Zanedlouho se v kuchyni sešli všichni. Při snídani bylo ticho, každý byl zahloubaný ve vlastních myšlenkách. Když dojedli, každý se odebral ke své práci.
Taehyung šel dokončil bombu, na kterou konečně dostal zbytek materiálu a Hoseok, jelikož měl svou technickou část hotovou, mu šel pomoct. Asi za hodinu měli hotovo.
"Tae, měli bychom se jít připravit," zašeptal Hoseok, když se na něj Taehyung nalepil a začal okusovat jeho krk.
"Je brzy," odtáhl se od něj Tae s nespokojeným zavrčením. Hoseok si krátce povzdechl a rukou vplul do Taehyungových vlasů.
"Až to bude za námi, na jeden den budu jenom tvůj, hm?" prohraboval Taehyungovi vlasy a jemně se usmál, když se Tae opřel do jeho ruky.
"Co když to nepřežijeme?" vzal Taehyung jeho ruku do té své a propletl s ním prsty.
"Taehyungie, my se vrátíme, přežijeme to neboj," políbil ho Hoseok na nos a přitáhl si ho do objetí.
"Tae? Hobi?" otevřeli se dveře a v nich se objevil Jimin.
Ti dva se od sebe rychle odtáhli, avšak jejich prsty byly stále propletené. Jimin na ně chvíli čuměl s pozdviženým obočím, nakonec však jen zatřepal hlavou.
"Kluci, jestli už jste hotový, pojďte nahoru, Kookie potřebuje s něčím pomoct," řekl, pak se otočil na imaginárním podpatku a odešel.
Tae s Hoseokem si vyměnili otrávené pohledy a vydali se za ním.
*večer (toho dne)
Hoseok si oblékl tmavou mikinu, pod kterou schoval svoji pistoli, do kapes si dal zásobníky s náboji a různě po těle si poschovával nože, které byli jeho specialitou.
"Hobi?" vstoupil do jeho pokoje Taehyung.
Hoseok se na něj otočil a daroval mu nervózní úsměv.
"Měli bysme jít," položil mu Tae ruku na rameno a prsty mu ho začal lehce masírovat.
Hoseok přikývl, ale pořád stál na místě.
"Jo... málem bych zapomněl," vyhrkl najednou Tae a z kapsy vyndal dva handsfree porty.
"Tohle nám posílá Kookie."
Hoseok si vzal od Taeho jeden z portů a stejně jako on si ho dal do ucha. Oba vyzkoušeli jejich funkčnost. Pak na sebe kývli a oba se vydali do garáže. Nasedli do černé dodávky, Hoseok za volant a Taehyung na místo spolujezdce a vyrazili ke Kwakovu sídlu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
V tu samou chvíli vyráželi do akce i Yoongi s Jiminem. Vyjeli však na opačnou stranu města, směrem k dokům.
"Bojíš se?" zeptal se Yoongi Jimina během cesty.
"Upřímně... celkem jo, ale o tebe," zašeptal Jimin a svůj pohled odvrátil na druhou stranu.
Zanedlouho dorazili na místo. Schválně vybrali místo, kde byl zrovna výkop, takže se tam dalo krásně zaútočit. Připravili si všechny věci a pak už jim zbývalo jen čekat. Když zahlédli černou dodávku, vyměnili si šibalské pohledy.
"Kookie, připrav se a dej vědět Taemu s Hoseokem, že můžou spustit alarmy," oznámil Jungkookovi Yoongi přes port.
Dodávka mezitím dojela až k semaforu, který před tím Jimin za Jungkookova navigování trochu poupravil. Během chvíle se k dodávce přiblížil dron, na dálku ovládaný Jungkookem, na němž byla přidělaná bomba. Yoongi kolem nich vypustil kouřovou clonu, mezitím co obsah bomby začal působit. Jimin chtěl vystoupit a začít s další fází jejich plánu, ale Yoongi ho zatáhl zpět a prudce přitiskl svoje rty na ty Jiminovy. Min, ač nechápal co to do Yoongiho vjelo, mu polibky oplácel.
"Miluju tě," vyhrkl Yoongi, když se od Jimina odtáhl.
"Však já tebe taky," řekl Jimin překvapeně.
Yoongi se jen pousmál a vystoupil z auta. Jimin za ním jen nechápavě zíral, nakonec jen zakroutil hlavou a šel za ním. Yoongi mezitím došel k dodávce. Sotva otevřel dveře doslova ho zavalil jeden ze spících Kwakových kumpánů.
"Jiminie pomoc," vykvíkl Yoongi a chtě nechtě se musel začít smát.
Jimin mu pomohl vstát a společnými silami přesunuli oba Kwakovi muže k nákladu.
"Kluci dodávku máme, jedeme za vámi," oznámil Yoongi, Jinovi s Namjoonem a vyjeli na cestu zpátky.
ČTEŠ
Leave me alone
FanfictionPo smrti svého otce se Jimin stěhuje zpět do Koreji ke své matce. Ve škole se začne zajímat o zamlklého a tajemného Yoongiho, ze kterého mají všichni strach. Yoongiho život i on sám je opředen nejedním tajemstvím. Příběh ze školního prostředí o lásc...