12.bölüm

20.1K 730 79
                                    

Medya:Ali...(Alex Belli)

Savaş Atasoy

Merve'nin evine birkaç kez pencereden girmek zorunda kaldığım için yöntemleri ezberlemiştim. Zaten bize ait olan alt katın balkonundan Naz'ın odasının balkonuna tırmanmak gibi.

Ben gelirken babamın arabasının kapıda olduğunu görünce beklemiştim. O çıktığında bende yukarı tırmanmış o Ümit dallamasının da orda olduğunu görmüştüm. Bu kız babamı yollayınca ne ara almıştı ki bunu içeri? Konuştuklarını duymam mümkün olmadığından bu herif gidene kadar saklansam iyi olurdu.

Aradan çok geçmeden bir kapı sesi duyunca gittiğini anladım. Yatağa kurulup Naz'ı bekledim ama gelmedi. Gecikince odadan çıktım. Banyodan su sesi gelmesi aklıma farklı düşünceler getirmişti. Banyo fantazisi gibi...Kendi kendime düşünceme sırıtırken yavaşça kapıyı açmak istedim. Ama kapı kitliydi. Bir küfür savurup şansıma epey bir sövdüm. Bir insan evde yalnızken bile niye banyonun kapısını kitlerdi ki? Ben şahsen ev dolu olsa bile kitlemem. Vücudumu görmek isteyene engel olan biri degilim. Tamamen iyi niyet.

İçimden bir ton küfür sıralarken odaya döndüm tıpış tıpış. Yatağa uzanıp bekledim benim dişi şeytanı. E buraya girip kıyafet ve iç çamaşırı almadığına göre içeri havluyla girecekti. Bu da güzel fantaziler aklıma getiriyordu aslında.

Biraz sonra Naz kısacık bir bornozla girdi odaya. Beni görünce gözleri kocaman açıldı. Ben onu arsız bakışlarımla süzerken ağzı aralanmış bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Se-senin burda ne işin var?"

"Sevgili cici anne adayımı bir ziyaret edeyim istedim. Belki beni özlemişsindir."

"İğrençleşme!"

"Yalnız bu kadar erkeği idare edip yakalanmamanı gerçekten takdir ediyorum. Ben geldiğimde babamın arabası burdaydı. E Ümit'in geldiğini de görmedim. Eve mi saklamıştın yoksa sevgilini?"

"Birincisi, Ümit benim sevgilim değil. İkincisi, Faruk beyle Ümit beraber burdaydılar. Üçüncüsü, senin benim odamda ne işin var?"

"Direkt son soruya geçiyorum. Bu oda senden önce kardeşimindi. Ve benim için hala öyle...Yani teknik olarak senin değil kardeşimin odasındayım."

"İyi!"

Dolabına yürüyüp kıyafet alırken arkasına geçtim. Benim varlığımla vücudu kasılırken sırıttım. Ne kadar babamın metresi olursa olsun benden etkileniyordu. İç çamaşırı çekmecesini açıp içinden bir takım çıkardım. Bana ne yapıyorsun der gibi bakınca bende bornozdan görünen göğüslerine bakıyordum ve boyum uzun olduğundan baya bir netti görüntüm. Farkedince hemen eliyle bornozun yakasını kapattı.

"Gözlerini benden çek hemen! Ve o elindekini verdikten sonrada defol!"

"Bence bunları giyip bana bir defile yapabilirsin. Her ne kadar çıplak halini görmüş olsam da iç çamaşırıyla da çok çekici olacağına eminim."

Yanakları yine kızarırken gözleri alev aldı. Sinirle bakınca daha bir altımda inlemesini istiyordum. Bende az psikopat değildim galiba.

"Senin bundan sonra bende görebileceğin en belirgin şey, nefretim olacak." Diyerek kıyafetleriyle odadan çıktı. Geri geldiğinde ben istifimi bozmadan yatakta yayılmış hala onu bekliyordum.

Naz Mutlu

Odadan sinirle çıktım ama onun hala odamda olduğunu bilmek beni hala heyecanlandırıyordu. İntikamını aldığı halde neden hala burdaydı ki? İstediğini almıştı. Benimle sevişmiş, bunu da videoya çekip beni tehdit edebiliyordu. Başka ne isteyebilirdi ki benden? Odaya geri döndüğümde sinirle yatağın kenarına oturup öfkeyle baktım bana sırıtarak alayla bakan gözlerine.

Ateşli İntikam -TAMANLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin