Mi-am deschis ochi lenesa,in fata ochilor aparandu-mi acel chip angelic care ma inebunea.M-a privit in ochi zambind.Nu imi mai amintesc mare lucru din ce s-a intamplat,stiu doar ca am stat si am ras cu baietii pana tarziu si apoi cand m-a luat somnul,am urcat cu Harry sus in camera si adormind instantaneu.Pun pariu ca Harry avea alt ceva in cap cand l-am chemat cu mine in camera.
-Buna dimineata soare,a spus el dulce si zambind la fel de dulce.Ma bucur atat de tare ca este aici cu mine....Ma simt in siguranta.Era asa de bine sa fim asa si sa nu tipam unul la altul.
-Neata,am spus eu somnoroasa.Am vazut cum chipul lui Harry se apropia incet de al meu,lipindu-si fruntea de a mea.Sia-a frecat nasul de al meu,facandu-ma sa chicotesc.Exact asa imi facea si mie mama.Dintr-o data toata fericirea a disparut fiind inlocuita de tristete.Mama trebuia sa ajunga acum 2 saptamani,si am vazut la stiri ca avionul cu acre ea trebuia sa vina acasa s-a prabusit in ocean,deci nu imi fai facem sperante.Am sperat pana acum,dar mi-am dat sema ca nu mai sunt sanse de supravietuire.
-S-a intamplat ceva?a intrevat Harry grijuliu.
-Nu,am spus eumApoi mi-a venit o intrebare in cap:ce suntem noi doi?.
-Harry,am spus eu incet,dar inderajuns de tare incat el sa ma auda.
-Da,a spus el privindu-ma in ochi.
-Ce suntem noi doi?am intrebat jucandu-ma cu degetele mele subtiri pe pieptul lui tonifiat.
-Pai.....iubiti?a spus el mai mult ca pe o intrebare.
-Nu stiu Harry....am spus eu neparandu-mi o idee prea buna.Aylyn practic m-ar omora daca ar afla.
-Rose,v-vrei sa f-fi iu-iubi-iubita mea?a intrevat el emotionat.
Am stat putin pe ganduri.Vreau sa fiu iubita lui?Da vreau.Pentru ca il iubesc foarte mult.Deci da.
-Da,am spus eu.Am vazut cum zambetul de pe fata lui s-a marit,sevenind imens.
-Da?a intrebat el asigurandu-se ca a auzit bine.
-Da,am spus eu zambind.In acel moment Harry m-a luat in brate,dandu-ma jos din pat si incepand sa ma invarta prin camera in timp ce eu radeam incontinu la fel ca si el.
-Harry lasa-ma jos te rog,am sa vomit,am spus razand.Harry m-a lasat jos,pierzandu-mi echilibrul si picand pe el.Eram deasupra lui si il priveam in ochi.Si el ma privea in ochi,dar el avea ceva in privire.Se uita intens la mine si cu dorinta.
-Harry?am spus eu mai mult ca o intrebare.
-Da iubire,a spus el.Un fior mi-a strapuns coloana la auzirea cuvantului "iubire" venit din gura lui Harry.
-Pot sa fac asta?am intrebat lasandu-mi capul in jos,spre al lui si lipindu-mi buzele suav de ale lui.I-am simtit mainile mari si calde pe spatele meu,tragandu-ma spre el.Imi framanta buzele flamand in timp ca mainile lui imi cercetau spatele.Era un sarut atat de intim.Cred ca cel mai intim dintre toate.Nu ca as fi sarutat foarte multi baieti.Singurul pe acre l-am sarutat a dost Niall.I-am simtit mainile coborand spre fundul meu,ajungand la el si strangandu-l puternic.I-am indepartat mainile putin cam curioase de pe fundul meu,simtindu-l cum chicoteste in sarut.Am rupt sarutul,din cauza lipsei de aer.Mi-am pus capul pe pueptul lui,inchizand ochi si relaxandu-ma.Bataile inimii lui erau ritmice si linistitoare.Mainile lui erau pe spatele meu,tinandu-ma in brate.
-Esti grozava,a spus el.
-Si tu esti fenomenal,am spus zambind.
-Te iubesc,a spus el.La auzirea acestor 2 cuvinte pielea mi s-a facut de gaina si un fior placut mi-a infasurat corpul.
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
FanfictionEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...