-Haide Rose,vom intarzia,a tipat Criss de jos.M.am mai uitat inca o data in oghlinda,admirandu.ma.Eram imbrata cu un costu cu totul negru si de latex,cu un fermoar care incepea ma nivelul abdomenului si se termina la guler.Ma bucuram ca aces costul nu avea decolteu,dar cum nici o data nu scap de chin,era foarte stramt,si formele tot imi erau scoase in evindenta.Doar la gandul ca slinosii aia se vor holba la fundul meu,ma cutremur.
-Imediat!am tipat inapoi,tragandu.mi ghetele lugi cu toc inalt in picioare,inchizand fermoarul lung,cestea ajungandu.mi pana la genunchi.Apoi mi.am luat masusile negre de piele,fara degete si voila,eram gata.Noaptea asta va fii perfecta.Am inceput sa conbor elegant scarile observandu-I pe Criss,Zayn si Niall la parter.In caz ca va intrebati daca i-am iertat,da i-am iertat.Dar,doar pe ei,Liam si Louis.Atat.Pe Harry pur si simplu nu pot sa il iert.
-Wow,a spus Niall venind spre mine.Am dus rapid mana la pistolul pozitionat in spatele costului pe catarama,ridicandu-l in dreptul capului lui.
-Nu misca!zambind ca o pisica.
-Impresionant,haide tigroaico,intarziem,a spus Niall lasandu-mi pistolul in jos si apucandu-ma de mana de mana si tragandu-ma afara unde se aflau cele 4 motoare.
-Haideti la distractie!am spus ambaland motorul si pornind prima de pe loc cu viteza,auzind in spatele meu fluieraturi si apoi pornind si ei dupa mine.
''Groapa'',cum o numeam noi,era la iesire din oras.A colo se afla candva vechea cariera de piatra,sunt tot feluri de tuneruri,dar toate duc intr-un singur punct.Centrul carierei,unde aiu loc batai si foarte rar curse.E micut pentru curse.Asa am auzit.
Am oprit motorul in fata carierei,asmirand-o.Era imensa si se asemana usor cu coloseumul,doar ca aceasta era intreaga si nu in descompunere,si aici nu mureau oameni.Erau aproape de moarte...dar nu ii omorau cei cu care luptau.Si faptul ca groapa noastra avea tuneluri nu tribune pentru spectatori.
-Pe aici,a spus Niall punandu-mi mana pe spate si ghidandu-ma spre o poarta imensa,metalica.Langa ea,pe peretele masiv de piatra era pus aparat unde Zayn a introdus un cod,poarta imensa ridicandu-se,permitandu-ne sa intram in tunelul slab luminat.Am tot mers drept pana cand am dat de niste scari metalice in spirala,Zayn alaturi de Criss incepand sa urce cu grija scarile.
-Mergem?a intrebat Niall bland.
-Am..da,am spus incepand sa urc scarile tematoare.Aceste scari oare ar putea cadea in orice moment cu noi,facandu-ne terci,nemai avand nici o sansa sa traim?
-Stai calma Rose.Sunt solide,a spus Niall parand ca imi citise gandurile.Eu am incuviintat din cap,continuand sa urc,simtins privirea arzatoare a lui Niall pe fundul meu.La naiba cu costumul asta sexy!!!
-Mai avem mult?am intrebat plangandu-ma plictisita,L-am auzit pe Niall chicotind,apoi aratandu-mi tunelul usor intunecat ce se intindea de la capatul ce se intindea de la capatul scarilor care era aproape.
-Doamne ajuta!am spus sprijinindu-ma de perete,facandu-i pe toti trei sa chicoteasca.
-Ce e tigroaico?Deja ai obosit?a intrebat Liam apropiindu-se de noi.
-Ma subestimezi Liam,am spus trecand pe langa el si mergand rapid pe coridorul intunecat..
-Bau!am auzit pe cineva langa mine,tresarind si scapand un tipat poate prea ascutit,auzindu-l pe idiotul care m-a speriat chicotind.
-Louis,idiotule!M-ai speriat!am spus intorcandu-ma nervoasa spre el.
-Wow!Arati traznet!a spus acesta scananduma din cap pana in picioare,impingandu-l jucaus in umar..
-Idiotule!am spus intorcandu-ma cu spatele la el si aporpiindu-ma rapid de marginea groapei.
-Groapa...am soptit aplecandu-ma peste margine,admirand oamenii imbracati total in negru care faceau o galagie infernala.Fie scandand la o lupta fie incercand sa vorbeasca cu cineva,incercavd sa ii acopere pe cei ce scandeaza luptatorii.Am cautat cu privirea scarile,dar nu le-am gasit.
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
FanfictionEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...