Rose pov....
Mai aveam 15 min de trait.Ma rugam ca Derek sa-si schimbe decizia miraculos,dar,nu se va intampla.Era foarte nervos pe mine si vrea razbunare.
-Derek,mai gandeste-te.Pablo o vrea pe ea.A spus clar ca daca pateste ceva,capul ne va sta alaturi de cel mai mic,a spus Aaron spre Derek serios.Pe bune?!!Pana si in momente ca astea este pervers?
-Vom gasi o alta fata.Cea gasita de Josh,este foarte buna,a spus Derek crezand ca a gasit solutia "ecuatiei" asteia.
-Dar Derek,uiti ceva esential.Pablo vrea o virgina si tipa aia nu mai este de mult,a spus Aaron din nou,de data asta mai sigur pe el.Tot nu inteleg de ce vrea sa ma ajute.Ori ii pasa,ori nu vrea sa ii taie capul careva.Cred ca mai logic suna a doua varianta a doua.
-La draqu Aaron!M-a facut de ras!E o curva si merita sa moara,a spus el urland,indreptand pistolul spre mine.
-Derek.La naiba!!Nu o face!Nu vreau sa mor din cauza ta si a problemei tale cu nervii!!a urlat Aaron spre Derek precum un tunet intr-o furtuna nervoasa.
-5...4...3...a spus acea voce robotica.Am vazut cum Derek a apasat pe un buton albastru,dezactivand bomba.
-La naiba cu voi toti!a tipat el la noi,apasand apoi pe un buton rosu,explodand ceva la o distanta considerabila de noi.Apoi,un tipat de fata s-a auzit.
-Doamne de ce ea si nu eu!am auzit ecoul vocii ragusite si triste a lui Harry.Apoi,am inteles totul.El crede ca am murit.....Cel pe care il iubesc cel mai mult,crede ca am...murit...
Zayn's pov....
S-a dus....surioara mea s-a dus.A murit.Din ce cauza?Doar din vina mea!Doar eu sunt de vina!!Eu am vrut sa se mute aici in casa cu noi,sa fie mai aproape de noi.Sa o pot strange in brate si sa o pot proteja.Dar,eu am dus-o exact in fata mortii,glontul somnului nimerind-o si strapunzandu-i inima.Am pierdut doi ingeri din viata mea.Pe mama si pe Rose....surioara mea mai mica...
Fara sa stiu ce fac,m-am urcat la volanul masinii,pornind motorul nervos,lasand un nor de pref in urma mea.Aveam o singura destinatie.Locul exploziei.
Niall pov....
-Dupa el!am tipat spre restul cand am vazut ca Zayn porneste spre padure cu viteza mare.Am urcat si eu rapid in masina,luandu-ma dupa el.Stiu ca e distrus dupa pierdere.Toti suntem.Dar,nu am vrea sa faca ceva necugetat.
Rose pov.....
-Nemernicule!am tipat spre Derek.
-Stai calma pustoaico,o sa faci riduri de la stres,a spus Derek ranjund amar.
-M-ai manipulat si pe mine si pe baieti,am tipat eu,formandu-se ecou in padure.A fost doar un joc.Ca ei sa creada ca eu sunt moarta si asa nu mai erau nevoiti sa ma caute si Derek sa se ascunda tot mai adanc.
-Dar,papusa,la asta sunt vel mai bun,a spus cu un ranjet tamp pe moaca lui scarboasa.
Tot ce pot eu sa fac acum...este sa stau si sa astept,apoi sa sper ca Harry va crede ca inca traiesc si nu va face vreo prostie.
Harry's pov....
Nu putea fii ea,ea trebuia sa fie in viata.Sa ma stranga in brate,sa ma sarute,sa imi spuna ca ma iubeste si sa fie cu mn mereu.....Dar,incep sa cred ca asta nu mai poate fii posibil.Ca acel moment cand mi-am inaginat-o pe ea insarcinata cu fetita noastra,cu Hope,speranta si felinarul care ne-ar fi scos din intuneric,cu eaalergand prin casa si gangurind,nu se va mai intampla......Iubirea mea,s-a dus.....A plecat de undea a venit...Printre ingeri...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gata.Inca un capitol.Scz pt intarziere si greserile de scriere.Dar,scriu de pe tableta si ma simt ca d****u din cauza....personala...si imi mai pare rau si pt ca este asa de scurt.
App:Aproape ca am uita de intrebari:
1)Ce credeti,ca va face Harry acum?
2)Dar,Zayn?
3)Care credeti ca este cauza pt care Aaron o tot apara pe Rose?
4)Cum credeti ca se va continua pov in urmatorul cap?Si de data asta chiar vreau raspunsuri.Vreau sa vad daca sunteti prinsi in carte si va imag ce se va intampla sau o cititi fara sa faceti asta.Chiar vreau sa aud continuari din capul vostru si din perspectiva voastra.Va rog...chiar vreau sa aud niste pareri :))))
#Lina :)
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
FanfictionEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...