Preview VI

54 2 0
                                    

"-Ce ați făcut?!!am țipat cât mă țineau plămânii la cei 6 oameni ce se aflau în fața mea.Ce simțeam acum,nu putea fii reprodus în cuvinte.Durerea și nervozitatea acum prezente în mine,întreceau orice limită.Cum au putut?

-Rose calmează-te,nu e necesară o criză,l-am auzit pe Louis vorbit,întorcându-mă rapid spre el,privirea mea transmițând mai mult decât suficient,închizand gura instant.

-Nu e necesară o criză??!!am întrebat scăpându-mi un râs fals,privindu-i pe fiecare în parte,apoi continuând: Ați decis,în absența mea,sa îndepărtați singurul lucru ce m-a ținut pe linia de plutire toți anii aștia.Ați decis că v-a fi ok,să luați voi decizia de a o trimite pe Esme la dracu în praznic,când și eu eram la fel de departe!De ce?Pentru că vă faceți griji caăacel PERICOL imens ce ne paste îi va face rau.Ei bine ghiciti ce,mai exist și eu.O pot apăra.O puteam apăra.Puteam fii lângă ea!!Dar voi ați decis înaintea mea ca nu sunt capabilă să-mi apăr propriul copil de ceva ce nici măcar nu-mi puteți spune ce e!!! am lăsat toate cuvintele să curgă rapid unele după altele,lacrimi începând să curgă.Ei doar mă priveau.Nu spuneau nimic.Liniștea era prea apăsătoare și tensiunea creștea cu fiecare secundă trecută.

-Am considerat că este cea mai bună alegere Rose,întelege-ne.Esme este puncul nostru slab....a spus Liam,eu întrerupându-l rapid.

-Nu Liam,este puncul meu slab,era familia mea.Era tot ce mai aveam,am spus eu rapid,ștergându-mi lacrimile sătula de ele.

-Și noi ce suntem?a întrebat Zayn privindu-mă mirat,făcându-ma sa zâmbesc amar,dând ușor din cap.

-Da Zayn,în acte,și tu esti familia mea,și tata,și mama -făcând o mică pauză apoi continuând- .Însa,de câteva luni nu vă mai comportați ca una.La început,a fost totul lapre și miere,și apoi ceva s-a rupt,toți v-ați departat de mine.Criss abia mai dă pe aici și Tatyana la fel.Iar voi?Voi vă comportați cu mine ca și cum aș fi o pacoste pe capul vostru,nu mă mai simt ca într-o familie,îmi pare rău...vrând să continui,însă fiind întreruptă de soneria telefonului fix.Am tras aer printre dinți,nervoasă,mergând rapid la el,răspunzând.

-Ce?!! am răcnit la telefon,auzind o respirație apăsată la celalalt fir.Însă nu am avut timp să spun ceva deoarece străinul de la celălalt fir a lăsat un surâs răgusit să-i iasă.

-Deja ețti nervoasă.Merge mai bine de cât mi-am închipuit.Spune-i tatălui tău că a făcut cea mai mare greseală lăsând micuța în grija altcuiva,spuse acesta,auzindu-se mai apoi un țipăt ascuțit pe fundal,telefonul picându-mi din mână,înlemnind."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dirty Game 1+2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum