VI

79 3 3
                                    

      Nu-mi venea sa cred ceea ce se intamplase cu o saptamana inurma.Da,de o saptamana imi caut ingerul ce parea inghitit de pamant in momentul acesta.Acel telefon,ma distrusese.Esme fusese rapita.Nu puteam uita urletul ei.Era atat de chinuit...Ei imi chinuiau ingerasul.Nimeni nu se atinge de ingerul meu!!Nimeni!!Era tot ce mai aveam,iar cel ce o luase stia asta foarte bine.Darko.El o luase.El ma si sunase.Ii facea placere sa ma vada suferind,tarandu-ma precum un vierme pe jos doar pentru a o avea inapoi...si asa era...Jegosul...Insa ceea ce m-a surprins si ma raneste in continuare cel mai tare este naivitatea "prietenilor"mei.L-au subestimat atat de tare de aceasta data.Chiar credeau ca acea femeie ce s-a dat drept bona lui Renesme,venita din Danemarca,perfecta cu o tona de recomandari,acceptand sa ramana dupa aflarea persoanei ce ii era mama fetitei de care va avea grija este reala?Acea "persoana potrivita la momentul potrivit" cunform cuvintelor lui Louis.Un suras amar mi-a strafulgerat buzele facandu-ma sa strang volanul din piele neagra al ferrary-ului,un marait ragusit iesindu-mi din gat,strecurandu-se printre buze.

       Nu voi uita NICIODATA ziua cand tot ce mai aveam a fost smuls brutal de langa mine de catre propia "familie".Nu ii voi ierta pentru asta.Nu pot.Stiau cat de mult inseamna pentru mine Renesme.Este fiica mea firar si are...are TOT ce imi aduce aminte de el.Dar asta un conteaza Rose!!mi-am auzit constiinta strigandu-mi in cap asta.Atentia incepea sa-mi fie blurata de imagini din acea zii,fragmente spuse sau tipate invadandu-mi mintea.Cuvinte ce poate as vrea sa le i-au inapoi,dar acum,asta imi este atat de exclus.O data ce un lucru este facut sau spus,acesta lasa un semn pe sufletul nostru,in cazul meu,cicatrici,cicatrici foarte adanci care,nu ar putea trece cu nimic,indiferent de cat de tare as regreta,as vrea sa le i-au inapoi sau mi-as cere scuze.E pur si simplu PREA TARZIU....

FLASHBACK:

       Am intrat precum o tronada pe usa casei aceasta facand contact puternic cu peretele.Respiratia mea era inexplicapil de rapida adrenalina curgandu-mi prin vene cu o viteza uriasa,facandu-mi pulsul sa-mi bata in urechi precum o toba turbata.Era imposibil ca asa ceva sa se fii intamplat.Ei nu ar fii lasat ca asta sa fie posibil.

        Ma aflam intr-o sedinta cu tata si partenerii lui discutand despre urmatoarea lovitura (aceasta sedinta avand loc in ziua intoarcerii mele,fiind nevoita sa ma opresc direct acolo) ce avea sa fie in GRECIA.Santorini mai exact.Adoram acel loc inca de mica,insa acum toata acea puritate si armonie oferita de peretii complet albi ai caselor avea sa fie patate cu dulcea RAZBUNARE ce era asteptata de atata amar de vreme.Insa am fost brusc intrerupta din discutia serioasa despre planul de bataie cand un numar necunoscut mi-a facut telefonul sa sune in toata sala.Tata mi-a aruncat oprivire ce imi spunea "te-am rugat sa-l inchizi" insa i-am aruncat rapid un zambet inocent.Il tineam deschis pentru eventualitatea de a suna cineva in legatura cu Esme.Orice se putea intampla,iar eu nu puteam lasa asta sa-mi scape,ea putand sa pateasca orice.

        M-am ridicat rapid scuzandu-ma,indreptandu-ma spre usa,si raspunzand,urechile fiindu-mi invadate de un plans ce m-a facut sa inghet.Acel plans imi facuse parul de pe maini sa se ridice la fel de infricosat.Era plansul lui Esme.Era speriata...terifiata pot spune.Am verificat telefonul inca o data pentru a ma asigura ca nu este o gluma facuta de vreunul dintre baieti,insa numarul era in continuare necunoscut.Cand plasetul incepu sa se auda tot mai incet,semn ca persoana se departa de cea ce parea a fii micuta mea Esme,am auzit persoana de la celalt capat al convorbirii vorbind.

-Are o voce minunata,iti seamana atat de tare Rose,spuse acea persoana nedandumi seama cine ar putea fii.

-Oricine ai fii,iti jur ca data ii atingi un singur fir de par din cap,am sa te gasesc si ai sa-ti doresti sa nu ma fii intalnit.Am sa-ti asigur o moarte inceata si extrem de chinuitoare,am spus printre dinti apasand fiecare litera in parte,simtind cum nervozitatea ma cuprinde,iar chicotitul primit ca raspuns din partea barbatului nu ajuta de loc.

Dirty Game 1+2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum