Jimin:
Převlékl jsem se do tmavě modrých jeansů a bílého trička. Vyhrabal jsem kde si v pokoji klíče od mého auta. Nedávno jsem si koupil černé Audi R8. Naložili jsme všechny Yoongiho věci a vyrazili.
Dojeli jsme na letiště. Yoongiho jsem jen krátce objal, pořád jsem nebyl schopný s ním mluvit normálně. Nebyl jsem na něho naštvaný, jen... z nějakého důvodu jsem nebyl schopný smířit se s tím, že spal s někým jiným. Jakmile mi Yoongi zmizel z dohledu, vydal jsem se za Kookem.
Přesně ve čtyři jsem stál před dveřmi jeho domu. Stál před dveřmi a koukal do mobilu. Když si mě všiml sladce se usmál.
"Ahoj Jungkookie," oplatil jsem mu úsměv a objal ho.
Pak jsem se chtěl odtáhnout, ale on obmotal své dlouhé ruce kolem mého krku a přitáhl si mě do polibku. Nechal jsem ho, nevadilo mi to a pomáhal mi tak přijít na jiné myšlenky. Asi po pěti minutách jsem ho donutil se odtáhnout.
"Nemyslíš, že by to mohlo stačit?" zeptal jsem se ho s ledově klidnou tváří.
Jungkook se zatvářil jak nevinnost sama a ublíženě zakňučel. To už jsem nevydržel a začal se smát. Kookie na mě jen nechápavě koukal.
"To byl vtip prosím tě. Pojď pojedem ke mně, a pak si můžeš dělat co budeš chtít," objal jsem ho kolem ramen a mrkl na něho.
Bohužel mi ale nedošlo, k čemu jsem se právě upsal.
Yoongi:
Celou cestu na letiště jsme spolu nepromluvili ani slovo. Od té chvíle co utekl ze dveří mého pokoje se choval divně. Zastavil na parkovišti vedle letiště. Čekal jsem, že půjde se mnou, ale nešel, jen mi věnoval krátké objetí. Docela mě to naštvalo.
Konečně jsem se dostal do letadla. Čekala mě dost dlouhá cesta a já téměř hned po vzletu usnul.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*O týden později
Jimin:
"Kooku, ty jsi fakt hroznej," zavrčel jsem, když se po mě znovu začalo sápat to nadržené stvoření.
"Nemáš být tak sexy," zavrněl mi do ucha.
Znovu mi začal okusovat krk. Po tom týdnu už jsem ho měl úplně fialový a docela to i bolelo. Nesouhlasně jsem zamručel, a dál se snažil ho od sebe dostat. Už jsem to chtěl vzdát, protože u něho to stejně nemělo cenu, vždy dostal co chtěl, když se najednou odtáhl. Trochu překvapeně jsem se na něho podíval, ale když ze sebe stáhl tričko, pochopil jsem co má v plánu a rezignovaně si povzdychl. Zvedl jsem se do sedu, rukou jsem sjel od ramene k jeho vypracovanému břichu a za bok si ho přitáhl blíž.
"Jsi strašnej provokatér," zašeptal jsem mu do rtů a políbil ho.
Jungkook se mi zakousl do rtu, nad čímž jsem trochu bolestně zasténal. Sundal ze mě tričko a donutil mě si lehnout. Vyhoupl se nade mě a přejel mé tělo hladovým pohledem. Znovu se mi vrhl na rty.
"Koukám, že se bavíš i beze mě," ozvalo se najednou ode dveří.
Jungkook se zapřel rukama o mojí hruď a rozhlédl se. Najednou ze mě polekaně slezl a odstoupil pár kroků dozadu. Znovu jsem se posadil a pohledem střelil ke dveřím. Hned na to jsem prudce vyletěl do stoje.
Yoongi:
Ten týden hrozně rychle utekl. Zrovna jsem přiletěl, o pár hodin dřív než jsem měl. Chtěl jsem Jimina překvapit. Za ten týden jsem si všechno pěkně srovnal a definitivně se rozhodl vyznat se mu.
Vyzvedl jsem si kufry a zavolal si taxík. Když jsem se dostal ke svému domu, spokojeně jsem vydechl.
*Konečně doma.*
Potichu jsem otevřel dveře. Dům vypadal prázdný.
*Že by někam šel?*
Vyzul jsem si boty, a v tom jsem zaslechl něco z obýváku. Vešel jsem do dveří a naskytl se mi pohled na něco, co jsem doufal že není pravda. Jimin ležící pod Jungkookem a líbají se.
"Koukám, že se bavíš i beze mě," řekl jsem sarkasticky, díky čemuž si mě všiml jak Jungkook tak následně i Jimin.
ČTEŠ
Leave me alone
FanficPo smrti svého otce se Jimin stěhuje zpět do Koreji ke své matce. Ve škole se začne zajímat o zamlklého a tajemného Yoongiho, ze kterého mají všichni strach. Yoongiho život i on sám je opředen nejedním tajemstvím. Příběh ze školního prostředí o lásc...