III

59 2 1
                                    

Mi-am deschis ochii speriata,ridicandu-ma in fund,respiratia fiindu-mi alerta,cautand disperata prin camera cadavrul fetei,pe Harry,omul in agonie,dar,nu era nimic.Ma aflam in camera mea luminata de raza timida a lunii.Mi-am indretat ochii spre literele rosiatice ale ceasului,acesta indicandu-mi ora 04:00 am.Simteam cum inima imi pompa sange in vene pe un ritm disperat,frica fiind inca prezenta in corpul meu,dezvoltand un tremurat ce imprastia groaza in trupul meu.Totul parea atat de real.Fata aceea....trupul ei fara vlaga...ochii aceia ce candva ma priveau cu superioritatea dar acum erau atat de goi si lipsiti de culoare....Apoi a aparut el....cel ce-mi bantuise visele noapte de noapte luni intregi,pana cand,brusc,s-au oprit,in ele incepand sa apara ea....

Mi-am departat rapid patura pufoasa de pe trup,coborand din pat,pielea devenindu-mi "de gaina" la contactul picioarelor mele cu parchetul rece.Mi-am indreptat atentia catre usile mari de sticla ale balconului meu ce acum erau acoperite de draperiile moi,intre ele fiind prezenta doar o mica crapatura prin care se strecura timida raza de lumina a lunii.Le-am indepartat rapid,fiind lovita de lumina lunii,ce stralucea mandra pe cer,insotita de micutele stele.Am apucat rapid clanta usii de sticla,deschizand-o,iesind afara in racoarea noptii,sprijinindu-ma de balustrda balconului,expirand,inchizandu-mi ochii,incercand sa ma relaxez.Era atat de liniste.Am arucat o privire in jur,vazand cum in toate casele domnea intunericul,toata lumea dormea.

"Asta pentru ca ei sunt oameni normali"mi-a spus constiinta,facandu-ma sa oftez puternic,lasandu-ma usor pe gresia rece,ducandu-mi doua degete la tample,masandu-le usor,sperand ca totul sa se calmeze si sa revina la normal.La limita normalului cel putin.Brusc,linistea a fost sparta de doua perechi de pasi apasati ce faceau ecou pe straduta pustie a cartierului.De dupa colt au aparut doi oameni imbracati total in negru,unul dintre ei avand gluga pe cap,ridicandu-si privirea,observandu-ma si fixandu-ma cu ea.Brusc totul a inghetat in jur,blocandu-ma,pulsul devenindu-mi din nou alert.Privirea omului nu se dezlipea de a mea,parand ca (,) cauta ceva.Brusc,s-au oprit amandoi in fata casei din fata mea.Cel de al doilea om,isi ridica si el privirea spre mine,observandu-ma,ochii devenindu-i mari.Nu puteam vedea nimic din trasarutile fetei lor,,din cauza intunericului ce o ascundea.Insa,cand in sfarsit am putut zarii ceva pe fata barbatului cu gluga,corpul mi-a inghetat.Avea un ranjet diavolesc,dintii albi stralucindu-i.M-am tarat rapid inapoi in camera,observand cum ma urmareste cu privirea.Am inchis rapid usa,ridicandu-ma,tragand draperiile groase si facand bezna din nou in camera mea,inima batandu-mi mai repede ca niciodata,ramanand inghetata in fata usilor de sticla,acum blocate de draperii.

Dirty Game 1+2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum