was.
Ze hing haar jas op en ontdeed haar van haar schoenen. Er kwam gelach vanuit de woonkamer. Haar hart begon harder te kloppen, zowel van de woede en spanning. Ze liep de woonkamer binnen en zag Amina zitten op haar man oftewel Amina zat schrijlings over Jabir heen. Het hart van Amal leek bijna te vergaan.
'Wat is dit?' vroeg ze bibberend. Amina stond snel op. Jabir keek zijn gekwetste vrouw met grote ogen aan. 'Amina, ga weg. Nu,'zei ze met argusogen. Ze was echter toe in staat om Amina te pijnigen. Amina luisterde tot haar verbazing en vertrok. 'Onderbrak ik jullie liefdesspelletje?' zei ze met een brok in haar keel.
Ze probeerde het weg te slikken en hard en kil te klinken. 'Amal,' ze Jabir en kwam haar kant op lopen. Amal hief haar hand op. 'Ik wil niks horen. Je hebt bewezen hoeveel je me echter respecteert met je daden.' Ze deed een stap achteruit en gooide haar handen in de lucht waarna ze woedend werd.
'Ik heb je met respect behandeld. Ik heb alles gedaan wat je wilde, letterlijk alles. Ik heb mijzelf aan jou overgegeven, en dit doe jij als bedank?' Jabir opende zijn mond. Woedend propte Amal het versiersel dat op tafel lag in zijn mond. 'Je hoeft niks te zeggen, ik heb gezien en gehoord wat ik moest horen en zien. Houd je poten voortaan van mij af.'
Ze zuchtte even. 'We zijn ook geen vrienden meer, of iets in die richting. We zijn slechts op papier getrouwd, en daar blijft het ook bij. We zullen gescheiden leven. En je weet mijn regels,' zei ze koppig. 'Je mag doen wat je wil, maar laat mij met rust.' Ze draaide zich om en liet Jabir verbaasd
achter.-
Opgefokt sloeg Jabir tegen de kickboksbal. Hij was een idioot, en dat wist hij. Hij sloeg harder tegen de boksbal. Ze had hem eerst met een gekwetste blik aangekeken, die hem gek had gemaakt. Daarna had ze hem met een gesloten blik aangekeken. Verdomme, hij wilde haar afstandelijkheid niet.
Ze had moeten luisteren, dacht hij woedend en sloeg harder tegen de boksbal. Hij had Amina van zich af willen duwen. Hij had haar niet eens willen aanraken. Maar dat verdomde wijf zat ongeveer op me, dacht hij grimmig. Hij wilde niks van Amina. Elke keer als hij naar Amina keek zag hij zijn eigen vrouw.
Hij sloeg harder en uitte zijn woede. Je mag me niet meer aanraken, had ze bedoeld. Hij werd gek van haar woorden. Hoe? Vertel hem hoe? Hij kon dat. Hij had Amina gebruikt om Amal jaloers te maken. Niet om haar boos te krijgen. De ogen die hem gekwetst hadden aangekeken brandde op zijn netvlies.
Hij moest afstand nemen van Amina. Hij wilde geen ruzie met Amal. Hij wilde met haar kunnen lachen. Praten. Dingen die hij normaal niet deed. Naast haar was hij de lieve, rustige Jabir. Waarom begrijpt ze dat niet? Dacht hij razend. Hij was machteloos. Hij was als was in haar handen. Wanneer zou ze dit begrijpen?
Zijn adem klonk hortend en stotend na een paar uurtjes. Hij keek uit het raam en zeg Amal liggen in het zwembad. De woede laaide weer in hem op. Waarom werd hij hier gek en zij niet? Waarom deed mevrouw alsof er niks aan de hand was? Hij kreeg een idee en kleedde zich snel om, om naar zijn vrouw te gaan en haar bepaalde dingen wijs te maken..
A/N
Dit is hoofdstuk 5. Ik kon van wattpad geen langere titel dan 80 letters.
JE LEEST
It must be love
Romance-------*--------*-------*---------*-------*-------* Hij wilde al opruimen maar de deur ging open. Jabir keek op. Het meisje genaamd Amal kwam rood aanlopen. 'Sorry! Ik heb mijn bus gemist,' zei ze hijgend en nam plaats tegenover hem. Hij keek haar o...