6.Cosmarul....

744 45 1
                                    

      Ma aflam pe un camp imens,roa cea rece a diminetii,era asternuta pe iarba verde si pufoasa.Stoluri de pasari zburau pe deasupra mea,impreuna cu fluturi  viu colorati,facand un dans magnific in aer.M-am uitat in jur,observand ca sunt inconjurata de o mare de flori de toate culorile si marimile.M-am intins pe pamantul usor rece si catifelat,privind cerul albastru pe care rar se zarea care un nor pufos ca de bezea.Totul era perfect,dar nimic nu este perfect corect.Atunci cand te simti mai bine vine ceva sau cineva si strica tot.Nu departe de canp am putut observa o padure.Una sinistra.Ma speria,putem vedea cum intunericul vroia sa iasa,sa astupe si campul,dar lumina nu il lasa.Am vazut doua perechi de ochi.Ona rosie ca sangele proaspat curs si a doua fiind verde ca iarba de pe camp.Dar,a doua privire ma speria mai tare ca prima,acolo in acel verde cald se ascundea un negru diaboloc,care ascundea raul.Am observat cum un pui de caprioare s-a strecurat din padute,fusind speriat in spatele meu.Ochi lui caprui exprimau doar teroare si frica nemarginita.M-am uitat mai atent la el si am vazut....avea un cuti infipt in spate.Sangele a inceput sa-i curga pe corp,transformand blanda caprioara ntrum monstru insetat dupa ceea ce el a pierdit...SANGE.Am luat-o la fuga,simtind cum acea creatura este pe urmele mele..Fara sa gandesc am intret in padure,numaiputand sa vad nimic doar intuneric.Am inceput sa alrg mai departe,auzind fiara cum zbiara de furie in spatele meu,cautandu-ma.Dupace ca nu era in deajns ca tot ceea ce vedeam era intunericul,aceale doua perechi de ochi au aparut din nou,dar acum erau la dou pasi de mine.Amandoi ma indemnau sa vin spre ei,tocmai de aia eu am facut opusul.Am vrut sa ma intorc si sa ies din padure,dar am dat nas in nas cu fiara.Am vazut cum si-a arcuit spatele,pentru a scoate un tipat ingrozitor,apoi s-a aplecat spre mine,infigandu-si coltii ascutiti si reci in gatul meu.Am simtit cum toata viata este supta din mine,pana cand nu am mai simtit colti in gatul meu.Am vazut ca acum era la pamant,o substanta neagra scurgandu-se din ea.Am fugit din padire,intanzandu-ma la soare pe camp intre flori.Am simtit cum o substanta calda imi curgea de pe gat de ceafa.Am dus mana la gat,alegandu-ma cu o durere.Degetele mele erau rosi.Perfect!!Sangerez.Am inchis ochi asteptand ca intunericul sa ma cuprinda.Dar,tot ce am primit au fost doua brate puternice care m-au cuprins si m-au ridicat in sus.Mi-am dischis ochi si tot ce am putut vedea a fost o pereche de aripi negre si un tru foarte tonifiat.Am vazut cum am trecut printr-un nor,apoi ajungand intr-un lic foarte asemanator cu cel de unde am plecat.Era un camp la fel de mare,cu multe flori,dar ceva era diferit.Acum imi er frica....Mi-am ridicat privirea si am vazut ceva ce m-a speriat cu adevarat.Cel care ma salvaseera.....Harry.M-am uitat la el,el zambindu-mi cald,el ridicandu-ma rapid in picioare si indepartandu-ma de el.

-Te rog nu imi face rau...am zis stins.De ce imi este asa frica de el?Nu stiu asa simt.

-Rose nu iti voi face rau,a zis el incercand sa ma atinga,eu ferindu-ma.

-Nu ma atinge!am tipat eu la el,mai facand un pas in spate si picand de pe acea ''insula plutitoare'',trecand prin acel nor si indreptandu-a rapid spre panat......

-Aaaaaaa!!am tipat eu cat de tare ma tineau plamanii trezindu-ma brusc.A fost doar un vis.Unul destul de ciudat.Am vazut cum usa s-a deschis si pe ea au intret cei 5 magnifici imbracati in pijamale intregi cu o umbrele in mana (Louis),o pisica din ceramica?(Harry)...un bat de inghetata?(Niall)...un tub de fixativ(Zayn) si un morcon(Liam)?Pe bune ce aveau de gand sa faca cu astea?Inafara de Louis toti aveau obiecte inutile,adica pe bune?Un bat de inghetat?Ce avea de gand sa faca cu el daca chiar era cineva in camera mea?Sa vada daca are rosu in gat?

-Cine?intreaba Liam crispat.

-Unde?Intreba Louis jucandu-se cu umbrela.

-Cand?a intrebat Niall foarte somnoros.UPS...Tocmai l-am trezit.

-Cum il cheama?a intrebat Harry parand ca ameninta pe cineva invizibil cu pisica impaiata.

-Unde este nenorocitul?a intrebat Liam,venind mai aproate de patul meu,tinand morcovul ca pe o sabie.Pe bune?Ce are de gand se faca cu morcovul?Sa il bage in fung atacatorului?

-N-Nu e ni-nineni aici...a fo-fost doar un-un cos-cosmar....am zis eu balbaindu-ma.Mi-am simtit obrajii umezi,semn ca am plans in somn.Imi era frica de el si nu inteleg de ce.Dar ceva imi spunea sa stau departe de el si imi va fii bine.Am vazut cum el a inceput sa se apropie.eu cocotandu-ma in varful patului.

-Rose...esti bine?au intrebat ingrijorati Zayn si Harry.

-Stai acolo si nu ma atinge...am spus eu la fel ca o schizofrenica.Zayn s-a apropiat de mine si m-a luat in brate,eu incepand sa plang.Visul acela ma speria rau.Acei ochi verzi diabolici din padure semanau izbitor cu cei ai ingerului si ai lui Harry.

-Gata...e ok...a fost doar un cosmar...a zis Zayn mangaindu-ma lent pe spate,reusind sa ma calmeze.M-am uitat la fata lui Harry si am vazut un singur lucru in ochi lui...frica....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

           Stiu ca este scurt,dar nu am putut sa scriu mai mult.Nu ma simt prea bine.Astept pareri...

#Lina.

Dirty Game 1+2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum