"Liniștea se lăsă în sală. Părinții noștri stăteau pe scaun fără să scoată un sunet. Aveau să divorțeze.Banii și serile în care fie mama, fie tata nu erau acasă, și-au spus cuvântul. Eu o alesesem deja pe mama. Era o alegere făcută de foarte multă vreme. Nu o puteam părăsi pe mama. Insă din toate cele patru priviri din sală o singură privire îmi atrăgea atenția...cea a tatei. Ochii lui exprimau doar tristețe. Știam că regreta faptul că familia noastră ajunsese în acest punct. Știam cât de mult mă iubea și nu pot spune că nu mi-o demonstrase, însă știam și cât de mult greșise. Erau săptămâni când nu vedea acasă, iar când o facea nu îi dădea nici o explicație mamei. Spunea același propoziție de fiecare dată "Am fost ocupat cu firma"...mereu era vorba de firmă.... Această decizie fusese amânată de multă vreme de mama, știam asta prea bine. De ce? Pentru mine și Zayn. Voia să avem o familie fericită, riscându-și in acest fel fericirea ei...Știu că o perioadă încă spera că totul se va schimba, însă nu a fost așa....Mi-am scuturat rapid capul, alungând gândurile acelea. Venise vremea ca Zayn să aleagă, iar inima mea era de marimea unui purice, bătând un ritm alert frica pulsându-mi în vene. Cu toate că îmi promisese că nu mă va lăsa, o stare de nesiguranță se afla constant în mine. Nu vreau să-l pierd și pe el...
-Tinere Zayn Malik, a venit rândul tău. Ești îndeajuns de mare să decizi pentru tine, așadar poți alege singur cu cine vrei să rămâi. Ceea ce înseamnă că acum va urma o întrebare foarte simplă pentru tine. Pe cine alegi? îl întrebă notara. A stat puțin pe gânduri, ceea ce făcea ca frica mea să devină din ce în ce mai mare. A mai stat ceva vreme pe gânduri, apoi s-a uitat la mine cu o față tristă,dându-i răspunsul acelei doamne...
-Eu...îl aleg pe tata, a zis cu regret și tristețe în voce. Pentru o secunda am simțit cum inima mi sa oprit iar totul în jurul meu se derula mult prea încet pentru realitate..."Eu,îl aleg pe tata",cuvintele lui continuau sa se repete in creierul meu precum un disc zgâriat ce refuza să mai funcționeze. Pământul îmi fugise de mult de sub picioare și simteam cum pic în neant, plutind undeva departe de realitate, vocile de pe fundal auzindu-se foarte înfundat, simțind cimentul rece de sub covorul mult prea subțire sub genunchii mei în momentul contactului violent deja așteptat de mine. Nu ma putea părăsi. Îmi pomisese...Vorbisem despre asta...Trebuia sa fim o echipa...Știam cât de bine ne va fi împreuna, părea un vis frumos...vis ce acum era cuprins de negura întunericului și devenea un adevarat coșmar...
Auzul începea sa îmi revină încet-încet, realitatea se desfășura acum normal și mi-au auzit brusc vocea făcând ecou în toată sala, înțepându-mi propriile timpane:
-Ce?!
-Rose eu...a zis el încercand sa gaseasca o scuză, însă se opri brusc, neștiind ce să-mi spună, probabil căutând o minciună îndeajuns de credibilă, însă nimic nu era îndeajuns de bun acum. Nu mai avea nici un as în manecă cu care să mă păcălească. Liniștea de mormânt se lăsă din nou în sală în timp ce parinții mei semnau actele. Adevaratul spectacol a fost dat afara,unde aveam public...
-Nu! am țipat cand i-am simțit mâna lui Zayn pe umărul meu.
-Rose asculta-mă...a încercat el să spună,dar l-am întrerupt brusc, țipând la el.
-Nu Zayn,tu să mă asculți! Mai știi ce mi-ai promis când am aflat de divorț?! am întrebat mai mult țipând.
-"Orice s-ar întampla voi fi langa tine si vom trece impreuna peste asta"...a zis cu glasul sfărâmat.
-Atât? A , da, ai uitat să spui că ți-ai dat cuvântul...Insă totuși,iată-ne aici...Te credeam un om de cuvânt, dar m-am înșelat,am zis și eu cu o voce stinsă la final,dând drumul din nou lacrimilor fierbinți. Nu am mai suportat nici o secundă să stau lângă el și am plecat urcându-mă în mașină. Dacă el joacă murdar și eu voi face la fel. Dacă candva mă voi mai întâlni cu el undeva, mă voi comporta cu el ca și cu restul persoanelor necunoscute."
Asta a fost ultima mea amintire cu Zayn, momentul despărțirii.De atunci...nimic.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey, vreau sa vad pareri.Am inceput sa rescriu cartea pentru ca nu imi placea inainte,sper sa va placa schimbarile. :)
#Lina
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
FanficEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...