17.Antrenamentele si "accidentul".....

567 31 6
                                    

   In fata mea se aflau cele trei persoane pe care nu vroiam sa le vad.Zayn,Harry si Criss se aflau in primul rand,Criss fiind foarte emotionata in timp ce cei doi domni statequ doarte comod pe scaune

-Rose,a spus Danielle vanind spre mine si imbratisandu-ma.Capetele celor trei s-au intors spre mine,uitandu-se surprinsi la mine.Probabil nu se asteptau sa apatlr aizi.Dar s-au inselat.I-am raspuns la imbratisare,apoi luand-o de brat si plecand spre celelalte fete.

-Ok fetelor.Dupa cum ati aflat,astazi vom da probele pentru majorete,a spus antrenoarea.Atunci toate am inceput sa ne cautam un loc,aliniindu-ne dupa inaltime.Si culmea,eu am nimerit intre Criss si una dintre catelele lui Aylyn.In spatele nostru se aflau majoretele actuale,din care faceau parte 12 copii (5  baieti si 7 fete) de aceea aveau nevoie de noi membri.Erau putini.

-Bun cine vrea sa fie prima?a intrebat antrenoarea uitandu-se la noi.Dar,nimeni nu indraznea sa ridice mana.

-Le arat eu cam ce nivel ar trebui sa aiba si apoi ne arata ele numarul pregatit,a spus Aylyn uitandu-se la noi cu un aer superior.Am vazut cum s-a asezat la trei pasi departare de noi,incepand sa faca tot felul de tumbe.Am vazut cum le-a facut semn lui Jake si lui Kevin cu degetul in sensul de "vino-n coace".Amandoi i-au urmat ordinul.Jake s-a pozitionat in spatele ei,iar Kevin in stanga ei.Jake si-a asezat mainile pe soldurile ei (care nu le avea),aruncand-o in aer sinapoi prinzandu-i talpile in palme.Chestia asta m-a impresionat,dar apoi un ras isteric m-a cuprins,dar din fericire am reusit sa-l fac mut.Aylyn si-a ridicat piciorul,prinzandu-l cu mana pe la spate si incercand sa-si aduca piciorul la ceafa pe la spate.Dar toot ceea ce i-a iesit a fost sa se faca de ras.Va fii usor sa ii i-au locul.

-Bine....multumim Aylyn,a spus profa uitandu-se urat la ea.Se vede ca era dezamahita de ea.

-Eu as vrea sa fiu prima,am spus eu la unisol cu....Criss?!!"Perfect!!".

-Bun.Ve-ti da proba in acelasi timp,a spus ea incantata de entuziasmul nostru.Perfect.In sfarsit ani aia de gimnastica imi vor fi de folos.Am luat o trimbulina asezand-o paralel cu cea a lui Criss.Mi-am facut un plan,explicandu-i-l si lui Criss.Vom avea o coregrafie super.Eram cat pe aci sa pornesc,dar am obseravt ca (,) Criss nu se misca.Statea acolo fara sa se miste si asta ma speria destul de tare.La naiba!!!Oi fi eu suparata pe ea,dar este totusi "sora" mea.Sora mea de suflet.Mi-am pus mana bland pe spatele ei.

-Va fi bine.Ai incredere in tine,am spus zambind.Ea a aprobat din cap.

-2....3....4....,am spus eu apoi am facut trei pasi mari din fuga,pranzand-o pe Criss de mana si incepand amandoua sa facem roata riganului cu o sinfura mana.Iar,dupa ovatiile si aclamarile care veneau din partea colegelor si a lui Jake se pare ca faceam bine.Am facut "tumba" asta de partu ori,adica 4 rotatii,apoi ne-am intors cu fata spre colege,incepand sa fac tot felul de miscari,Criss urmandu-ma.Era asa de ciudat.Ne sincronizam asa de bine una pe alta incat te si speriai.M-am uiat la ea zambind,parca tranzmitandu-i din priviri urmatoarea miscare.Am adus amandoua cele doua trambulene,facand doua salturi dtangaci pe ele,adai am facut o rotire in aer,aterizant in spagatul si Criss in sfoara.LA NAIBA ASTA DOARA RAU!!!!Am auzit cum baietii ai facut un "uu" in sensul ca si-au dat seama ca ne doare.In fine eu am incercat sa ignor durerea,ridicandu-ma si punandu-ma din pozitia de drepti.

-Jake,Mark,am strigat eu atragandu-le qtentia si venind rapid dupa mine.

-Eman,Kevin,i-a strigat si cris,venind dupa mine.L-am rugat frumos pe Mark sa mute trambulina mai intr-o parte,asezandu-i pe ei la i distanta consuderabila de mine,punandu-i fata in fata.M-am pus din nou in locul in care ma aflam inainte,incepand sa tip impreuna cu Criss:

-C'mon.C'mon.C'mon wild cats aratati-ne ce puteti!am strigat eu incepand sa sar,apoi incapand sa fac roata pe spate cana ce spatele neu a facut contact cu mainile lui Jake si Mark.M-am aruncat in aer,facand sfoara in aer in acelaai timp cu Criss,apoi aterizand din nou pe bratele baietilor,aruncandu-ma din nou in aer dar de aceasta data prinzandu-ma de pglezne si tinandu-ma acolo sus.Mi-am ridicat unul dintre picioare pana deasupra capului,facand un fel de sfoara pe lateral.M-am uitat la actualele majorete si am vazuto pe Aylyn,apoi mi-am adus aminte de miscarea ei.Mi-am lasat piciorul jos apoi l-am ridicat pe la spate,aducandu-l desupra capului.Am primit aplauza de la colege si de la actualele majorete.Doar Aylyn state si ma privea mirata si cu multa ura.I-am dat drumul piciorului,aplucandu-ma putin in fata si ajungand in acea pozitie de cumpana sau ceva de genu.M-am uitat in jos la baieti,uitandu-ma la ei si "intrebandu-i" din priviri daca sunt gata,ei dand din cap afirmativ.M-au aruncat din nou in aer,eu incepand sa ma rotesc si apoi ajungand din nou in mainile lor.Cand picioarele mele au atins solul am fost cea mai fericita.

Dirty Game 1+2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum