-doua luni mai tarziu-
Au trecut doua luni de la incident,nu am mai vazut nici o masina neagra umbland pe strada de atunci.Totul revenise la normal in cartier,acesta devenind la fel de linistit si anost.Ma asiguram daca este cineva jos de fiecare data inainte de a adormi iar obiectul negru si rece,nu lipsea nici o data de sub perna mea,fiind pregatita sa infrunt pe oricine ar fii intrat in casa pentru a apara tot ce mi-a mai ramas din familie.Tot ce mai am.
-Rose,in 5 minute sa fii jos,l-am auzit pe tata vorbind de la parter,privind ceasul,vazand ca este ora 01:30 p.m,stiind exact de panuri are.M-am indreptat spre spre dresul meu,intrand,alegand rapid o pereche de iegari negrii din fibra,o bustiera grii inchis si o pereche de adidasi,tot negrii,prinzandu-mi mai apoi parul intr-o coada de cal stransa.Am trecut in fuga pe langa oglinda mare asezata pe peretele „pictat" de manutele jucauseale lui Darcy.Am aruncat o privire rapida,hainele asezandu-se bine pe corpul meu,vanataile fiind greu de observat.Cearcanele ce acum o vreme imi acaparasera ochii,acum erau insesizabile.
Am zambit usor,mandra de mine,coborand rapid la subsol,acolo fiind toti.Coboram aici tot mai des in ultimele luni.Tata spunea ca exista un pericol ce se apropie si ca trebuie sa ne antrenam mai des si mai intens.De cand....EL.... a disparut,am hotarat rapid ca vreau sa conrinui „cursa" in care am intrat,cu sau fara el.Acum,asta este viata mea.Locul lui in echipa,a fost luat de mine.
Am mers rapid spre masa metalica unde se aflau arme de toate marimile si firmele,luand un pistol Airsoft P22,incarcandu-l rapid,indreptandu-ma spre tinte,in timp ce ceilalti vorbeau,probabil discutand despre cel ce „ne ameninta" de o perioada.Nu stiam nimic,nimeni nu voia sa-mi spuna.Dar faptul ca tata parea alarmat de aparitia acestui „cineva" ma face sa cred ca este ceva foarte serios si nu v-a mai fii la fel de usor cum a fost pana acum.
Sala in care ma aflam acum,suferise multe modificari de alungul acestor luni,din cauza mea,sau din simplul fapt ca aveam nevoie de mai mult decat aveam,pentru antrenament.Ceea ce la inceput era o pivnita veche cu un perete pe care erau atarnate pistoale,mitraliere,cutite de toate marimele si formele si chiar topoare,doar 3 tinte din fier ce erau mult prea gaurite deja pentru a te antrena pe ele si un sac de box vechi unde se antrenau baietii,acum este de 5 ori mai mare avand incaperi complexe pentru fiecare „domeniu" necesar.Liam,impreuna cu inca 4 tehnicieni priceputi aveau propria lor camera plina cu monitoare si aparate tehnologice de ultima generatie.Zayn,impreuna cu Louis stau ore intregi in sala cu arme,ce acum are la dispozitie arme de toate marimile si formele din ce in ce mai avansate.Acum,aici se afla 10 tinte.Niall,impreuna cu „gorilele" echipei erau in sala de box si forta,iar eu,eram acum in ultima sala.Ceva ce trebuia daramat si reamenajat.Deoarece aceasta sala aducea doar durere in sufletul meu si furie in ochi.Sala asta....era A LUI.Toate lucrurile lui erau aici...
Am strans pistolul cu putere in mana,strangandu-mi ochii puternic."Nu Rose,nu trezii din nou mortii,nu merita",am auzit acea voce din capul meu vorbind,deschizand rapid ochii,adrenalina cuprinzandu-ma,indreptand rapid arma spre tinta,apasand rapid pe tragaci,maraind nervoasa,lasand gloantele sa curga unul dupa altul,furia scurgandu-se din mine o data cu ele si secandu-se in momentul in care cartusul meu ramasese gol.Am privit rapid tinta,vazand tinta de fier ce avea acum o gaura in mijlocul fruntii ale caror margini aveau o ruloare rosiatica,inchizandu-se incet,ajugand la nergul fierului din care erau facute.Am aruncat pistolul gol intr-o parte aleatorie a camerei,indreptandu-ma rapid la sacul vechi si imbaxit de box din coltul camerei.Pumnii mei goi au inceput sa-l loveasca cu frenezie,uitand rapid unde sunt,ce fac,tot ce vedeam si stiam era praful ce sarea din sacul lovit din toate partile de pumnii mei acum rosii ce ma ardeau,insa cu indrazneam sa ma opresc.Dupa atatia ani,sacul asta inca avea afurisitul lui de miros.Am simtit cum furia ma domina din ce in ce mai tare,durerea din suflet amplificadu-se si lacrimi intepand bariera ochilor mei. Erau lacrimi de furie.Furie ca a fugit ca un las cand aveam mai mare nevoie de el.Ca m-a parasit imediat dupa ce m-a distrus.Ca a plecat ca un las dupa ce mi-a lasat in spate lucrul cel mai frumos de pe planeta dar care in acelasi timp avea momente in care ma chinuia oribil.Esme ii semana tot mai mult.Buclele o data aurii,incepeau acum sa se inchida,trcand de la culoarea spicului de gandu,la un blond murdar si incet incet la un saten inchis.Ochii aceia de un verde deschis,blanzi,acum incepeau sa se inchida spre un verde mai inchis,de culoarea jadului.Un verde ce te vrajea instant si te facea sa o iubesti.Asta pe langa toate prostiile facute,pentru care,nu o puteai certa sau pedepsi nici daca voiai,facand specifica fata de catelus,aratand ca o papusica.
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
ФанфикEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...