Kapitola 19.

297 52 0
                                    

Yoongi:

Tenhle půlrok byl skvělý, hlavně protože měl Jimina u sebe. Od té doby, co se ke mně nastěhoval, jsme spolu ještě párkrát spali. Lépe řečeno skoro pokaždé, když jsme se spolu pili. Nedělali jsme z toho žádnou vědu, ani jsme o tom nijak nemluvili, prostě jsme to pokaždé nějak zakecali a tím to končilo. Naposled to bylo asi před měsícem, docela mi to ale začíná chybět. Čím déle jsem ho měl okolo sebe, tím víc jsem si byl jistý, že ho miluju. Jenže od té doby co poznal mé přátele, se stále kolem něho motá Jungkook a mě to hrozně irituje. Už jen proto, že Kook jako jediný ví, co k Jiminovi cítím. Plánuju se mu vyznat až se vrátím. Za pár dní totiž končíme střední a já odlétám do L.A., sice jen na týden a navíc se tam mám sejít s mým obchodním partnerem, ale můžu se tam na to psychicky připravit.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Hej Mine, kams dal tu vodku?" křičel jsem na Jimina z obýváku.

No co, konec školy se neobejde bez chlastačky.

Min mi neodpovídal. Otráveně jsem vydechl, vyběhl schody a bez zaklepání vrazil do Jiminova pokoje. Naskytl se mi pohled na do půl těla nahého Jimina. Skousl jsem si ret.

*Má ještě hezčí tělo než si pamatuju. A za týden bude jen můj... i kdyby to mělo být proti jeho vůli.*

"Příště klepej! Co tady vlastně chceš?" vyhrkl na mě Jimin, když jsem na něho už hodnou chvíli zíral.

Párkrát jsem zamrkal, než jsem si vzpomněl, proč jsem sem vlastně šel.

"Ptal jsem se kam si dal ty lahve."

"Jsou v kuchyni, v té skříni vedle sporáku," pousmál se a oblékl si tričko, čímž mi zabránil na ním dál slintat.

"Jo dík," vystřelil jsem z jeho pokoje a zabouchl za sebou dveře.

To jaký má na mě vliv je šílené. Sotva jsem sešel dolů, někdo otevřel vchodové dveře. A kdo jiný než Namjoon si z mého domu dělá holubník.

"Ahoj Monnie," houkl jsem chodbou a zamířil do kuchyně. Otevřel jsem skříňku a vytáhl jednu z lahví. Má oblíbená melounová vodka. Rovnou jsem ji otevřel a trochu si lokl.

"Hej, nech nám taky něco," zasmál se Joon a lahev mi sebral.

"Kde jsou ostatní?" pozvedl jsem obočí.

"No... venku."

Trochu jsem se zarazil nad tónem jakým to řekl a hodil po něm trochu nechápavý pohled.

"Víš, tak nějak jsme koupili tolik chlastu, že máme zásoby tak na rok," zazubil se a hned na to přišel do kuchyně Jin s několika taškami.

"Kolik že to má přijít lidí?" vyvalil jsem oči, když jsem viděl kolik toho je.

"No... pokud já vím, máme tu být jen my," odpověděl mi Jin malým úsměvem.

"A proč jste toho koupili tolik?"

"Jen tak, aby byli zásoby," přiřítil se k nám Jungkook a vyhoupl se na stůl.

"Kolikrát jsem ti říkal, že tvá prdel na tom stole nemá co dělat!" zavrčel jsem na něho.

Jungkook protočil oči a ze stolu slezl. Všichni jsme se trochu zasmáli reakci našeho maknae. Najednou se ozvala strašná rána a všichni jsme se jako na povel otočili a zrak nám padl na Jimina ležícího na zemi.

"Jsi v pohodě?" vrhl se k němu Kook a pomáhal mu vstát.

Trochu jsem odvrátil hlavu, protože mě zase chytal ten pocit, který jsem tak moc nesnášel, žárlivost.

"Myslím, že party může začít," zasmál se Namjoon.

Otevřeli jsme první láhev a během ani ne pěti minut byla v prdeli. Vzali jsme další láhve, přesunuli se do obýváku a začali hrát flašku. Ze začátku to bylo ještě v pohodě, většinou jsme si jen dávali otázky, ale asi po čtvrt hodině už jsme byli všichni docela opilí a začali padat první úkoly. Pak už to šlo z kopce. Najednou se flaška otočila na mě.

"Hmm...co ti dáme?" pronesl řečnickou otázku Jungkook a promnul si bradu. Po chvíli se zákeřně usmál.

"Předvedeš nám líbačku. S Rap Monem," začal se smál a já se trochu vykuleně podíval po růžovovláskovi sedícím vedle mě.

Bylo mi to trochu blbé, protože co já vím, Namjoon je hetero. Joon se na mě otočil a pokrčil rameny. Klekl jsem si na kolena, protože Joon je vyšší než já. Naklonil jsem se k němu a lehce ho líbl na koutek úst. Celkem jsem se lekl, když si mě Namjoon přitáhl blíž a začal mě líbat. Asi po půl minutě jsme se od sebe odtáhli, protože nám došel vzduch. Vyměnili jsme si zvláštní pohled a otočili se zpět ke klukům. Trochu zaraženě na nás koukali.

"Okej..." vydechl Kook a pak se hrálo dál.

Od toho polibku jsem se cítil divně, obzvlášť potom, co se na mě Namjoon začal lepit. Nejdřív si jen položil hlavu na mé rameno. Pak mě objal okolo pasu a začal mě hladit po boku, tím mi trochu vyhrnul tričko a dostal se na holou kůži. Bylo to docela příjemné.

Kluci začali postupně odpadávat, nakonec jsme zůstali vzhůru jen já a Joon, který mě stále objímal.

"Nepůjdem si taky lehnout?" otočil jsem se na něj a trochu se zazubil.

Namjoon mě překvapil, když mě zničehonic začal drsně líbat a prsty mi přejížděl po podbřišku. Neudělal jsem vůbec nic, prostě jsem ho nechal. Joon se po chvilce maličko odtáhl.

"Mám lepší nápad," zašeptal a rty se přesunul na můj krk.

Zaklonil jsem hlavu, aby měl lepší přístup. Lehce jsem se zapřel do jeho hrudi. Odtáhl se a trochu nechápavě na mě zíral. Pokusil jsem se zvednou ze země, povedli se mi to až asi na pátý pokus. Trochu jsem se přiopile zasmál a pomohl vstát i jemu. Vzal jsem ho za ruku a odtáhl ho k sobě do pokoje, kde jsem se na něj tak trochu vrhnul.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Probralo mě zavrzání dveří. Nesnesitelně mě bolela hlava a ze včerejšího večera jsem si na nic nevzpomínal. Když jsem trochu zaostřil, padl mi zrak na Jimina stojícího ve dveřích. Měl takový zvláštní výraz, otočil se na patě a utekl. V tu chvíli jsem si uvědomil, že jsem nahý a někdo leží vedle mě. Prudce jsem se posadil a měl pocit, že mi asi vybouchne hlava a šíleně mě bolela prdel.

*A kurva...*

Když bolest trochu ustoupila, otočil jsem se na osobu ležící vedle mě, Namjoona. Drcl jsem do něj a on se probral.

"Co je, sakra?" zachraptěl.

"Myslím, že jsme se spolu včera vyspali."

Leave me aloneKde žijí příběhy. Začni objevovat