24.Cadoul de ziua mea.....

366 29 6
                                    

   Amandoi se uitau uimiti la mine,mai ale Jake care se uita mai degraba cu o fata infricosata...Si eu aveam acelasii expresie pe fata....surprindere.Nu ma astepta sa-i gasesc aici.

-Ce cauta ea aiici?a intrebat Jake nervos spre Kevin.

-Ea este cea care ne va ajuta se ne razbunam pe Styles si Malik.Ea este tinta,a spus el fara nici o emotie in glas.

-Cum?!!a tipat la propriu Aaron spre idiotul care acum parea surprins de reactia lui.

-Ce?Nu stiai?!a intrebat el incercand sa para surprins,dar zambetul ala tamp il dadea de gol.

-NU!Tata planuia sa se razbune pe Gema si Mia.Ele sunt sora si iubita lui Styles,a spus el facandu-ma sa impietresc.Iubita?!!!!

-Pai lui Derek i se pare ca ea <a spus uitandu-se spre mine> este mai importanta decat cele doua la un loc,a spus zambind pe sub mustati.

-Si asa o tineti?Le gata precum un caine turbat?a intrebat Jake incercand sa se clameze dar,nu ii iesea de loc.

-Este...periculoasa?a spus el,afirmatia lui iesind mai mult ca o intrebare.

-Si mancare?Apa?Este mai slaba ca un scav de mina,a spus Aaron putin mai calm.Tot nu inteleg de ce ii pasa atat de mult sanatatea si starea mea.

-Asta nu mai tine de mine.Domnul Derek da ordine...eu doar indeplinesc,a spus el.Dar,stim ca nu este asa.Kevin are cuvant in fata acestui Derek,dar ii place sa ma vada in chinuri...Vad asta in ochi lui....Aaron a iesit nervos din camera,lovind usa cu pumnul,facand un zgomot puternic si deranjant pentru urechile mele.

-Te voi salva.Promit,mi-a spus Jake la ureche,plasandu-mi un sarut pe orbaz si apoi iesin impreuna cu Kevin din camera si lasandu-ma singura....Din nou singura.....

*****

   M-am trezit buimacita,stand tot in acelasi loc.Pe cimentul rece si legata in lanturi.Usa mare s-a deschis,pe ea intrand Aaron cu o fata nervoasa.S-a uitat la mine,de pe fata disparandu-I expresia nervoasa si aparand incet incet una trista..Am vazut ca avea intr-o mana….un cutit…..

   Bun deci din nou voi fi macelarita?!!Aaron mi-a vazut fata speriata in timp ce se apropia de mine.

-Stai linistita,nu vreau sa te ranesc,a spus el.Am vazut cum dintr-o plasa a scos o pereche de haine acoperita de cenusa in unele parti sip e care a inceput Aaron sa le sfasie.

-Ce faci?am intrebat surprinsa.

-Derek vrea ca Styles si Malik sa te vada in cea mai prasta stare a ta.Asa ca daca u vrei sa fac asta cu pielea sihainele tale atunci ai rabdare,a spus acesta ceva mai dur.Cand a fost gata cu pantalonii care erau intregi dar murdariti cu cenusa si sange care sper sa fie fals,dar maieul care trebuia sa stea mai larg pe mine avea dungi sfasiate pe el in asa fel incat imi lasa la vedere ranile bandajate si vanataile.

-Poti sa iesi pana ma schimb pe rog,am spus rusinata,simtind cum sangele imiurca in obraji.

-Desigur,a spus el vrand sa iasa,dare u l-am oprit.

-Aaron?Nu ai uitat ceva?am sus eu chicotind in timp ce faceam zgomot cu lanturile.

-Aaaa,da.Stiam eu ca am uitat ceva,a spus el chicotind.Avea un ras dragut.Este singurul care a reusi sa ma faca sa zambesc cand eu sunt  legata in lanturi.Mi-a desfacut lanturile,apoi iesind din incapere si lasandu-ma sa ma schimb.Am luat perechea de pantaloni scurti langa mine,dandu-I pe cei de pe mine jos.Cei ‘’noi’’ cred ca trebuiau sa fie albi,dar acum erau un fel de maro-rosiatic.Mi-am dat jos si maieul larger de pe mine,luandu-mi-l pe celalalt pe mine.In picioare am ramas cu acei tenisi negri.Dar,imi era frig.Am observa intr-un colt un sfetar care imi ajugea pana la genunchi,alb murder.L-am luat pe mine si apoi m-am indreptat spre usa.Stiu ca eram aproape de vara,dar mie tot imi era frig in aceasta celula facuta din ciment.

Dirty Game 1+2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum