Durere....durea ingrozitor.Cum am putut fii asa proasta si s ail cred?M-a jucat din nou atat de usor pe degete.El era papusarul si eu papusa naiva.Putea atat de usor sa ma foloseasca si raneasca.
-Rose,esti bine?a intrebat Josh din partea opusa a usii,ingrijorarea gasindui-se usor in glas.Da,eram in camera mea,plangand din nou...Harry a luat ce a mai ramas din inima mea si a sfaramat-o mai tare,calcand-o in pifioare pana cand doar praful a ramas si acela a fost luat de vadtul suferintei dus pe un suiet al plansului si dus a fost.
-Am,da Josh,dar ma voi muta,am spus incepand sa ingramadesc haindele in valise,pantofii de asemenea.Poate va intrebati unde ma voi duce...e bine mama are un apartament in centrul orasului,intr-un complex scumb,acolo voi sta.Va fii perfect pentru mine,am nevoie de timp sis a fiu singura.
-Cum?De ce?Rose ce ai patit?a intrebat ingrijorat Josh.Ma durea ca trebuia sa il parasesc,dar am nevoie de timp pentru a-mi pune in ordine ganduri.
-Imi pare rau,dar trebuie sa plec.Am nevoie de timp,am spus iesind cu trei valise dupa mine.
-Inteleg,a spus trist imbratisandu-ma cald.
-Vrei sa te duce u pitic?a intrebat Aaron din capul scarilor.
-Da,am spus strangandu-l tare pe Josh in brate.E ciudat...cum inainte credeam ca acesti doi oameni din viata mea imi erau dusmani...si acum?Acum mai ca plang asemeni unei fetite de sase ani care isi la revedere de la prieteni de o viata,dare u...ii stiam doar deceva vreme si ia te uite,cat de repede poti ajunge sat ii la o persoana.I-am dat drumul din bratele mele privindul cald ''Daca ii iubesti da-le drumul,daca te iubesc si ei cu adevarat,se vor intoace ei singuri la tine'',mi-a repetat constiinta mea in cap.I-am lasat un sarut pe obraz,apoi iesind pe usa cu Aaron in spatele meu si indreptandu-ma spre masina lui,spre poarta care ducea spre o noua viata,o noua sansa la fericire...
*******
Ma aflam in fata blocului imen.Aici apartamentele erau mari,frumoase,dar si scumpe.Am iesit din masina,Aaron urmandu-ma si scotand cele trei valise din portbagaj,asezandu-le langa.
-Te ajut?a intrebat uirandu-se la doua dintre valise,pe una luand-o eu.Acesta nu a mai asteptat raspunsul meu caci le-a luat pe amandoua pe sus si s-a indreptat spre scara blocului.Am scos cartela din geanta si am trecut-o prin micutul apacat,acesta deblocand usa si permitandu-mi sa intreu in bloc.M-am uitat pe numarul micus scris pe cartela si am facut ochii mari.Numarul 69?!!!Asta e foarte sus....Mama e complet nebuna...ea stia ca urasc inaltimile,dar nooo,a luat un apartament cocotat la mii de metri inaltime.Aaron a luat-o in fata asezandu-se in fata usilor metalice ale liftului si asteptand ca el sa ajunga sis a ne duca la etajul dorit.
-22,cred,am spus uitandu-ma atent si nesigura la butoanele decorate cu o lumina de diferita culoare.Usile liftului s-au inchis la fel de silentios cum s-au si deschis,incepand sa urce usor cu mine.
-Pare un loc frumos,a spus Aaron privindu-se in oglinda.
-Da,am spus iesind din lift si plimbandu-ne pe coridorul lung si decarat cu flori.Ne corindam pe coridorul mult prea lung,incercand sa gasim numarul 69,cand o usa mi-a sarit im ochi.Era alba iar pe ea scria ceea ce cautam ‘’nr 69,Mary Malik’’Am atins cu mana tremurand-a numele mamei,o lacrimaalunecandu-mi pe obraz,alunecand in ‘’abisul’’ distantei dintre mine si podea.Am scos cheia stralucitoare din buzunar,afundand-o in broasca si apoi rotind-o,usa fiind deschisa.Am apucat clanta,apasand usor pe ea si intrand,ramanand fara aer.
Sufrageria era mensa.Era o camera imensa cu unul dintre pereti cu totul din sticla,privelistre orasului taindu-mi de tot respiratia.Pe cei doi pereti din lateral erau asezate 4 usi.Presupun ca baia,bucataria,si doua camere.
Am intrat in dormitory,lasand admiratul departe si aruncandu-ma pe salteaua moale a patului imens.
MAMA ESTI FENOMENALA,mi-as spus in gand.
