Jimin:
"My? Spíš co tu děláš ty?" skočil po mě Hoseok a silně mě objal.
Na to k nám přišel Yoongi a Hoseoka ode mě odtrhl tak, že Hobi málem políbil zem.
"Co blbneš?" tak trochu jsem na Yoongiho zařval, že se po nás otočila půlka haly.
"Copak nestačí, že se po tobě sápe to malý nadržený hovádko?" zavrčel Yoongi a podíval se na Jungkooka.
Tae s Hoseokem si vyměnili zmatené pohledy.
"Co jet k nám a řešit tyhle věci tam?" sykl jsem trochu podrážděně.
Yoongi mi tou svou přehnanou žárlivostí začínal lézt na nervy. Všichni přikývli, takže jsme nasedli do aut a jeli k nám domů.
Posedali jsme si do obýváku. Mezi námi panovalo celkem tíživé ticho, které jsem nakonec přerušil já. Začal jsem klukům vyprávět všechno co se za tu dobu od mého příjezdu do Soulu stalo. Občas mě přerušil Yoongi nebo Jungkook a doplnili to o svou část příběhu. Díky tomu se dokonce i usmířili, za což jsem děkoval bohu.
"Tak jo, když už je tohle za námi, můžem začít s tím, proč jsme vlastně všichni tady," tleskl Yoongi a postavil se.
"Joone? Můžeš začít," řekl a odešel z pokoje. Namjoon vyndal ze své tašky notebook a pár papírů. Každému z nás dal jeden. Yoongi se po chvíli vrátil s docela velkou krabicí. Vyndal z ní projektor, který připojil k Joonovu notebooku.
"Okey, to bysme měli. Tak jo kluci, na těch papírech co vám Rap Mon dal, jsou přesné instrukce k vašemu úkolu. Všechno musíme udělat naprosto přesně a precizně, jinak ohrozíme celou operaci a hlavně sebe, takže si to prosím vás zapamatujte. Každá chyba nás může stát život," začal Yoongi, dál přenechal slovo Namjoonovi a posadil se vedle mě.
"Rozdělil jsem nás do dvojic, jediný kdo bude sám je Jungkook," řekl Joon a Kookie po něm hodil ublížený pohled.
"Proč já mám být sám?"
"Máš nejdůležitější úkol, budeš náš hlavní operátor. Budeš celou akci řídit," na to Jungkook přikývl a na tváři se mu usadil spokojený úsměv.
"Dál, Tae a Hoseok... váš úkol bude odvést pozornost. Musíme je donutit co nejvíc lidí přesunout jinam, takže se vloupáte do Kwakova sídla a pokusíte se dostat do trezoru. Pošleme mu den před tím anonym, že se ho chystá někdo okrást. Je jedno, jak to uděláte, ale musíte je zdržet dostatečně dlouho a nenechat se zabít."
Hoseok s Taehyungem si vyměnili šibalské pohledy, už jen z toho mi bylo jasné, že je napadla nějaká šílenost. Ti dva si totiž rozuměli i beze slov.
Namjoon jen skepticky nakrčil obočí, a pak se otočil na mě s Yoongim.
"Vy dva musíte ukradnout dodávku, kterou budou ty zbraně převážet, ale nesmíte ji nijak poškodit ani zranit lidi v ní," podíval jsem se na Yoongiho a následně zpět na Namjoona.
"Prosím tě a to máme jako udělat jak? A hlavně proč? Asi tě příště nenechám už nic plánovat samotného," zakroutil Yoongi hlavou.
"Počkej nech mě to vysvětlit. Jungkook mi nedávno ukazoval bezpilotní dron, který si pořídil a to mě přivedlo na skvělý nápad. Tae zvládneš vyrobit bombu s časovačem?" otočil se na Taehyunga.
"Když mi Hoseok s Jungkookem trochu pomůžou, není problém," pokrčil rameny Taehyung.
"Fajn, do té bomby jsem sehnal uspávací látku. Kookie dostaneš se s tím dronem do auta i s ní?"
"No problem," zazubil se Kook a Joon jen přikývl.
"Tak teď, od tebe Hoseoku budeme potřebovat kouřovou clonu," Hoseok přikývl a Namjoon pokračoval, "Vy dva až se dostanete do auta, přijedete s ním k nám do skladu i se všemi co tam budou, ta látka působí dost dlouho na to abychom to pohodlně stihli."
Já i Yoongi jsme přikývli.
"Teď přichází na řadu poslední část, tedy já a Jin. Sehnal jsem dokonalé repliky všech zbraní co přivezou, zítra je převezu k nám do skladu. Až vy dva přijedete, jednoduše vyměníme jejich zásilku za moje repliky. Jsou od původních k nerozeznání, jediný rozdíl je, že jsou naprosto nefunkční. Pak odvezete dodávku na místo určení a nepozorovaně se dostanete pryč," Namjoon nás všechny přelétl pohledem a potutelně se usmál.
"Wow, musím uznat, že plán je to výborný, ale... Vyjde to?" zadíval se na něj Yoongi.
"To záleží už jen na osudu."
ČTEŠ
Leave me alone
FanfictionPo smrti svého otce se Jimin stěhuje zpět do Koreji ke své matce. Ve škole se začne zajímat o zamlklého a tajemného Yoongiho, ze kterého mají všichni strach. Yoongiho život i on sám je opředen nejedním tajemstvím. Příběh ze školního prostředí o lásc...