"Pánové asi máme problém."
Sotva tohle Jungkook slyšel, prudce se odsunul od stolu a vstal. Popadl tašku ležící na zemi, vyběhl před dům, nasedl do auta a prudce se rozjel k místu, kde byli právě jeho přátelé v průšvihu. I když slíbil Namjoonovi, že zůstane v domě jako technická podpora, hned od začátku věděl, že to tak nebude.
Mezitím se čtveřice kluků plížila stíny opuštěných skladišť, zachránit Yoongiho s Jiminem. Když se dostali ke vratům skladu zastavili se.
"Počkejte tu, já s Jinem jdeme zadem, dám vám vědět až budeme připravení," řekl Joon a Jina odtáhl s sebou.
Hoseok s Taem se oba ležérně opřeli o zeď budovy.
"Tae, Hobi... jdeme na to," ozval se Namjoon.
Oba kluci se odpíchli od zdi a vytáhli pistole.
"Tři... dva... jedna..."
Z obou stran se rozletěli dveře a do skladiště vešla po zuby ozbrojená čtveřice. Každý namířil na některého z ozbrojených mužů. Ovšem jaksi nedomysleli, že jejich protivníků je o mnoho víc než jich. Někteří se otočili a donutili chlapce odhodit zbraně a odvedli je do středu vytvořeného kruhu. Kluci si vyměňovali nervózní pohledy, ani jeden z nich neměl v plánu dnes zemřít.
Po chvíli se z ničeho nic objevili Kwakovi.
"Ale, ale... koho pak to tu máme?" začal se smát Aron.
"Vážně jste si mysleli, že nás oblafnete tou zprávou?" přidal se jeho otec.
Yoongi prošel skrz hlouček svých přátel a postavil se do čela skupiny s Jiminem hned za sebou.
"Zase si hraješ na hrdinu Sugo?" ušklíbl se Aron a jednomu z poskoků svého otce sebral zbraň.
Skupinku zahnanou 'v koutě' začal obcházet, každého jednotlivého člena sjel pohledem a chvíli na něho mířil pistolí.
"Tak, koho chceš vidět zemřít jako prvního? Hmm... co třeba tady Jimina? Schválně ,jestli bude umírat stejně hezky jako jeho otec a ta kurva," přesunul Aron hlaveň proti Jiminovi, který jen bezmocně tiskl ruce v pěst.
Yoongi vytřeštil oči, netušil že Jiminovi rodiče měl na svědomí Aron, ale při pohledu na Jimina si byl jist, že on to věděl. Chvíli nebyl schopný se pohnout, až do chvíle, kdy Aron přesunul svůj prst na spoušť se prudce otočil a Jimina objal.
"Nedělej to," zašeptal Jimin tak, že to slyšel jen Yoongi.
Aron se začal smát a chytal se vystřelit. Než to však stihl, jedním z oken proletěla kulka a o chvíli později další. Jedna zasáhla Arona, druhá jeho otce. Oba byli na místě mrtvý. Všichni v místnosti zůstali stát jak opaření, zírajíc na dvě nehybná těla na podlaze.
*Flashback (Jungkook)
Jungkook dojel kousek od místa, kde se nacházeli jeho přátelé a doběhl k budově která byla nejblíže skladu. Po požárním žebříku se dostal na střechu. Z ramene se sundal tašku a začal z ní vyndávat součásti svojí oblíbené hračky, odstřelovací pušky WA-2000.
Zručně ji smontoval a našel si nejvhodnější místo ke střelbě. Přes optiku si kontroloval situaci uvnitř budovy. Když Aron obrátil svou pistoli proti Jiminovi, Jungkook se trochu lekl. Hned se však vzpamatoval a začal mířit na Arona. Najednou si však všiml Aronova prstu na spoušti a ačkoliv neměl ještě pořádně zamířeno vystřelil. Ke svému velkému překvapení se trefil. Pak vystřelil znovu, jelikož starší Kwak stále žil a stál zhruba na stejném místě jako Aron, jen o pár metrů dál.
Sotva i druhé tělo padlo k zemi Jungkook se spokojeně usmál,: "A máte to, svině."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Všichni v místnosti zůstali stát jak opaření, zírajíc na dvě nehybná těla na podlaze.
První se vzpamatoval Jimin. Okamžitě sebral pistoli, která mu přistála u nohou a začal střílet po zbytku Kwakova gangu. Hned na to se probral i zbytek kluků. Během chvíle byla většina mužů na zemi v kalužích krve, někteří však stihli utéct. Těmi se však kluci nezabývali, všichni byli trochu otřesení, ale šťastní a hlavně živí.
"Tak co kluci? V pohodě?" zeptal se Yoongi a přitáhl si k sobě Jimina, kterého objal.
Všichni přitakali a po vzoru Yoongiho objali své drahé polovičky. Najednou se otevřeli vrata a v nich se objevil Jungkook s kvérem přes rameno.
"Nerad vám ruším dojemnou chvilku kluci, ale poldové jsou na cestě," zazubil se Kook a téměř skočil do náruče Jiminovi.
Yoongi jim věnoval trochu naštvaný pohled, ale přesto se usmíval.
"Měli bysme jít," řekl pak.
Všichni pobrali své věci a právě včas od tamtud vypadli, protože právě přijela policie.
ČTEŠ
Leave me alone
أدب الهواةPo smrti svého otce se Jimin stěhuje zpět do Koreji ke své matce. Ve škole se začne zajímat o zamlklého a tajemného Yoongiho, ze kterého mají všichni strach. Yoongiho život i on sám je opředen nejedním tajemstvím. Příběh ze školního prostředí o lásc...