Aaron a lasat valizele langa pat,asezandu-se langa mine pe patul pufos
-Apartamentul arata foarte bine,a spus Aaron privindu-ma bland.Mi-am adus aminte brusc de primele saptamani de scoala,Aaron se comporta groaznic cu mine.Ma ameninta si se dadea la mine zilnic,iar acum?E asa dulce si grijuliu cu mine…Ce la lovit in cap?
-Aaron?am intrebat ridicvand-ma in fund pe patul pufos.
-Hm?a spus el intorcandu-si privirea spre mine.Privirea lui era asa dulce si blanda.
-D ce te-ai comportat asa cu mine inainte de a fii rapita?am intrebat uitandu-ma oarecum trista la el.Acesta s-a uitat surprins la mine,apoi ma privi vinovat.
-Eram si sunt omul lui Dreke…..Rose,a spus acestafacandu-ma sa imi largesc ochii cat cepele de uimire si teama in acelasi timp,din instinct dandu-ma mai in spate.Acesta m-a privit speriat,apropiindu-se la loc de mine si luandu-mi mana tremurand-a in mana.Imi era frica….Putea sa ma ucida in orice moment…
-Te rog nu ma omora,am spus tremurand,o lacrima curgandu-mi pe obrazul fierbinte.Acesta ma privii si mai speriat,tragandu-ma rapid in bratele sale,oferindu-mi un umar pe care sa plang si o imbatisare de urs.
-Nu o voi face Rose.La scoala eram asa cu tine pentruca Dreke imi cerea.Era ori obtiunea asta ori ma impusca,a spus mangaindu-ma usor p spate,asta ajutandu-ma sa ma calmez.
-Si cand ne-ai urmarit pe mine sip e niall?am intrebat uitandu-ma in ochii lui si pierzandu-ma in ei.Acel albastru superb era acum scaldat in vina.
-Eram drogat…si gelos….Ca l-ai ales pe el…a spus el lasandu-si privirea in jos.Eu eram blocata…jelos?
-Jelos?am intrebat surprinsa.
-Da,a spus acesta simplu.
-Dar,de ce?Sunt o gramada de fete mult mai frumoase in scoala care ar da oorice sa le observi,de ce tocmai eu?
-Esti speciala Rose.Atat de timida,dar indrazneata totusi,sti sa iti aperi punctual de vedere,esti al drequ uneori si vrei sa pari dura.Dar,eu stiu ca aceasta umbra dura ascunde o fata draguta,adorabila,amuzanta,pura….a spus acesta apropiindu-se de mine,privindu-mi atent buzele.M-am lasat furata de mrejele vrazii lansate intre noi.Am simtit fiori electrici pe sirea spinarii cand buzele lui s-au contopit cu ale mele.Le framanta usor si dulce,lasandu-ne pe amandoi sa savuram momentul.Mainile lui s-au asezat pe spatele meu,tragandu-ma mai aproape (macar de era posibil),incepand sa ma sarute mai apasat.I-am simtit limb ape buza mea inferioara,cerandu-mi permisiunea de a intra,iar eu i-am dat-o fara sa gandesc de doua ori.Aveam nevoie de asta,dar nu de la el,ci de la Harry….pe el il iubesc oricat as incerca sa neg.Dar,doar s-a jucat cu inima mea…si asta doare…Dar mi-a demonstat ceva…ca pot fi extreme de credula si prostuta,atat de usor de manipulate.Mi-am infasurat si eu mainile in jurul gatului lui,cand am simtit ca se lasa incet in jos pe pat,cu mine.Am simtit cum mana lui a alunecat cana la pantecele mele,abia apoi realizand ce se intampla,impingandu-l usor,departandu-l de mine si eu ridicandu-ma in fund din nou,trecandu-mi mana stresata prin parul lung.Asta e atat de gresit…
-Aaron eu…..am vrut sa spun dar el m-a intrerupta dar m-a interrupt Aaron care m-a tras rapid la pieptul lui intinzandu-ne in patul moale si stand linistiti.
-Nu e nimic,stiu ca el va fii mereu in inima ta,macar pot sa te tin in brate in seara asta?a aintrebat privindu-ma din nou bland.Eu mi-am asezat mai bine capul pe pieptul lui ca raspund,somnul furandu-ma….
*****************
Mi-am deschis ochii lenesa uitandu-ma in jur…Aaron nu mai era…..
PAM-PAM-PAM…..
Ce crede-ti ca va face Rose in continuare?Va place capitolul…..Stiu ca am intarziat mult,scuze,dar am avut ceva probleme de sanatate……Sper sa va placa…
#Lina
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
FanfictionEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...