Rose pov....
''Domnisoara Rose Cullen Malik a fost gasita,dar din pacate aceasta era decedata.Cadavrul acesteia a fost gasit in mijlocul padurii Black Fear.Familia ei este devastata.Tatal si fratele ei,dar si iubitul acesteia alaturi de prietenii apropiati ai tinerei,o vor conduce pe aceasta maine pe ultimul drum decorat de lacrimi.Se pare ca aceasta fusese rapita de un taficant de carne vie,pentru ca apoi,dupa o perioada de un an,sa fie lasata in mijlocul padurii,pentru a arde de vie.Medici au incercat sa o readuca la viata minute in sir,dar fara rezultate...fata nu mai avea nici o sansa la viata...''
-Dar,eu sunt aici si sunt vie.Tati,sunt viu...sunt vie,am spus eu,tanalitatea vocii mele pierzanduse in lacrimile care imi inundau obrajii.Genunchii mei nu mai aveau puterea necesara pentru a-mi sustine trupul plin de tristete,asa ca au cedat,lasandu-mi trupul sa pice pe covorul moale si alb,plangand in continoare.
Poate va intrebati unde sunt si de unde a aparut tot confoartul asta...Ei bine,Pablo a venit si a revendicat cea ce ii apartine.Eu,Mia si Angelina.Acum locuim intr-o vila uriasa si luxoasa.Fiecare avea camera ei,baia ei si mancare cat voiam noi.Asta plus ''placerea'' oferita de Pablo.Eu inca nu am avut parte de ea,dar nici nu imi doresc sa am.In fiecare seara le aud ori pe Mia ori chiar pe Angelina gemand de placere sau urland de placere ori durere.Nu prea le pot difereantia sentimentele.Partea cea mai rea este ca (,) camera lor ''special amenajata'' pentru asta,este exact perete in perete cu a mea si aud absolut tot.Si nu e placut sa il aud pe Pablu cum spune ''Mai repede'' sau ''ascunde dintii iubit-o'',sau pe Angelina care app are 13 ani,care striga '''sunt asa aproape''.E chiar dezgustator.
Dar,acum sunt scala lui.Si nu aveam ce sa fac.El era seful meu si trebuia sa fac ce spune el,altfel,pedeapsa era destul de urata.
-Mia,Angelina,Rose,masa,ne-a strigat Pablo cu vocea lui groasa de la parter.ecunosc ca era frumos.Ochii lui te puteau ametii intro secunda cu acel albastru superb,iar parul negru ca abanosul ii scotea in evidenta.Trupul ii era bine sculptat,patratele fiin evindente prin tricourile mulate.Daca l-ai vedea pentru prima oara in viata,ai crede ca este un om bun cu o inima mare.Dar,ai reu nu te puteai insela in viata ta.E traficant de carne vie,prostitutie,arme si droguri.Cam asta facea si Harry cu tata si Zayn,dar fara carne vie si prostitutie....sper....
Mi-am luat papucii pufosi de casa,deschizand usa incet si iesind pe holul lung,decorat cu diferite tablouri.In acelasi timp cu mine iesise si Angelina.Avea de gat mii de vanatai.Deja imi era scarba....Scarba ca ea accepta mereu asta.Nu o auzeam vreodata spunand ''nu,lasa-ma'' .
M-am asezat in capul mesei,Pablo asezandu-se la celalalt capat si Angelina si Mia langa el.Eram la o distanta considerabila de ei,ceea ce ma bucura enormIn platoul din fata mea se afla un peste imens prajit,cu un sos de portocale si piure de morcov.Am mancat o parte foarte mica din peste,vazand ca Pablo incepea sa le faca din nou pe fete sa se ''simta bine''.De ce cred asta?Pai sa spunem ca mainile lui au disparut si amandpoua au capul lasat pe spate.Deci cred ca am cam chicit.
-Eu am terminat,am spus vrand sa ma ridic de la masa.
-Dar,rose ai manat ata de putin,a spus Angelina atat de incet si cu o respiratie atat de alerta,de parca mai avea putin si ajungea la orgasm.
-Vezi-ti de orgasmul tau si lasa-ma pe mine!i-am spus dur,scarbita deja de persoana ei.Cum drequ sa stai si sa induri asa ceva.
-Geloasa papusa.Lasa ca iti vine si tie randul curand,a spus Pablo ranjind pervers.
-Mai bine ma impusc sii apoi ma decapiteaza careva in timp ce ma mananca un rechin,decat sa ma atingi tu,am suipat cu ura spre el.Privirea lui perversa s-a transformat in una de ura,ridicandu-se in picioare si venind spre mine.
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
FanfictionEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...