13.Te rog iarta-ma II

739 35 4
                                    

   Mi-am intins mana lenes spre ceas,cu intentia de a opri alarma enervanta,uitand ca acel butonas de oprire era acum foarte ascutit.Mi-am trandtit mana de el,acel varf ascutit intrandu-mi cu putere in palma,simtind cum lichidul cald imi curge incet in jos pe brat.M-am ridicat rapd din pat,scotand acel varf dn palma mea si indreptandu-ma rapid spre baie si lasand in urma mea picuri de sange.Am scos gentuta de prim ajutor,punand pe un bandaj spirt si apoi lipindul de gaurica din palma mea.

-Au.La draqu!!!!am tipat eu cat de tare am putut din cauza dureri insuportabile.Am auzit usa de la baie deschizandu-se,pe ea intrand Grace.Am simtit sum capul incepe sa-mi bubuie si vederea imi devena incetosata.

-Rose ce ai patit?a intrebat ea inrijorata venind spre mine

-Trebuie sa ma asez,am spus eu tantindu-ma de marginea de la vana.Grace mi-a luat rapid acel bandaj imbibat cu spirt si sange,luand altul curat pe care a pus apa oxigenata,incepand sa curete rana.Cand a considerat ca rana este curata si in afara riscului de a se infecta a luat o bucata mare de bandaj,invelindu-mi mana strans,pentru a opri sangerarea abundenta.

-Ma duc jos sa termin micul-dejun a sus ea cald spre mine,eu dand din cap sprea ea dandu-i de inteles ca voi fii bine.M-am uitat in oglinda mare din fata oglinzii,ramanand masca.Fata mea arata ingrozitor.Ochi imi erau rosii si pufosi din cauza plansului si cearcanele nu erau nici ele apsente.Pielea mea ea mai alba ca de obicei,facandu-ma sa arat ca o fantoma...ca o epava......exact asa ma si simteam.Am decis sa ma dau cu fond de tem si cu pudra putin rozalie in obraji pentru a nu arata chiar atat de trist.Mi-am dat cu luciu de buse si apoi am fost gata.Nu m-am dat cu rimel din cauza ca nu stiu daca voi mai plange astazi sau nu,deci mai bine nu risc.Odata ce am terminat cu machiajul m-am indreptat spre garderopa,alegandu-mi de acolo o pereche de pantaloni scurti negri cu talie inalta,o bluza gri murdar pe care am bagato sub pantaloni s o esarfa neagra.Ca accesorii mu-am luat o curea maronie,un fes megru si o pereche de ciorapi care imi ajngeau pana deasupra genunchilor.Apoi mi-am luat in picioare ghetele mele negre (acelea sub forma de bocancu) si geanta mea negra in care mi-am bagat cartile si telefonul.Am iesit tiptil din camera mea,incercand sa nu atrag atentie asupra mea.Odata ajunsa in fata usii bucatariei am vrut sa incep sa urlu ca descreierata,dar o coversatie intreresanta s-a auzit din bucatarie.

-Da domnule,mana s stanga este ranita destul de grav,a spsu Grace.

-Nu,nu cred ca a facut-o intentionat.Pe ceasul ei vechi desteptator se afla sange,probabil s-a ranit incercand sa opreasca alarma,a spus acesta ascultand cu atentie ceea ce ii spaunea persoana de la celalat fir.

-Da domnule este intro stare destul de prosta si as putea spusne ca nu este departe de depresie.Va iubeste mult.Noaptea o aud plangand pana tarziu si uneori o aud tipand numele dumneavoastra si a unui baiat pe numa Harry,apoi se trezeste in mijlocul moptii urland din auza cosmarelor,a spus ea trista.

-Da domnule promit ca am sa am grija de ea ca de ochii din cap pana veniti si si dupa aceea,a spus ea sincera.

-Neta!a tipat Criss de pe scari,eu facandu-i semn sa taca din gura.

-Trbiue sa inchi,ficele dumneavoastra s-au trezit,a spus aceasta,facandu-ma pe mine sa imipetresc.Vorbea cu tata?!!!Adica pe ea o suna,dar pe mine nu?Pe fiica lui?!!

-S-a intamplat ceva?m-a intrebat Criss probabil din cauza faptilui ca statea nemiscate si ma uitam in gol nervoasa.

Nu,haide la masa,am spus eu serioasa.

Ce ai patit la mana?a intrebat ea spriata.

-M-am accidentat cu ceasul meu cel vechi,am spus sincera.Chir asta se intamplase.

-Rose,sper ca nu te-ai rant intetionat,a spus ea intr-un fel dezamagita ca as putea face asta.

-Nu.A fost un acacident,am spus eu punandu-ma la masa alaturi de Criss si incepan sa infulec clatitele delicioase cu nutella.

Dirty Game 1+2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum